Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd, product doet waar het voor bestemd is.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Grietje. fijn om te horen dat u zo tevreden bent met Froximun Toxaprevent MEDI PURE. Fijne dag nog en wij zien u graag terug als klant. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team

heerlijk drinkwater!

Ik kreeg eerst geduldig duidelijke antwoorden op mijn vragen, via de telefoon. Jammer dat er even een wachttijd was, maar je kunt niet alles hebben he:) Handleiding was duidelijk, het installeren van de Aqualine ging zonder problemen. Jammer van die 1,5 uur doorlooptijd per liter, maar daar kun je je heel gemakkelijk op intellen. Het water smaakt echt heerlijk!

SNEL GELEVERD TOP PRODUCTEN

Mijn bestelling was zeer snel geleverd en prijs zelfde producten was goedkoper dan andere bedrijven. Vandaar super blij met ZeoDetox bv

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste H.G. dank dat u de moeite heb genomen om een review achter te laten, wij zijn blij met elke positieve reactie. Veel succes met uw Aqualine 5 ltr glazen watersysteem. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Super product

Snelle verzending, zelfs naar het buitenland.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Tugba, fijn om te horen dat alles voorspoedig geleverd is in dat mooie Alicante in Spanje. Veel succes met de door u gekochte producten. Fijne dag nog met veel zon, maar dat zal wel lukken bij u. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Voir het eerst in jaren geen opgeblazen gevoel na de maaltijd, wordt verder uitgetest !

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Hilde, dank dat u deze ervaring met ons wilde delen. Wij wensen u toe dat de positieve ervaring met ons product Toxaprevent Medi Pure zo mag blijven. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox Team.

Alles klopt, goed geregeld

Alles klopt, goed geregeld

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Rob, dank voor de genomen moeite en fijn dat u tevreden bent. Fijne dag. ZeoDetox Team. Hans

Prima producten snel geleverd

Alles is goed beschreven, de aankoop verloopt vlot en de bestelling wordt de volgende werkdag verzonden. De Froximun producten zijn zeer goed. Een echte aanrader.

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent MEDI AKUT, Dentura MED, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL

Beste Andreas, dank voor uw fijne reactie. Wij hopen dat u net zoveel plezier heeft van onze producten als andere klanten. Fijne avond. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox team.

Mijn waterfilter bevalt uitstekend. De smaak van het water is veel lekkerder dan van kraanwater en raar maar waar: het slikt makkelijker door. Mijn kraantje ging na verloop van tijd lekken. Ik heb hierover gebeld en werd snel teruggebeld. Zonder problemen zou men een nieuw kraantje toesturen. Nog een leuk gesprek gehad ook aan de telefoon. Het kraantje is goed verpakt snel geleverd. Uitstekende service!

Beste Astrid, dank voor uw reactie, we zijn er bij mee. Fijne dag nog. Hans

Perfrect product en snelle levering

Op de website waren alle producten duidelijk omschreven. Bestelling ging eenvoudig en de levering was heel snel. Binnen 24 uur. Product werkt prima.

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Melanie, dank dat u zo tevreden bent en dat u een goede ervaring heeft met onze producten. Wij doen er alles aan om onze goede service na te komen. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Geweldig bedrijf met goede service

Super goede service, snelle levering en producten die echt doen wat ze moeten doen. Dit bedrijf is een echte aanrader!

• Betrouwbaarheid

Hallo Stephan, hartelijk dank voor de superfijne reactie op onze producten, daar doen we het graag voor. Heel veel succes met de door jullie aangekochte producten. Fijne dag nog. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Ontzettend goede ervaring met de verkoper en eigenaar van Zeodetox. Ik had een zeldzame afwijking van mijn glazen tank, snelle en vriendelijke service. En na 1 dag al een nieuwe tank in huis! Super

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Juun, Fijn dat we het zo snel konden oplossen, ook mede dank aan onze leverancier die ook perfecte service levert. Dank voor je melding en nog veel succes met je nieuwe waterfilter. Mvgr. Hans ZeoDetox Team.

snel en correct

Al meerdere malen producten besteld. Heel snelle en correcte levering

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Arabella, Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent, wij hopen dat dit tevens een extra stimulans mag zijn voor nieuwe gebruikers van onze producten. Dank voor de genomen moeite. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox Team.

Onze bestelling vlot binnen en keurig verpakt. Dik tevreden!

