Mooi aanbod

Het assortiment en de prijzen zijn goed, de service, de kennis en behulpzaamheid van het personeel is prima. Ik zie twee verbeterpunten: 1. bij een online bestelling dient men nog te wachten tot het materiaal gepickt wordt uit de voorraad. Deze bestellingen zouden kunnen klaargemaakt worden voor afhaling. 2. bij de laatste bestelling was er 1 artikel niet op voorraad, ondanks de bevestiging van het internet order. Het werd vlot en commercieel opgelost door het personeel maar dit kan best vermeden worden.

Uitgebreide gamma, perfecte service!

Bij hun kon ik alles vinden wat ik voor mijn verlaagde plafond nodig had. Op de website stond het 3-5 werkdagen maar eigenlijk werd ik s'andere dag al gebeld dat mijn bestelling klaar stond. Zeer vriendelijke en bekwame personeel! Een aanrader voor ieder professioneel of zelfbouwer.

Correcte service en degelijke uitleg zelfs voor zelfbouwers

Geven goed advies en oplossingen bij mogelijke problemen , zeer behulpzaam personeel. Vlotte en correcte service.

Correcte prijzen, goede service

Zeer correcte prijzen, duidelijke webshop en vriendelijk personeel

Goede en snelle service

Het bestelde product is heel goed en kon ik snel gaan afhalen.

Eenvoudig en voordelig

Eenvoudig bestellen en Afhalen in de regio, mijn geval Bredene. De prijzen zijn zeker concurrentieel. De catalogus is duidelijk en volledig. Kortom een stevige aanrader !

Vlotte en soepele service.

Op 184 panelen, 3 met beschadiging. 2 Licht; 1 zwaar beschadigd. Voor de rest alles in orde.

perfect

perfecte omschrijving en materialen, goede communicatie met stiptheid in bestelling

Efficace et rapide

Livraison et commande honorées dans les délais. Matériel de grande qualité. Je recommande!

Correcte service

Na bestelling en betaling via site, kreeg ik mail dat alles voorradig was en afgehaald kon worden. Bij afhaling correcte service.

Aanrader

Gemakkelijk online bestellen . Ter plaatse staat alles klaar en je verlost geen tijd.

Ter plaatse goed geholpen. Voor herhaling vatbaar.

snel eerlijk en juist

bestelling geplaats en stond de dag erna netjes klaar, ik tevreden en mijn klant tevreden

Top prijs met een uitstekende service.

Vlotte service

Super Content

Ethousiast, hulpvaardig team(kan mij wel enkel uitspreken voor filiaal ranst :-) met heel concurrentiële prijzen. Wat wil je nog meer !!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Heel vlotte bestelling en afhaling

Ik kon vlot mijn bestelling plaatsen, en zelfs vroeger dan voorzien afhalen in het door mij gekozen afhaalpunt.

Aanrader

Snelle service en vriendelijk onthaal.

Flexibles, ponctuels et réactifs

Commande effectuée sur le site, demande de modification de date de livraison faite et accordée immédiatement. Livraison faite avec le sourire et de façon très rapide et efficace.

Bestelling werd snel geleverd en de levering klopte ook. Enig minpunt zijn twee beschadigde Gyproc WR platen (een MDF of isomo-plaat als bodem was beter geweest voor transport) en enkele gedeukte metal studs.

Correcte levering

Heel vriendelijke man die alles netjes heeft afgeleverd!

Rapport qualité/prix

Très bon rapport qualité/prix. Livraison rapide et très bien protégé.

Kwaliteitsvol gebruiksvriendelijk product

Mortex besteld en al even kunnen testen. Eenvoudig en gemakkelijk aan te brengen. Tevreden van!

Bonne expérience, mais...

Prix ok Livraison ok Mais le site est lent... il m'a fallu 2 soirées pour faire retirer/ajouter des articles dans le panier et valider ma commande... cela m'a pris trop de temps...

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.