Goede service!

De levering datum werd naar wens aangepast

Vlot,correct en on time .

Zonder enig probleem ,correct , goede opvolging en communicatie .

Toujours satisfait.

Ce n'est pas ma première commande et a chaque fois les livreurs sont sympas, la livraison est conforme, et les prix sont concurrentiels.

Correcte levering aan prima prijs!

Bij de speurtocht naar glaswolisolatie kwam ik terecht bij de Afwerkingsshop en kon ik heel wat besparen op de prijs. De levering gebeurde op een correcte manier. Ik werd eerst gecontacteerd om verder af te spreken. Op de dag van de levering nam de chauffeur contact op en leverde het materiaal tot voor fe deur ondanks de drukke straat waar ik woon. Bedankt voor de correcte service en de goed prijs!

Transportprijs buiten proportie

In vergelijking met de hoeveelheid besteld materiaal en prijs, is de transportprijs echt overdreven. Ik begrijp dat >100€ nodig is voor gebruik van een 30 ton vrachtwagen, maar niet voor een bestelwagen

Alles ging vlot en snel

Grote selectie met interessante prijzen

We bestelden gyproc profielen en platen, deze winkel had de beste maatselectie voor de profielen die we konden vinden, en ook met de meest interessante prijzen. Het ophalen was gemakkelijk en het personeel was erg vriendelijk.

facile et rapide

facile et rapide

Alles was top!

Ik kocht een inspectieluik voor gyproc plafond, zeer handig te installeren en heel goede kwaliteit!

Zeer vlotte en correcte service

Paar producten van Beal besteld bij de afwerkingshop. 1 product zou 1 dag later aankomen en hier werd ik persoonlijk voor gecontacteerd via gsm. De dag erop kon ik alles komen ophalen en de zal van 25kg kwamen ze zelf van het magazijn in mijn koffer leggen. Hier bestel ik zeker mijn volgende producten.

Sérieux et rapide

Excellent service

Très bon service

Parfaite prise en charge de la commande. Bon suivi par mail et téléphone. Respect des délais. Super service

Je suis satisfait avec les prix et qualité de produits.

Bonne communication. Bons prix.

Stipt correct prijsbewust

Stipte levering correcte aflevering goede prijs

Zoals afgesproken

Alles correct en op tijd geleverd

Snelle goede service

Alles zonder problemen kunnen afhalen, niets op aan te merken.

Van bestelling tot afhandeling correct uitgevoerd. Ook na bestelling nuttige feedback als extra service.

Très bon service

Produits conformes , et livraison rapide Très bon service

super

Produits nickel. Livraison nickel aussi. Que du bon.

ACCUEIL PARFAIT

accueil et rapidité de chargement.

top

Alles verlopen zoals het moet zijn.

Ik heb wel het gedacht dat de goede concurrentiële prijs niet meer is wat hij was in de tijd van Sfic

Uitstekende service, goede prijs

Goede prijs, goede afspraken die correct opgevolgd worden. Aanrader.

vlot bestellen en afhalen

De bestelde producten waren snel klaar om af te halen. Goede service

Snelle, duidelijke en goede service

Scherpe prijzen Goede service Correct advies

71 Vaartdijk