Goede service. snel verstuurd.

Snelle en nette levering

Alles kwam snel en mooi verpakt binnen. Top kwaliteit!

Ik heb horloge besteld die niet op voorraad was ze hebben gelijk contact genomen en binnen 3 dagen was horloge binnen super blij mee

Mooie prijs snelle levering

Werd mooi ingepakt geleverd! Dankjewel.

Kwaliteit en snelle levering!

Mooi herenhorloge besteld van Zeppelin.

Uitstekende service. Snel geleverd en goed geprijsd.

Mooi horloge besteld voor onze zoon die 18 wordt. We kregen heel snel een keurig belletje voor de polsmaat ivm het verwijderen van de schakels. Alles ging op een professionele en prettige manier. Ook de prijs was goed en de levering ging heel snel. Echt een aanrader.

Netjes geleverd

Bestelling netjes geleverd conform levertijd

Duurde te lang

Jammer dat je niet met klarna kunt bestellen. De bestelling heeft te lang op zich laten wachten de klantenservice heeft wel netjes op mijn mail ontvangen. Deze site was 10 euro goedkoper

Klantvriendelijk,snelle levering,prachtig ingepakt.

Eerst keer een sieraad on line gekocht bij jullie. Heel blij mee .

Snel en efficiënt

Verpakking heel goed verzorgd, korte wachttijd

Horloge online besteld. Was mooi verpakt en zat een leuke persoonlijke boodschap bij.

Zeer snel en netjes

Via internet een bestelling geplaatst. De volgende dag in huis, erg netjes verpakt met een persoonlijk schrijven.

Prima. De ring zag er net zo uit als op de presentatie. De levering als beloofd, en mooi verpakt in neutrale buitenste doos. Wel heel jammer dat de beschrijving er niet bij zat, terwijl deze reeds van de internetpagina afgehaald was. Kan ik deze alsnog ontvangen ?

Snelle levering en goede prijs!! Top

Wist wat ik wilde en jullie hadden hem, snelle levering en leuke kaart erbij heerlijk persoonlijk, ik ik hou ervan bedankt!

Super service!

Heb een bestelling gedaan. Het is supersnel geleverd en ook de prijs was beter dan de concurrentie!

Goede klantvriendelijke service

Iets online gekocht, helaas verkeerde maat sieraad. Dezelfde week nog kunnen omruilen in winkel.

Snelle exclusieve service

Er was een leuke aanbieding op internet van een smartwatch die ik voor mijn verjaardag wilde kopen. Eerst gebeld voor contact onder de voorraad. In de middag online besteld. Zou meteen verstuurd worden. Volgende dag(zaterdag) had ik de watch in huis met een mooie cadeau verpakking. Helemaal top!

Super snelle service!

Snelle levering en duidelijke communicatie

De ervaring van bestellen en levering is zeer positief. Veerman heeft mij netjes op de hoogte gehouden van wanneer mijn pakketje geleverd zou worden. De levering was snel en Veerman bood een scherpe prijs.

Fantastisch geholpen

Na een telefoontje werd meteen bij de leverancier gecheckt of het sieraad op voorraad was. En met 2 werkdagen werd het op tijd bij ons afgeleverd.

Na 2 weken product nog steeds niet ontvangen

Een week voor vaderdag een product besteld, maar nu een week na vaderdag product nog steeds niet ontvangen. Tijdens telefonische navraag wordt geadviseerd om te wachten.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Uiterst klantvriendelijke mensen!

Uiterst klantvriendelijke mensen!

Vriendelijke en correcte communicatie. Vlugge levering. Top!

Perfect!

Volledig naar wens

Een prima service, snel antwoord op vragen en snel geleverd in nette verpakking inclusief cadeauverpakking

Lindenlaan 28

1271BA Huizen