Bestelde enkele gyproc sierlijsten. Hadden ze deze buiten afgeleverd op een droge dag. Maar de karton waar ze in zaten was volledig doorweekt. Resultaat dat ze beschadigd waren, braken door midden door al het vocht. Naar de shop gebeld dat ik dit natuurlijk niet fijn vond. Twee uur later kregen we telefoon dat ze er nieuwe zouden leveren. Vogende dag werden ze mooi in plastic geleverd en prima in orde! Wauw echt fijne en snelle service!

goed!

levering en service is steeds goed, de planning werd doorgegeven per sms, maar niet op het geplande tijdstip (vroeger dan voorzien) na overleg werd alles geleverd zoals verwacht op het afgesproken tijdstip.

Alles is prima verlopen

Klantvriendelijk en degelijk.

Online besteld en enkele dagen nadien makkelijk opgehaald. Goed materiaal voor correcte prijs.

Satisfait

Toujours le même service, marchandises bien emballés et la date de livraison respectée

Afhaling bestelling

Spijt dat bestellingen nooit klaar staan en je nog steeds de file moet doen. Bestellen en op voorhand betalen via webshop = geen garantie dat artikel voorradig is. Prijs correct.

Service rapide

Commande reçue dans les temps. Produits conforment aux attentes.

Moulures plafond

Attention il ne livre pas en France mes il mon rembourser il sont très réglo

TOP !!

Snelle en vlotte service

Correcte levering volgens gevraagde

Alles is correct geleverd op het afgesproken tijdstip. Geen negatieve punten op te merken

Slechte platen

De pir isolatie platen liggen buiten in de regen, ze waren verschenen door de zon,er waren stukken af,en ze wilden eerst proberen de slechte mee te geven,waren B- keus,voor deze prijs moeten ze deftige platen meegeven.

Beste Lievin, Het is erg vervelend om te horen dat de aangekochte goederen niet van de juiste kwaliteit zijn. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mocht je problemen ondervinden met de aangekochte goederen is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen via mail of telefoon. Op die manier kunnen we het probleem gezamenlijk bespreken om tot een juiste oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Charles Afwerkingshop

Perfecte communicatie, perfecte levering, stipt zn vriendelijke chauffeur

Idem als in titel

Correct product zoals beschreven

correcte dienst

Al regelmatig materiaal besteld.steeds netjes en op tijd

Al regelmatig materiaal besteld. steeds netjes en op tijd geleverd. Ook al afgehaald. De bestelling lag steeds correct klaar.

Heel goede service

Snelle service Kwaliteit Vriendelijk onthaal

Behulpzame chauffeur bij levering ,perfect

Heel vriendelijk ontvangen maar ondermaatse kwaliteit meegekregen

Ik kom speciaal naar jullie omdat hiut in een doe-het-zelf meestal krom is door rechtopstaande bewaring. Nu kreeg ik bij jullie krom hout dat slecht geschaafd was...

Beste Kristof, We bewaren al het materiaal zo zorgvuldig mogelijk om de juiste kwaliteit van de producten te behouden. Het is daarom ook vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de afgehaalde goederen. Mocht je problemen ondervinden met de aangekochte goederen is het altijd mogelijk om contact met ons op te nemen via mail of telefoon. Op die manier kunnen we het probleem gezamenlijk bespreken om tot een juiste oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Afwerkingshop

geweldige bediening ,online bestellen zelfde week nog kunnen afhalen ,super

vrij goede ervaring,wel op voorhand bestellen

Op tijd en correct

De levering was op tijd en volledig in orde. Dit is voor bouwmaterialen jammergenoeg erg uitzonderlijk Geen enkele negatieve opmerking, bedankt hiervoor!

Een van de weinige firma’s waarop kan gerekend worden!

Tijdens de renovatie reeds verschillende keren beroep gedaan op afwerkingshop, steeds werd het materiaal keurig geleverd, op tijd, soms zelf vroeger dan eerst aangegeven! En altijd degelijk en waterdicht verpakt! Top!

Eenvoudig en gemakkelijk

vlot en efficiënt

Alles op tijd gekregen, producten zoals beloofd. Dik ok.

Professioneel en klantvriendelijk.

Dankuwel aan de mensen van vestiging Nazareth (in het bijzonder aan Karim). Perfecte opvolging van A tot Z. Goede communicatie en service. Stipte levering. Alles zoals gewenst. Het is goed en mag geschreven worden. Doe zo verder!

Een positieve eerste ervaring

Ik was nog niet bekend met afwerkingshop.be maar mijn eerste contact was zeker positief. Bij het afhalen van mijn bestelling in het filiaal in Hasselt viel mij het grote assortiment in de winkel op en ik werk er heel vriendelijk en correct geholpen. Ik ben geen professional en mogelijk is het een eenmalige kennismaking, tenzij er nog eens iets te renoveren valt thuis of bij mijn kinderen. Maar ik zal jullie zeker aanbevelen in mijn kennissenkring.

Super produit

Super qualité des matériaux, première commande et délai respecté Vidéos explicatives, conseils au top

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.