goede klantenservice en snelle levering

Ik had een goed contact met de klantenservice voor de inplanning van de levering. Alles verliep snel.

Product voldeed aan verwachtingen, maar verwarrende eerste bestelling

Product was perfect wat we besteld hadden. Via de online bestelling konden we een gewenste leverdatum ingeven, ook bij ophaling in een verkooppunt. We hebben hiervoor gekozen en zijn de dag na de gewenste leverdatum langsgeweest in het verkooppunt, doch was ons product nog niet aanwezig. We moesten blijkbaar wachten op een telefoon van het filiaal dat de bestelling klaarstond. Dit was verwarrend, maar onthouden we voor een volgende keer. Altijd vriendelijk bediend geweest.

Naar tevredenheid

Bestellen ging vlot levering was snel en correct en t juiste product is geleverd dus helemaal tevreden

Vriendelijke zaak

Prima geholpen en ontvangen geweest. Is vooral voor de zelfstandige. Maar als particulier ook zeker welkom daar. Ook de webshop zit goed in elkaar.

prima service en materialen

Bestelling en levering vlot verlopen

Het nodige materiaal ( pir platen ) aan een zeer gunstige prijs , bij bestelling is ook alles vlot verlopen als ook de levering en de communicatie tussen de vervoerder en de klant

ok

ok

Topproduct

Ikzelf ben een leek in het maken van mortex tafels maar na een heel duidelijke uitleg die ik ontving van de afwerkshop ben ik er aan begonnen en hierdoor is de afwerking van de eerste keer gelukt. Ik raad het aan voor iedereen. Topproducten en eenvoudig te verwerken.

Très bonne expérience

Très bon service, depuis la commande téléphonique, jusqu'aux chargement du matériels dans la camionnette. Le matériel était de stock, à un prix très intéressant.

Fout op website maar heel behulpzaam

Ik was op zoek naar gyproc profielen en vond deze het scherpst geprijsd op afwerkingsshop. Bij het bestellen online zag ik dat ik deze op weekdagen kon afhalen in Nazareth (dichtstbijzijnde optie), maar dat dit in Gent ook op zaterdag kon. Dat was dan wel bijna 20km verder, maar dan moest ik er geen verlof voor nemen. Bij het afhalen op zaterdag bleek alles gesloten . Na ettelijke malen tevergeefs telefonisch contact proberen te maken ben ik dan maar weer naar huis gereden. Nog in de voormiddag werd ik opgebeld door iemand van de afwerkingshop. Blijkbaar was er een fout op hun website, er is geen enkele vestiging open op zaterdag. Dus ook die van Gent niet. Ze gingen dit nakijken, maar om mij verder te helpen stelde hij voor om alles gratis te leveren. En dinsdagochtend stond alles netjes voor mijn deur. Een verloren weekend in de verbouwing dus, maar wel netjes opgelost en het materiaal dat geleverd werd was top. Voor de rest van de verbouwing ga ik zeker nog bij hen bestellen, maar dan wel om op weekdagen af te halen in Nazareth :-)

Vlotte bestelling aan een goede prijs

Goede ervaring

Beste prijs kwaliteit

Beste prijs kwaliteit

Isolatieband werd goed en snel verzonden voor een goede prijs.

Vlot besteld en opgehaald

Praktische webshop met een goeie afhaal locatie.

Je bestelt online en haalt af wanneer het je uitkomt! Bestelling lag zoals de vorige keer netjes klaar. Je wordt goed geholpen bij het inladen van grotere materialen.

Top service en uitstekende kwaliteit product

Mijn bestelling was vlot online besteld en tijdig geleverd in het afhaalpunt naar wens. Het product was zeker in orde en kon meteen ingezet worden.

perfect

Duidelijke site, snelle levering aan scherpe prijs.

Goede communicatie, perfecte levering

Mijn bestelling werd correct uitgevoerd

Super vriendelijk en levering zoals afgesproken

Bestelling geleverd zoals gepland en chauffeur bertie verdiend een pluim. Zeer vriendelijk aan telefoon en niets was teveel !!!

Jullie kassamedewerker in asse/zellik is extreem onaangenaam.

KlantONvriendelijk, vragen negeren omdat hij “bezig is” , als hij dan iets beantwoord is het nee zonder alternatief voor te stellen. Geen enkel gevoel van beleefdheid. Het kan dat iemand een slechte dag heeft maar dit waren 3 verschillende keren verspreid over enkele maanden. Deze man heeft een cursus nodig die leert hoe hij met mensen moet omgaan of hij moet vervangen worden. Ik vermijd jullie winkel nu omdat ik er elke keer geïrriteerd buiten kom.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte Mr. Vanden Meerssche, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback. Het is zeer vervelend om te horen dat u geen fijne ervaring heeft gehad met een collega uit het filiaal in Zellik. Wij nemen uw reactie uiterst serieus en hebben om die reden de desbetreffende collega van het filiaal geattendeerd over het gedrag. Hij verontschuldigd zich voor de incidenten en ongemakken die zich hebben voorgedaan en zou u graag persoonlijk terug verwelkomen in het filiaal. Daarnaast hebben wij een fijn telefonisch gesprek met u gehad om persoonlijk te praten over de ongemakken dat zich hebben voorgedaan. Namens het team van Afwerkingshop zorgen wij ervoor dat dit soort incidenten in de toekomst voorkomen worden. Wij hopen u graag terug te verwelkomen op onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stijn, Afwerkingshop

Vriendelijk, materiaal zoals verwacht.

Vriendelijk, materiaal zoals verwacht.

Parfait ou presque

J'ai commandé en ligne pour ensuite aller chercher ma commande. Aucun problème et personnel très bien. L'ouvrier qui m'a aider à charger la remorque ne manquait pas d'humour et la bonne humeur y était. Ça ne gâche pas le plaisir c'est certain. Une remarque toutes fois, pourquoi devoir encore passer par le bureau pour faire un bon de sortie de matériel et la facture alors que tout ceci est inutile ? La facture peut-être envoyée au client par mail et le bon de sortie peut l'être aussi avec un code barre par exemple à présenter sur son téléphone à l'ouvrier qui vient vous aider! Il scanne votre code barre que vous lui présenter pour la sortie de matériel et voilà. Plus besoin de passer par le bureau, d'attendre votre tour ect....

Alles was heel goed in gepakt. Op tijd word ik op de hoogte gebracht van de levering.

heel tevreden

heel tevreden, geen opmerkingen. Besteld, snel beschikbaar en vriendelijk onthaald bij afhalen.

Makkelijk aankopen.

Makelijk besteld en opgehaald . Kwalitatieve producten..

À propos de Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.

Avis sur Kiyoh