Vlotte service

Super Content

Ethousiast, hulpvaardig team(kan mij wel enkel uitspreken voor filiaal ranst :-) met heel concurrentiële prijzen. Wat wil je nog meer !!!

Snelle en goede levering

Snelle en goede levering

Heel vlotte bestelling en afhaling

Ik kon vlot mijn bestelling plaatsen, en zelfs vroeger dan voorzien afhalen in het door mij gekozen afhaalpunt.

Aanrader

Snelle service en vriendelijk onthaal.

Flexibles, ponctuels et réactifs

Commande effectuée sur le site, demande de modification de date de livraison faite et accordée immédiatement. Livraison faite avec le sourire et de façon très rapide et efficace.

Bestelling werd snel geleverd en de levering klopte ook. Enig minpunt zijn twee beschadigde Gyproc WR platen (een MDF of isomo-plaat als bodem was beter geweest voor transport) en enkele gedeukte metal studs.

Correcte levering

Heel vriendelijke man die alles netjes heeft afgeleverd!

Rapport qualité/prix

Très bon rapport qualité/prix. Livraison rapide et très bien protégé.

Kwaliteitsvol gebruiksvriendelijk product

Mortex besteld en al even kunnen testen. Eenvoudig en gemakkelijk aan te brengen. Tevreden van!

Bonne expérience, mais...

Prix ok Livraison ok Mais le site est lent... il m'a fallu 2 soirées pour faire retirer/ajouter des articles dans le panier et valider ma commande... cela m'a pris trop de temps...

Super firma

Overzichtelijke website, goede communicatie over de levering. Vriendelijke chauffeur en alles was mooi (waterdicht) verpakt.

Mijn bestelling was klaar op dag van afhaling, vriendelijk personeel

Snelle service en correcte prijzen!

Heel aangenaam om alle onderdelen rustig op voorhand via de website te bestellen (en meteen te betalen). De dag nadien hebben ze me even opgebeld om te melden dat alles al klaar lag om op te halen. Super!

Zeer gemotiveerde mede werkers

Vriendlijk personeel & vlot bereikbaar

Levering mag sneller

Zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Zeer aangename samenwerking met het personeel

Persoonlijk contact in het filiaal te Oostende zeer vriendelijk. Het online bestellen kan qua gekozen afhaling veel beter, als je onmiddellijk wil afhalen kan dit niet via online bestelling/betaling waardoor de prijzen niet dezelfde is als in de shop betalen

Op tijd en flexibel

Flexibel en vriendelijk. Heb voor levering mijn bestelling nog kunnen aanpassen. Alle materialen waren op tijd geleverd.

Parfait de la commande à la livraison en passant par le suivi.

Qualité au top

Snelle goede service

Had een online bestelling gedaan, zowel de bestelling als de afhaling gingen snel en correct, zeker een aanrader voor groot en klein!

Goede kwaliteit, scherpe prijs, handig met een afleverpunt in de buurt

Dit was mijn eerste bestelling bij de afwerkingshop, maar er zullen er zeker nog volgen. Toen ik de bestelling afhaalde in Asse merkte ik dat het assortiment nog ruimer is dan wat men zou vermoeden op de website.

Vlotte levering, panelen beschadigd

Vlotte levering, ervaren chauffeur. Bepaalde panelen beschadigd. Onderste paneel lag met de ‘mooie’ voorkant naar onder richting de palet, dus krassen.

Stip en vlot geholpen

1 doos gyproc vijzen was fout meegegeven maar werd zonder probleem omgewisseld

Heel vriendelijk en behulpzaam

Heel vriendelijk en behulpzaam.!!!

À propos de Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.

Avis sur Kiyoh