Meer zorg besteden aan de goederen bij het versturen klant

Nog een geluk dat ik maar 4,10 nodig had van de 4,50 daar het uiteinde volledig onbruikbaar was heel vervormd

Sterke kwaliteit en goede service

Dagkanten zijn van goede en sterke kwaliteit en scheelt enorm veel tijd. Ook bij de shop zelf en zeer snelle en vriendelijke Service.

duidelijk en behulpzaam

Mensen met kennis van zaken. De baliemedewerkers zijn heel goed op de hoogte van de producten, en kunnen dus goed adviseren over wat en hoe.

GOED VLOT

GOED VLOT

Duidelijke prijs, aangenaam contact via telefoon en vlotte levering.

Vlotte website

Bestellingen doen gaat zeer vlot via de website en het afhalen gaat ook zeer vlot !!! Echter de laatste maal waren de metal studs van 100 mm zeer vuil !!!

Tout était ok, je recommande.

Tout était ok, et je recommande.

Zeer correcte en snelle levering

Zeer uitgebreid Gamma met professionele producten.

Commande livrée à l'heure et bien emballée.

Commande livrée à l'heure et bien emballée. Le chauffeur m'a même aidé pour rentrer les pièces longues.

Délai rapide et prix généralement compétitif

Respect des délais Accueil sympathique au dépôt d'Oostende

stipt en correcte levering

geen opmerking

Goed product en snel geleverd

Steeds snelle levering en je vindt makkelijk de producten die je nodig hebt aan concurrentiële prijzen

Vlotte levering op het voorziene tijdstip door vriendelijke mensen

Excellent

T'es bon service il y avait des travaux dans ma rue qui était inaccessible avec un camion ils sont fait le nécessaire pour pouvoir me livrer le jour même

RENOVATIE

GOEIE MATERIAL EN SNEL LEVERING

Matériel de qualité prix cohérent

Livraison a date. Rien ne manque. Deuxième grosses commandes et satisfait.

Vlotte bediening

Snelle, vlotte afhandeling van de aankoop.

Service impeccable

Tout s'est très bien passé, le site est clair, avec un choix étendu, la commande facile à faire, livraison arrivée le jour prévu, super bien emballée pour mes futurs gros travaux, je repasserai par eux.

Vriendelijk en hulpvaardig... maar...

Heel snel geholpen, misschien iets te snel, waardoor de communicatie rond het levermoment niet goed was. En op sommige producten moesten we langer wachten, was er een verkeerde levering en werd er geleverd op twee adressen. En een tip- Als de klant platen van 60 besteld, en jullie leveren er van 120 dan moet je dat laten weten... nu staan we met een hoop platen over op het eerste verdiep ...

Excellent service

J'ai passé une commande pour de l'isolant, des plaques OSB, Gyproc ainsi que des rails et montants. Commande complète, livrée à la date prévue. Le livreur appelle avant pour prévenir de son arrivée imminente. Matériel bien emballé sur palette. Service parfait

Prijs kwaliteit

Goedkoper dan andere winkels en snel leverbaar

Correcte afhandeling

Alles klopt zoals omschreven, kon wel geen andere adres ingeven voor levering als facturatie adres. Dit is wel belangrijk voor ons als bedrijf dat de goederen direct op de werf kunnen geleverd worden of aan ons magazijn.

Entreprise sérieuse, je recommande

Bons produits, bon service. Communication au top

Uitgebreid gamma

Uitgebreid gamma Openingstijden voor afhaling kunnen beter

Vaartdijk 71

3018 Leuven

Over Afwerkingshop.be

Afwerkingshop.be is dé shop voor wanden, plafonds, vloeren, isolatiematerialen en alle afwerkmaterialen. Daarnaast zijn wij dé specialist in Gyproc gipsplaten en metal studs. Parachèvementshop.be est le magasin où vous trouverez le plus rapidement les systèmes de rénovations pour cloisons, plafonds, sols, isolation et finitions. En plus de cela nous sommes le spécialiste des plaques de plâtres et metal studs.