soepel

alleen jammer dat je bij het winkelen niet direct ziet of een artikel wel of niet op voorraad n(/ uitverkocht) is.

Snel en netjes geleverd goed verpakt

Prima voor elkaar

Top website

Eerste keer besteld goede prijs, ga ik zeker weer bestellen. Snelle levering en duidelijk. Super

Super functioneel en aestetisch perfect

Voor een groot feest hebben we gebruik gemaakt van Disposables.bio voor het serveren van paella. De bakjes waren stevig en zagen er top uit: pure luxe. En fijn dat het zo de groene bak in kon.

prima!

goede kwaliteit en snelle levering

Goed materiaal

Wat ik hopte dat is was is het ook gebleken. Goed spul voor een nette prijs.

Snelle levering, goede prijs

Alles wat ik nodig had, was op voorraad. Dat is op andere websites wel anders. Plus de levering is snel en de prijs goed.

TOP kwaliteit, voelt net aan als een normaal rietje

Prijs/kwaliteit is zeer goed. De rietjes voelen aan als een normaal rietje. Snel en correct geleverd.

Perfecte service

Mooi gamma producten, correcte informatie en snelle levering. Wij zijn super tevreden!

Flawless Experience!

The order was received on time and they were very servicing with the exchange of items. Products were great and attention was on the dot!

Mooi materiaal, makkelijk te bestellen en keurig afgehandeld

Zeer tevreden.

Super service!

Heb kort voor koningsdag een bestelling geplaatst wat vlak ervoor binnenkwam. Goed verpakt, alles was er behalve een setje deksels. Na een snel berichtje kon ik meteen het product ontvangen en heb ik nog iets extra's gekregen voor de moeite. Top service! Kom zeker terug voor de volgende keer.

Disposable zakjes voor groenafval

Nu alweer voor de derde keer besteld, eerste levering van prima kwaliteit. Tweede levering waren de zakjes opeens een stuk dunner, waardoor ze snel gingen lekken. Het heeft ons er niet van weerhouden om toch weer te bestellen en volgens mij zijn de zakjes weer wat dikker, prima dus!

Beste Dirk, fijn dat je toch weer besteld hebt! De zakjes zijn in principe nooit dunner geweest. Wellicht is er bij je vorige order sprake geweest van een productiefout, waardoor er ongemerkt dunnere zakjes op de rol zijn gekomen. Mocht dit onverhoopt in de toekomst nogmaals gebeuren, laat het ons dan gerust weten, dan zullen we kijken hoe we het kunnen oplossen. Nog een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Disposables.bio

Altijd snele levering

Producten zijn zeer goed

Hele fijne directe service!

Hele fijne directe service & contact!

er was een ding verkeerd geleverd. Dat mocht ik houden en het juiste werd netjes de volgende dag nabezorgd.

Snelle levering, goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt, mooie prijs

Vriendelijk, snel, kwaliteit

Vriendelijk, snel, kwaliteit

Mooie producten en goede service!

Snelle bezorging en goede service

Snelle levering & goede kwaliteit

Simpelweg goede kwaliteit en een snelle levering.

Goede producten goede levering

Veel keuze, goede producten en snelle levering

Hele fijne winkel!

Prettige mensen. Fijne producten!

Snelle goede service.

goede opvolging

goede opvolging

Goed product en snelle levering

Goede en snelle levering. Makkelijk te bestellen.

Over Disposables.bio

Disposables.bio biedt duurzame bio disposables met een ongeëvenaard design tegen de beste prijzen! Eco-vriendelijk, composteerbaar & bio afbreekbaar. Kwalitatief wegwerpservies & toebehoren voor ieder feest of event.