Snel, plezierig, beter is niet nodig.

Snel, plezierig, beter is niet nodig.

• Product: N.v.t.

Beste Gjalt, fijn dat u de moeite nam ons te laten weten wat u van onze service vindt. Veel succes met uw product. Met vriendelijk groet Hans ZeoDetox bv

Hele duidelijke en brede informatie op de site.

Na veel informatie op de site, gemakkelijk besteld. De volgende dag keurig verpakt met duidelijke gebruiksaanwijziging in huis. Na gemakkelijke installlatie dezelfde dag al in gebruik.

• Product: N.v.t.

Beste Hans, Dank voor het compliment. Succes met het door u aangekochte product. Met vrie3ndelijke groet Hans ZeoDetox. b.v.

Snel binnen, goede kwaliteit, goede service

Binnen 3 dagen had ik de watertank binnen. De instructies waren duidelijk. Ik had nog extra onderdelen besteld. Maar werd de dag na bestelling gebeld door het bedrijf om te vertellen dat de onderdelen later verstuurd zouden worden vanwege de drukte. Ik vond dit heel netjes. En het water is heerlijk! Aanrader dus!

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Jelka, dank dat u zo tevreden bent, wij doen er alles aan om onze klanten een goede service te leveren. Veel plezier met de door u aangekochte producten. Met vriendelijke groet Hans

Topservice

Eindelijk een goed produkt gevonden voor het verwijderen van alle vervuilingen. Geen nevenwerkingen ervan. Volgende bestelling komt nog !

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Myriam, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met onze producten. Veel succes met het detoxen. Hans ZeoDetox bv

Uitslag na 3 dagen verdwenen

• Product: Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Christel, na telefonisch contact danken wij u voor de genomen tijd om uw ervaring te delen met ons. Wij wensen u een goed herstel toe en nog vele jaren in goede gezondheid. ZeoDetox.BV

Snelle levering goede kwaliteit

Op de website staat duidelijke informatie over het product. Ben erg tevreden over het product Ik had in de avond mijn bestelling gedaan. En de volgende dag was het al geleverd. In 1 woord TOP!

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Marvin, fijn dat u zo tevreden bent. Nog vele jaren heel veel plezier met uw waterfilter systeem. ZeoDetox BV

Ik moet er nog aan beginnen

nog geen ervaring komt nog

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Beste Annie, dank voor de genomen moeite. Wij wensen u veel succes met uw detox kuur en horen nog graag wat uw ervaring is met ons producten. Met vriendelijke groet ZeoDetox BV

Uitstekend.

Snelle levering, uitstekende producten, overzichtelijke website.

• Product: N.v.t.

Beste Sofia, onze hartelijk dank voor de zeer mooie review. Wij wensen u alle goeds toe. Fijne kerstdagen en een goed nieuw begin voor 2022 Het ZeoDetox Team

Super klantenservice

Opvolging van een probleem bij levering was ongeƫvenaard, de Belgen kunnen hier iets van leren!

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Beste Gwen, wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent, dank voor de genomen moeite. Fijne dagen toegewenst. Hans ZeoDetox BV

Duidelijke website en Snelle levering

Zie aanhef

• Product: N.v.t.

Beste P. dank voor de genomen moeite en mooie wardering. Veel succes met de door u aangekochte producten. Geertje ZeoDetox BV

Helemaal top!

Producten waren snel geleverd en naar verwachting... Dus zƩker voor herhaling vatbaar om hier weer te bestellen!!

• Product: N.v.t.

Dag Bianca, hartelijk dank voor je compliment, wij zijn er zeer blij mee. Veel succes met onze producten en tot ziens. ZeoDetox BV Hans

Snelle levering, keurig met handtekening. Zeoliet doet wat ie moet doen. Voel me prima!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste M. dank voor uw positieve reactie, wij hopen dat dit anderen zal motiveren om ook deze producten te gaan gebruiken. Geertje ZeoDetox team

alles naar wens

goede producten en goede marktprijzen

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw Denys, Goed om lezen dat u tevreden bent waarvoor onze dank. Hans ZeoDetox BV

Snel geleverd en bestelling naar tevredenheid!

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Agnes, fijn om te lezen dat het u bevalt en dat u tevreden bent over ons product Toxaprevent MEDI PURE. Hans

Goede producten voldoet aan verwachting snelle levering altijd alles conpleet

Goede producten voldoet aan verwachting snelle levering altijd alles conpleet

• Product: Toxaprevent Halistop

Beste Charlotte, dank voor uw tevreden reactie. Hans

het werkt geweldig en super snelle service

Mijn moeder op leeftijd heeft al jaren last van haar slokdarm waarvoor ze ook bij artsen om hulp heeft gevraagd. Nu bij gebruik van Zeo TOXAPrevent plus geen last meer. Zelf gebruik ik Taxa prevent pure voor mijn darmen. Geen chemische producten meer maar zeoliet.

