Makkelijk aankopen.

Makelijk besteld en opgehaald . Kwalitatieve producten..

zeer goede prijs-kwaliteit en vlotte bediening

zeer goede prijs-kwaliteit en vlotte bediening

Super, livraison nikel

Qualité matériel parfaite. Livraison professionnelle...

Gemakkelijk bestellen en tool is uitstekend

De tool om Gyproc en toebehoren te berekenen werkt uitstekend. Bestelling is dan ook een koud kunstje.

Commande prête, instructions de prise en charge claire

Commande en ligne facile, mail pour indiquer que la commande est prête avec un timing de reprise.. tout OK

Service rapide à l'entrepôt. Plus lent au comptoir

J'avais commandé et payé en ligne et je suis allé au magasin pour récupérer. Il a fallu un certain temps pour être servi au comptoir même s'il n'y avait pas beaucoup de monde. Ensuite, ils m'ont envoyé à l'entrepôt où les gens ont été très utiles et m'ont rapidement chargé.

Mooi aanbod

Het assortiment en de prijzen zijn goed, de service, de kennis en behulpzaamheid van het personeel is prima. Ik zie twee verbeterpunten: 1. bij een online bestelling dient men nog te wachten tot het materiaal gepickt wordt uit de voorraad. Deze bestellingen zouden kunnen klaargemaakt worden voor afhaling. 2. bij de laatste bestelling was er 1 artikel niet op voorraad, ondanks de bevestiging van het internet order. Het werd vlot en commercieel opgelost door het personeel maar dit kan best vermeden worden.

Uitgebreide gamma, perfecte service!

Bij hun kon ik alles vinden wat ik voor mijn verlaagde plafond nodig had. Op de website stond het 3-5 werkdagen maar eigenlijk werd ik s'andere dag al gebeld dat mijn bestelling klaar stond. Zeer vriendelijke en bekwame personeel! Een aanrader voor ieder professioneel of zelfbouwer.

Correcte service en degelijke uitleg zelfs voor zelfbouwers

Geven goed advies en oplossingen bij mogelijke problemen , zeer behulpzaam personeel. Vlotte en correcte service.

Correcte prijzen, goede service

Zeer correcte prijzen, duidelijke webshop en vriendelijk personeel

Goede en snelle service

Het bestelde product is heel goed en kon ik snel gaan afhalen.

Eenvoudig en voordelig

Eenvoudig bestellen en Afhalen in de regio, mijn geval Bredene. De prijzen zijn zeker concurrentieel. De catalogus is duidelijk en volledig. Kortom een stevige aanrader !

Vlotte en soepele service.

Op 184 panelen, 3 met beschadiging. 2 Licht; 1 zwaar beschadigd. Voor de rest alles in orde.

perfect

perfecte omschrijving en materialen, goede communicatie met stiptheid in bestelling

Efficace et rapide

Livraison et commande honorées dans les délais. Matériel de grande qualité. Je recommande!

Correcte service

Na bestelling en betaling via site, kreeg ik mail dat alles voorradig was en afgehaald kon worden. Bij afhaling correcte service.

Aanrader

Gemakkelijk online bestellen . Ter plaatse staat alles klaar en je verlost geen tijd.

Ter plaatse goed geholpen. Voor herhaling vatbaar.

snel eerlijk en juist

bestelling geplaats en stond de dag erna netjes klaar, ik tevreden en mijn klant tevreden

Top prijs met een uitstekende service.

Vlotte service

Super Content

Ethousiast, hulpvaardig team(kan mij wel enkel uitspreken voor filiaal ranst :-) met heel concurrentiële prijzen. Wat wil je nog meer !!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Heel vlotte bestelling en afhaling

Ik kon vlot mijn bestelling plaatsen, en zelfs vroeger dan voorzien afhalen in het door mij gekozen afhaalpunt.

Aanrader

Snelle service en vriendelijk onthaal.

À propos de Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.

Avis sur Kiyoh