Netjes verzorgd en bezorgd

Slecht

Ik heb nog niks ontvangen en het is nu bijna 2 weken geleden dat ik het besteld heb

Hallo, Wat jammer dat we hier niet eerder over zijn bericht door u. Ik heb direct een onderzoek naar het pakket laten starten en een verzoek voor nieuwe zending ingediend. Helaas zag ik deze review pas nadat iedereen van het magazijn weg was , anders had u de volgende dag nog een nieuwe zending kunnen verwachten. Nu volgt deze na het weekend. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Colin

Prima geholpen!

Goed product, goed verpakt en snel geleverd. Jammer dat als je een product terug stuurt je zelf de verzendkosten moet betalen. Wel begrijpelijk maar kwam er zelf te laat achter. Fijn als mensen meedenken en opletten als je zelf iets verkeerd intikt. Bedankt voor de goede service.

Mijn bestelling was de volgende dag al binnen. De bezorger heeft zelfs de moeite genomen om het pakket bij MIJ af te leveren en niet zoals heeeel vaak gebeurt ,af te geven bij anderen terwijl je gewoon thuis zit te wachten. Pakket was in goede staat en de inhoud precies wat ik had verwacht . Dik tevreden over het geheel

top

super snel geleverd heel tevreden

Zeer snelle levering

Ik had een tv beugel besteld bij beslist.nl. Deze is geleverd via Todotipo. Tussen bestellen en in huis, 2 dagen. Kan niets anders zeggen perfecte winkel. Twee duimen.

perfect

goedkoop, goede kwaliteit en zeer snelle levering.

Goed opgelost

Helaas kreeg ik de verkeerde producten. Na gebeld te hebben is dit goed opgelost

Snelle levering, na telefonisch contact i.v.m. Adapter oplossing gegeven, alleen jammer dat het product niet op mijn appertuur kon worden afgesteld. Product weer retour moeten sturen, wel voor eigen rekening, waar ik wel begrip voor had.

Alles ging perfect

Zeer tevreden👍

goede prijzen en snelle levering

Volledig naar wens

Volledig naar wens, TOP

Een snelle afhandeling voor een lage prijs.

Vandaag besteld, de volgende dag in huis.

Super snel geleverd en uitermate goedkoop

Vandaag besteld, morgen binnen ... is perfect.

Goed bedrijf

Goed product snel geleverd

GEWELDIG

Heel snelle levering en productr goed ingepakt !