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS, Oximun Curcuma 120 capsules

Geacte Claidia, dank voor uw reactie en fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel gezondheid toe. ZeoDetox BV

Goed, binnen een paar dagen alles geregeld

De service is goed! Maar ik zou aanraden de watercontainer van glas te maken en niet van plastic.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

Geachte mevrouw, dank voor uw reactie. De watercontainers zijn al ruim een jaar van glas, Niettemin hartelijk dank voor uw opmerking. ZeoDetox team Hans

Ik ben nu een week bezig met detoxen en ik moet zeggen dat ik me heel veel beter voel nu. De zware metalen die we van alle kanten binnen krijgen zijn uitermate schadelijk blijkt nu. Ik had er veel eerder mee moeten beginnen, voel mijn energie met de dag toenemen.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste mevrouw Valentijn, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze producten. Veel succes toegewenst. Mvg Hans ZeoDetox BV

• Product: Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste Annelies, dank voor uw mooie review. Veel succes met de producten. Geertje ZeoDetox Team

Snelle levering en mooie producten.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste mevrouw Stok, dank voor uw positieve review, wij hopen u nog vaken te mogen begroeten en wensen u alle goeds toe met de door u aangekochte producten. Geertje.

Mijn ervaringen met Zeodetox

Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met toxaprevent med. voor de darmen. Ik heb jaren lang bijzonder veel last gehad van brandend maagzuur en was al bang dat het zou uitgroeien tot een maagzweer . Vanaf het moment dat ik zeoliet ben gaan gebruiken is het brandend maagzuur verleden tijd en is het nooit meer teruggekomen. Zo nu en dan een onderhoudskuur met toxaprevent. Ik voel me uitstekend en geen maagzuur meer. Fantastisch. Ik gebruik nu ook proximum dentura med. tandpasta omdat ik altijd ontstekingen in het tandvlees had en daardoor snel gaatjes en dus een slecht gebit. Nu al twee keer achter elkaar geen gaatjes en een veel beter tandvlees. Tandarts was tevreden. Een tevreden klant!! Super produkten van hoge kwaliteit en voor mij een must!!!

• Betrouwbaarheid
  • Product: Toxaprevent MEDI PURE, Dentura MED, Aqualine 12 ltr glazen waterfilter

Beste heer Bulten, dank dat u uw positieve ervaring met de door u aangekochte producten met ons wil delen. Wij wensen u alle goeds toe. Mvg Hans ZeoDetox BV

snelle levering en goed product.

't is nog wat vroeg om na een paar dagen gebruik al een duidelijk beeld te hebben van de werking. het doet zeker wat met het darmsysteem. minder opgeblazen gevoel en ik voel me wat fitter en energieker voor en na het eten.

• Product: Toxaprevent MEDI PURE

Beste Marius, onze dank dat u de moeite heb genomen om uw ervaring te delen met anderen. Ik wens u een hele fijne ervaring toe met het door u aangekochte product. Mvg Geertje ZeoDetox team.

Bijwerking

Slik nu 3 dagen beetje last onderbuik maar ik heb niet goed bijsluiter gelezen moest meer water gebruiken wat ik niet heb gedaan voel wel meer energie dus lekker doorgaan en al die afval eruit

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent MEDI PLUS

Dag heer Klarenbeek, dank voor uw reactie, goed schoon waterdrinken is belangrijk in combinatie met Toxaprevent MEDI PLUS en dat gerommel in je onderbuik heeft vaak te maken met langdurig verzamelen van giftige stoffen die het lichaam liever kwijt dan rijk is. Veel succes met het detoxen. Hans ZeoDetox BV

Heerlijk water. Fijn gevoel dat 't gezuiverd is.

• Product: Aqualine 5 ltr glazen waterfilter

goed ervaring met producten en verkoper

• Product: Toxaprevent MEDI PURE, Toxaprevent Suspensie Skin 60mL

Beste Nina, Dank voor uw reactie en veel succes met de door u bij ons gekochte producten. Geertje B. ZeoDetox BV

Lireweg 13

7051 HW Varsseveld

Over ZeoDetox bv

ZeoDetox is een webshop waar u 24/7 terecht kunt voor breed scala aan diverse producten ten behoeve van uw persoonlijke gezondheid. In onze huidige moderne maatschappij wordt ons lichaam dagelijks blootgesteld aan gifstoffen, zware metalen en schadelijke straling zonder dat we dat zelf in de gaten hebben (o.a. uitlaatgassen, luchtvervuiling, smog, fijnstof, zure regen, chemische bestrijdingsmiddelen op groente en fruit, conserveringsmiddelen, chemische geur- , kleur- en smaakstoffen, zoetstoffen, alcohol, gifstoffen in tabak, geneesmiddelen, cosmetica, chemicaliƫn in verf en plastics, zware metalen in de lucht, bodem en water).