Heel erg tevreden

4 inspectieluikjes besteld tegen een zeer scherpe prijs, die niet alleen kwalitatief in orde waren, maar ook nog eens heel snel geleverd werden. Bijzonder tevreden! Een aanrader :-)

Prima service!!

Vriendelijke service!

foutje direct rechtgezet - top communicatie!

verkeerde goederen waren geleverd, maar vriendelijke klantendienst heeft het probleem verholpen en de dag erna al de juiste producten! foutjes kunnen altijd gebeuren, maar zo'n top service is wat elke winkel dient te zijn.

Snelle levering, alles aanwezig en niks beschadigd

Correcte levering en tijdige levering door de vriendelijke chauffeur.

Zeer snelleractie en levering!

Snelle regactie op mijn bestelling. Aflevering 3 dagen eerder dan in orderbevestiging aangegeven. Uistekend produkt bovendien!

Gebruiksvriendelijke website

Via de gebruiksvriendelijk website kon ik het materiaal dat ik nodig had snel vinden. Een correcte prijs en goede informatie. De levering aan huis was met een bijkomende kost maar werd keurig en correct geleverd door een vriendelijke en behulpzame chauffeur. Zeker een aanrader om hier te bestellen

snelle en vriendelijke service

alles volgens afspraak

Best goed

Bestellen gaat vlot. Levering goed.

ok maar wel een fout

De levering van de produkten was niet juist. Ik had mortex F2 besteld en kreeg mortex F1

Beste Polo, Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Het lijkt er op dat u een foutje heeft gemaakt bij het maken van uw bestelling. Op uw bestelbon staat namelijk niet dat u de Mortex F2 had besteld, maar de Mortex F1 Basispoeder. Deze hebben wij (volgens uw bestelling) naar u geleverd. Desalniettemin hebben u een persoonlijke mail met een mogelijk oplossing gestuurd indien u toch de Mortex F2 nodig dient te hebben. Met vriendelijke groet, Charles Afwerkingshop / Parachevementshop

agréable, expérience . .

Bonsoir, accueil agréable, site convivial et pratique . .

Top kwaliteit

Vriendelijke klantenservice, Just material en goed kwaliteit

top schroeven

Gyproc schroeven topkwaliteit, snel geleverd. De verzendkost was wat aan de hoge kant.

Bestelling geplaatst - levering nog te ontvangen

Prima overzicht op de webshop. Vlot te bestellen. Alleen moet ik het bestelde materiaal nog onvangen. Dus, daar valt voor de rest in deze fase weinig aan toe te voegen. We zien wel hoe het afloopt. Grtz

Excelent materiaal met excelent levering.

Gyproc platen waren geleverd zonder kapjes en scheuren. Zakken met plaaster perfect verpakt. Dag van levering was ook correct.

Très sympathique

Satisfaite de mes achats. Malgré la penurie, pour certains panneaux, j'ai été livré avec des articles sur dimensionné afin de ne pas faire attendre le chantier.

Impeccable !!

Site internet au top, commande facile, livraison nickel.

Zeer vlot en ruime keuze!

Zeer goed!

Grote stock, snelle service en altijd vriendelijk.

Perfect verlopen

Een leverdatum afgesproken en goed nageleefd

Vlotte service, materialen in goede toestand toegekomen

Snel en efficiënt

Vlotte afhandeling en ruime voorraad

Goede service, topkwaliteit!

Zeer tevreden, ik kom zeker terug.

prima service

mogelijkheid tot kiezen van afhaaldatum en terugname van niet gebruikte goederen.

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.