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Beste Diaan, wij danken u voor de genomen moeite om een berichtje achter te laten. Succes met het door u aangekochte product. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

ben tevreden

goed produkt

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Chris, dank voor uw bericht, fijn om te horen dat u tevreden bent met de aangekochte producten. Fijne dag. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox BV

tevreden

Goed. Nog gemaild dat ik hoop dat een volgende keer ik niet per se thuis moet zijn en een bestelling ook in een postautomaat kan worden afgehaald. Daarop is positief gereageerd. Nu had ik tijdens het opgegeven aflever tijdstip een belangrijke afspraak maar gelukkig werd de bestelling nog bezorgd voordat ik daar naar toe moest.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Hans, dank voor je review, Wij blijven vernieuwen en hopen dat bij een volgende bestelling alles verloopt zoals u wenst. Fijne dag. ZeoDetox Team Geertje

Een waterfilter? Must have!

Mijn ZeoDetox Water zou ik niet meer willen missen: - Zuiver water, lekkere smaak. - PH-waarden die men bij gekende merken niet terugvindt. - Geen gezeul meer met zware pakken water uit de supermarkt. - Milieubijdrage: We doen mee aan de afbouw van onze plastic afvalberg!

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Christy-Ane, wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over onze waterfiter. Wij wensen u vele jaren lekker fris, gezond en zuiver water toe. Met vriendelijke groet ZeoDetox Team Geertje

Prima en snelle levering

Positieve ervaring

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Sandra, dank je voor de nette review. Wij wensen u veel plezier met de aankoop van Aqualine 5ltr. glazen waterfiter waar u nog lang veel plezier van zult hebben. Met vriendelijke groet ZeoDetox Team Geertje

Snelle levering en fantastische service

Mijn bestelling werd op dag van bestellen al verzonden. Helaas was de glazen watertank van het door mij bestelde waterfilter tijdens het transport kapot gegaan. Nadat ik dit had doorgegeven was de volgende dag al een nieuwe opgestuurd. Zelfs via een ander bedrijf, omdat Zeodetox hef zelf niet meer op voorraad had. Dus er is veel moeite gedaan om het kapotte onderdeel zo snel mogelijk opnieuw aan mij te leveren. Echt een top-service! Ik heb mijn bestelling inmiddels naar volle tevredenheid in gebruik!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Anita, fijn dat het gelukt is en dat u nu naar tevredenheid van uw waterfilter kunt genieten. Dank voor de positieve review. Hans ZeoDetox team

Top bedrijf

Top service en goede kwaliteit!

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Toxaprevent MEDI AKUT, Toxaprevent Halistop, Dentura MED, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL, Toxaprevent Skin zalf 50ml, Toxaprevent Skin Powder 18 g., Froxcura MEDIC 100ml, Oximun Curcuma 120 capsules

Beste Stephan, fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij zullen er alles aan doen om dit zo te houden. Hans ZeoDetox Team.

Fantastische service!

Had telefonisch geïnformeerd naar een product. Werd zeer vriendelijk en professioneel te woord gestaan. Bestelling online geplaatst en de volgende dag al binnen.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Ide, graag gedaan, goede service verlenen staat bij ons hoog in het vaandel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. ZeoDetox Team. Geertje

Super !

Maandag besteld ,, dinsdag in huis. Geweldig snelle levering ,, heel blij mee. Ga zo door. Vr. Gr Linda .

• Kwaliteit N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Linda, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet Hans ZeoDetox Team.

Snelle service en een prachtig product

Waterfilter besteld van 12 liter super mooi en goed apparaat maakt heerlijk zuiver water. Makelijk te monteren en gemakelijk in gebruik het lekt niet.

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jan, hartelijk dank voor je review, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de nieuwe waterfilter. Wij wensen je vele jaren veel plezier met het zuivere watersysteem. Met vriendelijke groet Geertje ZeoDetox BV

Goede producten, goede service, snelle levering

Door een softwarefout in de website kreeg ik toch verzendkosten ondanks dat ik boven de €40 besteld had. Na een mail te hebben gestuurd werd ik binnen heen uur gebeld met excuus en werd het teveel betaalde bedrag gerestitueerd. Dat is klantenservice met een hoofdletter K.

• Product: Dentura MED

Beste Rob, dank voor de genomen moeite. Het is voor ons heel belangrijk dat elke klant tevreden is met het bij ons aangekochte product. In een enkel geval gaat er iets mis met het systeem, dat wij dan graag meteen willen herstellen en dat is gelukt. Veel succes met de door u aangekochte producten en wij zien u graag weer terug als klant. Hans ZeoDetox BV

Alkaline water at is best!

Water proefde nog nooit zo heerlijk met deze filter. Gezond en lekker!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Fanny, dank voor de door u genomen moeite om een reactie op onze website achter te laten. Wij wensen u jarenlang veel plezier met dit super gezuiverde water. Geertje ZeoDetox BV

Helemaal blij met onze watertank met filters

Dit was echt een hele goede aankoop. Het water is nog nooit zo lekker geweest

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jelka, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met de door u aangekochte waterfilter, heel veel plezier nog met het lekkere gezuiverde water. ZeoDetox BV Geertje

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliën in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).