Mooi op tijd en keurig afgeleverd

Erg tevreden over de service. Note: papieren zakjes bieden jullie helaas niet aan voor de verkoop.

Uitstekende kwaliteit. Afhandeling en bezorging percfect geregeld

Helder en duidelijke webshop. Mooie spullen van goede kwaliteit.

Mooie, stevige disposables!

Ik heb vooraf gebeld met vragen. De kwaliteit van de spullen is top! Vooral lekker stevig.

Die communicatie ging prima .

Die communicatie ging prima . Bedankt .

Top materiaal, snel en goed geleverd!

Enkele dagen voor ons event besteld en snel, goed en vriendelijk geleverd. Zeker een aanrader. Goeie materialen. Was erg blij zo makkelijk gebruik te kunnen maken van Symbiose by the Jane!

Prima spullen

Handig servies voor een feestje. Ik kon alles na gebruik met gerust hart weggooien. Dank voor de schaaltjes van bladeren die ik er bij kreeg! Wel jammer idd dat alles dan in plastic verpakt is... niet meer doen!

Prima spullen en mooi op tijd geleverd.

Vooral de koffiebekers zijn erg fijn. Maar waarom worden de spullen in plastic verpakkingen opgestuurd. Jammer. Ook zou ik graag instructies willen hebben over waar ik de gebruikte bekers weg kan gooien. Kan het bij het GFT afval of toch bij het restafval? En wat te doen met de niet plastic bekers? Groeten Petra Visser

Prima grootte en uiterlijk

Gewoon,prima lepels. Wel jammer dar het niet duidelijk op de verpakking staat waar. Dhet afval,in,moet

Goede mieuvriendelijke producten

Servetten en purebagasse borden besteld. Goede producten! Alleen jammer dat de borden verpakt zijn in plastic. Erg leuk dat we een paar extra bakjes bij de bestelling kregen.

Top Bedrijf! Snelle levering, uitstekend product

Zeer tevreden over Disposables.bio, ze leveren een uitstekend product en binnen afzienbare tijd. Daarbij is de prijs scherp zoals je verwacht in deze markt. Uiteindelijk geeft de klantvriendelijkheid en gebruik van de website die extra USP om mij als klant te houden! Dank!

Vandaag besteld en de volgende dag in huis

Snelle levering, goede producten

Fijn product, snelle levering

Vandaag besteld was morgen in huis. Product is fijn

Heel tevreden

Goede producten, snel geleverd!

Goeie service leuk dat ze er nog een kleinigheidje bij doen bij je bestelling;)

Prima producten, service en levering

Als je kiest voor wegwerpen, dan wil ik het wel verantwoord doen. Dit bedrijf helpt daarbij en verrast je ook nog met enige regelmaat

AMAZING SERVICE AND WHAT A SPEEDY DELIVERY. BRAVO

SO SMOOTH

Goede producten. Om mileubewust te ondernemen

Mooie stevige producten

Fijne grote en stevige borden! Jammer dat veel mensen het niet zullen aanschaffen vanwege het prijsverschil met plastic

Mooie collectie! Vóór een plasticvrije wereld

Top service. Meteen de volgende dag bezorgd.

Keurig verpakt met papieren tape en karton!

Onze gasten vonden de producten zeer passen bij de tijd van heden. Ook ziet het er top uit.

y

y

Snelle levering , en betaalbaar. En alles is miliu vriendelijk en goed van kwaliteit

Zeer professionele, snelle partij met kwalitatief goede Disposables

Ik ben zeer tevreden over Disposables.bio. De website werkt goed, de verwerking van de bestelling verliep zeer spoedig, zelfde dag nog de deur uit! en de kwaliteit is perfect. Ook de prijs is zeer competatief dus alles naar wens. Super!

Snel, correct en goed prijs/kwaliteit verhouding.

Twee maal een bestelling gedaan en beide keren is dit prima en naar verwachting verlopen. Mooie producten voor een goede prijs.

100%correct via website en 100%correct te woord gestaan via telefoon Dank

Verrijn Stuartweg 77 1112 AW Diemen

202050703

Over Disposables.bio

Disposables.bio biedt duurzame bio disposables met een ongeëvenaard design tegen de beste prijzen! Eco-vriendelijk, composteerbaar & bio afbreekbaar. Kwalitatief wegwerpservies & toebehoren voor ieder feest of event.