Prachtig vakwerk ontwerp sieraad.

Complimenten voor het prachtige edelsmid vakwerk bij het vervaardigen van een mooi klein sieraad voor een bijzondere gebeurtenis. Op basis van een 40 jaar oud sieraad werd door Floris Veerman een nieuw eigentijds sieraad in de vorm van twee roségouden oorstekers en een hanger gemaakt. Klasse vormgeving en echt vakwerk. Superfijn geholpen door Maarten en Floris Veerman.

Heel tevreden

Ik heb mijn bestelling op woensdag gedaan en had het vrijdag in huis dank je wel...

Hele goede service. Iris kwam persoonlijk mijn bestelling afgeven waardoor ik niet op PostNL hoefde te wachten. Bedankt Iris!

Service met een hoofdletter 'S'!

Veerman Juwelen is een retailer die het predicaat 'hofleverancier' ten volle verdiend. Met ruim 100 jaar ervaring kunnen Maarten Veerman en zijn team zich moeiteloos meten met de beste juweliershuizen in Europa en wij spreken echt uit ervaring. De prachtige en zeer uitgebreide collectie sieraden, juwelen en horloges van exclusieve merken ondersteunen deze stelling volledig. Gaat u gerust eens naar de mooie winkel in Huizen. U zult er hartelijk worden ontvangen door deskundig personeel en waarin uw wensen als klant altijd centraal staan. Daarnaast is geen uitdaging te groot en/of vraag te veel voor Maarten en zijn team. Altijd op zoek naar de beste oplossing voor uw als klant en waarbij de details en aanwezige kennis en ervaring voor ons echt het verschil bepalen. "...Going the extra mile..!'' zoals de Engelsen zeggen en dat is op deze retailer echt van toepassing kunnen wij u verzekeren. Het is natuurlijk niet voor niets dat de familie Bucherer - (kenners onder u weten dat dit al decennia lang en wereldwijd de grootste en meest invloedrijke juweliersfamilie is met vele vestigingen in Europa, maar ook in de Verenigde Staten) - juist Veerman Juwelen in Huizen heeft uitgekozen om als enige dealer in Nederland het zeer exclusieve Zwitserse horlogemerk Carl F. Bucherer te mogen voeren in hun winkel te Huizen. Het betreft hier echt een kwalitatief zeer hoogstaand, maar relatief voor het grote publiek onbekend, horlogemerk met prachtige en exclusieve modellen welke iedere vergelijking met triple A-merken als Rolex, Audemars Piguet, Patek Philippe, Omega etc., etc. moeiteloos kan doorstaan! Voor gedegen kennis van zaken, ruime ervaring, uitgebreide service, het juiste advies, de exclusieve collecties, 'tailor-made juwelen' en/of scherpe prijzen hoeft u echt niet meer naar de Dam en/of de PC Hooftstraat in Amsterdam. In het hart van Huizen vind u namelijk een prachtige winkel met volop gratis parkeergelegenheid voor de deur!

Hele snelle levering en leuke persoonlijke kaart erbij

Zie titel

Vlotte vakmanschap

Ik wilde mijn 23 jaar oude Maurice Lacroix horloge waarvan het (vierkante) horlogeglas beschadigd was niet zo maar van de hand doen. In mijn woonplaats en omgeving bleek een nieuw horlogeglas niet leverbaar of tegen hoge kosten c.q. zeer lange reparatietijd omdat het horloge naar de fabrikant verzonden zou moeten worden. Middels goog'len op de horlogenaam Maurice Lacroix kwam ik terecht bij Veerman Juwelen te Huizen die het horlogeglas binnen 10 dagen tegen een acceptabele prijs heeft vervangen.

Fantastische klantenservice!

Hoewel ik in de regel niet inga op 'review' verzoeken heb ik dit in dit geval wel gedaan. Waarom? Omdat Veerman Juwelen net dat stapje extra doet om je echt klant te laten voelen. Qua horloge keuze is het voor mezelf makkelijk, ik weet wat ik wil (ik verzamel). Mijn oog viel op Veerman Juwelen (online) en daar heb ik een Hamilton PSR besteld. Bezorgd binnen de aangegeven dagen en prachtig verpakt als cadeau met daarbij als extra verassing een mooie leren creditcard houder! Mijn verzoek om een kopie van de factuur op te sturen (het origineel had ik over het hoofd gezien) werd meteen ingewilligd. Wat een service, een aanrader.

De bestelde oorbellen bleken van dezelfde grootte die ik al had. Heb ze keurig in de winkel kunnen omruilen. Prima en snelle persoonlijke service en een persoonlijke boodschap bij de bestelling op een leuk kaartje

Goede bezorging

niks te klagen

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Snel en vriendelijk

Ik had een vintage horloge besteld, wilde er graag een ander bandje aan; allemaal heen probleem, snel een goed verpakt geleverd, met een attente persoonlijke handgeschreven kaart erbij. Goeie service aanrader!

geweldig

Super snelle levering, mooi verpakt, mooie betaalbare stukken. Je kunt met een gerust hart bij Veerman bestellen!!

Keurig geleverd incl. kadoverpakking en een persoonlijke noot.

keurige aflevering

zeer goede aanbeveling. keurig afgeleverd horloge. mooi als cadeautje verpakt. had niet gehoeven want hij was voor mezelf bestemd.

Service op maat

De levering werd op mijn vraag verplaatst.

Snelle en goede service!

Oorbellen besteld via de website. Deze waren snel in huis. Netjes en mooi ingepakt. Echt een cadeautje!

Snelle levering en mooie cadeauverpakking

Op en top gerichte service!

Horloge als geschenk verpakt met een een persoonlijke noot. Dat geeft net ff het extra aandacht gevoel. Probleemloos en op tijd geleverd.

Top service en betrouwbaar!

Ik ben goed ontvangen. Goed geholpen en geslaagd. Top ervaring gehad bij Veerman Juwelier!

prima service

Netjes en tijdig geleverd, door winkel nog gebeld met extra vraag, kortom prima geholpen.

Prachtige ketting en armband

Prachtige ketting en armband , helemaal naar verwachting. Goede service, de online bestelling kwam volgens afspraak . Mooi verpakt.

Geweldig! Wat een snelle, persoonlijke service

Het artikel werd binnen een uur verstuurd, gratis ingepakt in een mooie geschenkverpakking en met een handgeschreven bericht erbij. Op mijn mail werd vlot en hartelijk gereageerd.

Helemaal in orde

Prachtig horloge, leuke sjaal De volgende x gaan we weer naar deze juwelier!

Supersnelle levering

Ben zeer tevreden met de manier waarop het pakje werd verzonden ! Mooi ingepakt met kado erbij en snelle levering.

Top !

Geweldige service volgende dag ingepakt en al thuis !