Mooie producten en snelle levering volgens afspraak.

Netjes op tijd bezorgd

Bestelling wat ik heb gedaan ziet er goed uit alleen 1 klein min puntje ik heb 25 borden besteld maar moest 100 messen en vorken bestellen omdat er volgens mij geen kleinere hoeveelheid te bestellen is

Snelle en goedkope levering.

Goede prijs / kwaliteit verhouding. Normale verzendkosten.

snel bezorgd en keurig verpakt

na plaatsing van de bestelling werd het bestelde snel bezorgd.

Snelle levering, tevreden over het product

Fijn dat er zo’n uitgebreid aanbod is aan verantwoorde disposables.

Snelle levering met duidelijke communicatie

De levering is altijd snel (binnen 1 tot 2 werkdagen). Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, dan krijg je netjes een mail. Zij sturen of een vervangend artikel, of geven aan dat het aantal niet leverbaar is, maar binnen een paar dagen wordt nageleverd.

Snel en prima verzorgd.

Vriendelijk personeel, snelle en prima bezorging.

Op tijd geleverd

Goede kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie producten voor een schappelijke prijs. Wij zijn super tevreden en gaan dit zeker opnieuw kopen.

Super fijn!

Prettige communicatie, alles ging soepel en vlot, fijn produkt!!

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Mooie producten.

Top service, snel en behulpzaam

Besteld, kon het de zelfde dag nog ophalen. Kreeg netjes een mail. Bestelling zat keurig verpakt in 1 doos. Disposables zien er goed uit, top kwaliteit

1er commande

Trés bonne expèrience. Commande reçue parfaitement et rapidement. Merci

Prima service, snelle levering

Goed geregeld

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering en goede prijs. Nadeel is dat het in een veel te grote kartonnen doos werd bezorgd. Dit kan compacter.

top, snelle levering!

top, snelle levering!

Wordt naar tevredenheid geholpen

Mooi servies voor een feest

Iedereen was enthousiast over de bordenen wilden ze hergebruiken. Messen snijden iets minder goed en kunnen snel breken. Maar voor een feest prima geschikt servies.

Zeer vlug geleverd

Snelle verzending!

Prima service, goede producten

Bij wat vragen kregen wij direct een compleet proefpakket opgestuurd om zelf te testen. De bestelling en levering was vlot en goed geregeld

Snelle verzending en goed contact.

overzichtelijke website en bestelproces

duidelijke website met informatie, gemakkelijk bestelproces en zeer vlotte levering (1 dag!)

Snelle en nette levering.

De bestelde spullen zijn nog niet gebruikt, maar zien er goed uit.

About Disposables.bio

Disposables.bio biedt duurzame bio disposables met een ongeëvenaard design tegen de beste prijzen! Eco-vriendelijk, composteerbaar & bio afbreekbaar. Kwalitatief wegwerpservies & toebehoren voor ieder feest of event.