Zeer tevreden.

Zeer handig dat je zelfs de afleverdatum kan ingeven en dat de leverancier zich hier ook perfect aan houd. Ook en vooral duidelijke webshop. Bedankt

Onberispelijke service, zeer professioneel en beschikbaar personeel, aantrekkelijke prijzen

Heel goede service

Alles heel vlot verlopen en aan een scherpe prijs

Super Service

Snel en eenvoudig

Een online shop waarop je kan vertrouwen door hun goede dienst tijdens/na verkoop. Ook de man die leverde was zeer vriendelijk en hulpvaardig.

plaque fermacell

Le produit commande en ligne n'était pas disponible au magasin .

• Nous recommanderiez-vous? Non

Verrassend kwalitatief

Eerste maal dat ik bestelde bij "Afwerkingshop". Bij het artikel dat ik zocht via Google kwam afwerkingshop als goedkoopste uit de bus en toen ik op de website even doorklikte was het aanbod enorm ruim. Wel een aanrader eerlijk gezegd!

Un bon service et des prix intéressants

Commandé du matériel pour une cloison gyproc .facile et enlevé en un clin d œil au point de dépôt. Parfait.

Uitstekend, goede klantenservice

Maar 1 collie ontvangen in plaats van 2. Na een mailtje naar de klantendienst werd er onmiddellijk een nieuw opgestuurd. Dank je wel daarvoor.

vlotte bestelling

Het is heel makkelijk om online te bestellen en af te halen, of te laten leveren

ik heb materiaal laten afkomen naar een ophaalpunt maar nooit een bericht gekregen als het op te halen was , heb terug de afwerkingshop moeten contacteren . voor de rest alles in orde .

Prijs/kwaliteit top

Snelle levering en bij elke vraag een snelle respons en oplossing!

Super pro et efficace

Nous nous sommes fait livrer des matériaux de rénovation deux fois déjà et à chaque fois les chauffeurs préviennent avant d'arriver et font au mieux pour nous aider en déchargeant au plus près de la maison

Service et livraison top

Cela fait 2 fois que nous passons par et le service et la livraison vraiment TOP. Merci à vos livreurs.

Correct

Vriendelijk personeel en steeds beschikbaar voor professioneel advies.

Correcte en snelle service !

Zeer vlotte en correcte afhandeling online. Snelle levering en vriendelijke service, wat wil je meer .

Behulpzaam

professionele kennis van de producten

renseignement et service parfait

rien à dire réalisation de mon travail parfait le personnel super sympa et très compétant cordialement Jacques

Ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Echter heb ik geen bevestiging aangekregen wanneer mijn bestelling daadwerkelijk af te halen was.

Achat + livraison

Parfait !

Correcte levering op zelf gekozen dag

We konden aangeven op welke dag we de levering wensten. Dit is zeer handig.

Ze helpen je er vlot, en helpen zeer goed bij vragen. Een echte aanrader.

Correcte bestelling en gemakkelijke afhaling

Isolatiepanelen besteld en gaan afhalen in Zellik. Soepele afhaling !

Grote stock, snelle levering

Groot aantal artikelen op voorraad waardoor een snelle levering resulteert.

Super tevreden

Zelf de materialen gaan afhalen, heel vriendelijk personeel. De materialen werden goed beschermd omdat het regende en ik gyproc bij had, voorzie de winkel extra plastic folie om de gyproc te beschermen. Heel tevreden over de service.

Vaartdijk 71

3018 Leuven

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.