Super mooie duurzame bordjes!

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het design. Ik had de Symbiose by The Jane kommetjes gekocht voor een event afgelopen weekend. De service en communicatie was ook goed en de levertijd was snel, binnen 1 dag. :-)

Blij met mijn aankoop!

De producten zijn van top kwaliteit, goede service en snelle levering!

duurzaam maar vooral heel mooi

van die borden waarbij iedereen vraagt; Gaaf! Waar heb je die vandaan??

Prima producten, prijs en levering..

Goed geholpen, snelle levering en prima producten. Niks op aan te merken.

Happy to have found you

Great products, great price and amazing service. Thanks

Hele mooie website en prima service

Mooie producten en goede service

Het zijn mooie producten. De service is proactief.

Super service!

Alles tip top in orde zoals besproken.

Super goed!

Goede producten en prima prijs kwaliteit verhouding! Erg blij met mijn aankoop.

Ik had verkeerde deksels bij bekers besteld en kreeg een mail of dit klopte. Heel opmerkzaam. Geen probleem om order te wijzigen. Fijn dat men bestelling controleerd. Snelle reactie op mail. Zou zeker weer bij dit bedrijf bestellen.

snel en goed

snelle levering producten zijn top

Prima levering

Prima snelle levering van mooie producten die goed betaalbaar zijn.

Ik ben erg tevreden over de service en producten

Ik ben zeer tevreden

Topwinkel

Fantastische service, zeer goede producten

mooie disposables

Vriendelijke service en mooie producten

Ruime keuze en snelle levering

ik had leuke verpakkingen nodig voor mijn moederdag pakketjes. Deze heb ik gevonden en voor een zeer nette prijs. Daarnaast ook snel geleverd! Goede service

Ondanks het covid 19 toch spullen redelijk op tijd geleverd. Thnx

Bijna goed

Prima spullen ontvangen. Erg blij mee. Wel met uitzondering van de plastic saus bakjes. De deksel past er vaak op.

Snelle en correcte levering, met een cadeautje! Producten van goede kwaliteit!

Service perfect, product matig

De levering ging supersnel en feillpos, met ook nog een welkomskado, leuk! Echter, de dekseltjes passen niet of met heel veel kunst-en vliegwerk op de bakjes, dus is het product alleen met heel veel extra moeite te gebruiken (dekseltje ondersteboven leggen, rand met scherpe punt over het bakje schuiven)

Super service en goede kwaliteit

Op korte termijn disposables nodig. Service zeer goed. Erg behulpzaam. Goede kwaliteit artikelen.

Makkelijk bestellen, snel geleverd, goede prijs en kwaliteit.

Duidelijke website. Makkelijk bestellen. Snel geleverd en goede prijs en kwaliteit. Ik ben zeer tevreden!

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten, snelle levering. Niks op aan te merken!

Mooie prijzen, snelle en goede leverling

Alleen maar tevreden! Voor een aangename prijs mijn bestelling gedaan en ondanks de crisis super snel in huis! En ook nog eens een kleine attentie.

topservice, snelle levering

had 2 bestellingen geplaatst (afzonderlijk van elkaar) 1 x verzendkosten retour gestort. lijkt vanzelfsprekend, maar toch...

Over Disposables.bio

Disposables.bio biedt duurzame bio disposables met een ongeëvenaard design tegen de beste prijzen! Eco-vriendelijk, composteerbaar & bio afbreekbaar. Kwalitatief wegwerpservies & toebehoren voor ieder feest of event.