UITSTEKEND!

Ik had de bestelling 's avonds doorgegeven en verwachtte de levering 2-3 dagen later, Zeker in de huidige situatie in verband met Corona. Maar, de middag nadien was de levering reeds in huis. Kan je nog stipter verwachten?!

Gewoon perfect

Ik bestel al vaker, het valt mij gewoon telkens op: goedkoper dan elders en kwalitatief goed.

Zeer snelle levering, gekregen wat we gevraagd hebben.

Zeer snelle levering, gekregen wat we gevraagd hebben.

brillen gekocht

kwaliteit fotos en filmpje super mooi als over een brillen gaat, artikel uitstekend!!

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd

snelle service

Binnen de twee dagen heb ik de bestelling ontvangen, maar er was iets fout gelopen met de bestelling ,was verkeerd produkt Todotipo heeft dit opgelost zonder kosten en binnen de twee dagen was de bestelling bij mij. Mijn respect voor het team

De bestelde artikelen waren snel binnen.

Probleem opgelost

Via beslist ging het eea mis. Daardoor een foute bestelling. Vervolgens werd het binnen een dag op gelost door todotipo. Thanks

Zeer snelle verzending , degelijk verpakt .

Item voldoet volledig aan beschrijving , werd snel verzonden . Prima webshop !

perfecte en snelle afhandeling

Prima antenne, zeer voordelig

Leuke universele antenne voor tv én dab+ radio. Hij was al grotendeels in elkaar gezet en hoefde alleen nog de langste elementen te monteren. Op een testmastje van 5 meter hoog kon ik al snel de DAB zenders van Langenberg (D) ontvangen. Dat is toch 120 km ver. De antenne is standaard voor horizontale polarisatie geschikt. De Nederlandse zenders werken allemaal verticaal, maar dat is met haaks dragertje wel te monteren. Tv gaat ook goed. De antenne presteert duidelijk beter dan een rondstralende. Dus voor de prijs een prima antenne. Zowel voor de hobbyist als normale gebruiker.

Vlot geleverd en alles conform.

Gevonden via beslist ,juiste onderdeel en juiste prijs. Levering heel vlot. Top.

goede en snelle service

prima bezorging alleen met retourneren is het een probleem om het adres te vinden

Prima service!

Product werd geleverd, maar was anders dan afgebeeld. Aankoopbedrag + verzendkosten zijn volledig teruggestort en ik mocht het product houden. Wat een service!

Vlugge levering

Snel correct

Snel geleverd en hebben best veel

Ik heb gisteren via mijn I-Phone al een goede revieuw geschreven

Prima goed en snel uitgeleverd en later ook nog netjes het BTW factuur gemaild.

Netjes verzorgd en bezorgd

Slecht

Ik heb nog niks ontvangen en het is nu bijna 2 weken geleden dat ik het besteld heb

Hallo, Wat jammer dat we hier niet eerder over zijn bericht door u. Ik heb direct een onderzoek naar het pakket laten starten en een verzoek voor nieuwe zending ingediend. Helaas zag ik deze review pas nadat iedereen van het magazijn weg was , anders had u de volgende dag nog een nieuwe zending kunnen verwachten. Nu volgt deze na het weekend. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Colin

Prima geholpen!

Goed product, goed verpakt en snel geleverd. Jammer dat als je een product terug stuurt je zelf de verzendkosten moet betalen. Wel begrijpelijk maar kwam er zelf te laat achter. Fijn als mensen meedenken en opletten als je zelf iets verkeerd intikt. Bedankt voor de goede service.

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. De bezorger heeft zelfs de moeite genomen om het pakket bij MIJ af te leveren en niet zoals heeeel vaak gebeurt ,af te geven bij anderen terwijl je gewoon thuis zit te wachten. Pakket was in goede staat en de inhoud precies wat ik had verwacht . Dik tevreden over het geheel

super snel geleverd heel tevreden

Zeer snelle levering

Ik had een tv beugel besteld bij beslist.nl. Deze is geleverd via Todotipo. Tussen bestellen en in huis, 2 dagen. Kan niets anders zeggen perfecte winkel. Twee duimen.

perfect

goedkoop, goede kwaliteit en zeer snelle levering.

Goed opgelost

Helaas kreeg ik de verkeerde producten. Na gebeld te hebben is dit goed opgelost