Vriendelijk personeel, mooie collectie

Vriendelijk geholpen. Bestelling werd persoonlijk langsgebracht.

Goede service, duidelijke communicatie en snelle verzending.

Behulpzaam en snelle levering

Mijn Tissot T-Touch titanium horloge bandje zat net te strak en ik had geen extra linkjes erbij ( vorige eigenaar was ze kwijt). Met Veerman contact opgenomen en zij konden het ontbrekende schakeltje leveren. Na een week al het bericht dat deze binnen was. Ophalen was geen probleem. Snelle service en super bedankt voor de hulp!

Prima service, online. Netjes gebeld met extra info over het aangekochte product

Prima service en snelle levering

Armband besteld en kreeg een leuke clutch bij cadeau

Top uitmuntend geholpen

Ben door Floris Veerman top geholpen topadvies en snelle levering.Als kers op de taart kreeg ik een leuk kadootje aangeboden.Waar maak je dit nog mee in deze tijd?

Bestelling verliep vlekkeloos. Het bijkomende cadeau, de Parker pen, werd zeer op prijs gesteld.

Uitstekende ervaring en dienstverlening

Ik had de verkeerde Tirisi bedel besteld. Op een maandag waarbij de winkel eigenlijk dicht is, kon ik de omruiling zeer eenvoudig regelen.

Loopt als een zonnetje

Ik heb mijn mechanisch horloge aangeboden voor onderhoud omdat hij niet meer zo zuiver liep. Ik kreeg mijn horloge ruim binnen de verwachte tijd tijd terug en nu loopt hij zeer nauwkeurig (voor een mechanisch uurwerk). Top gedaan!

Cadeaubon gekocht ivm lockdown, jarige kan zelf wat uitkiezen ivm lockdown via de webshop. Leuk ingepakt, en vooral snel geleverd door Veerman zelf!

Super snelle service

Snel geleverd voor een prachtige prijs

Service!

Erg tevreden! service, verzending, verpakking.

Alles klopte!

Super service ondanks de lockdown

Prima ervaring met Veerman

Snelle levering, mooi ingepakt als cadeautje en een handgeschreven kaartje erbij. En dan ook nog tegen een scherpe prijs.

Mooi verpakt en snel verzonden!

Vriendelijk geholpen door de dames aan de telefoon. Ze kwamen zelf met ideeën wat mooi zou staan. Op dit personeel mag je trots op zijn.

Mijn online bestelling is snel en correct geleverd. Ik ben enkele keren per mail op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Goed communication, prachtig packetje met moie lint. Snel levering. Professionnel en ardig. Tot volgende keer :-)

Top bedrijf Vriendelijk Behulpzaam Goede service zelf in de Corona tijd

Collier besteld; fijne website en snel geleverd. Erg attent dat er een persoonlijk briefje bij zat en het was mooi ingepakt!

Super goed!

Mooi ringetje besteld dat snel werd geleverd. Zat goed verpakt en zat ook een leuk handgeschreven kaartje bij. Al met al super goede behandeling van de order, kan het zeker aanbevelen!

Uitmuntend

Erg accuraat en netjes door Floris geholpen

supersnel geleverd in de kerstdrukte!

ik was erg blij dat jullie zelf een andere vervoerder inschakelden, zodat ik ondanks de kerstdrukte mijn product toch in no-time in huis had!

Super service goed online geholpen. Aan huis bezorgd. Helemaal tevrede Mooi ingepakt.