Wat een nette service! Cadeau voor mijn vaders verjaardag besteld. Zeer nette communicatie via de mail, nadien gebeld voor het afstellen van het horloge en zeer snel geleverd. Keurig ingepakt en een handgeschreven kaartje erbij.

Snelle goede levering en een leuk extraatje

Ik heb het horloge online besteld. Het horloge kwam in een goede stevige doos en was zichtbaar met zorg in gepakt. Ondanks niet in de winkel te zijn geweest neemt Veerman toch de moeite om een persoonlijke en klantgerichte aanpak te verwezenlijken doormiddel van een handgeschreven kaart en een mooi cadeautje erbij te leveren. Helemaal top.

Zeer nette service

Horloge online besteld. Scherpe prijs, snelle levering, mooi presentje en een leuk handgeschreven kaartje.

verbazingwekkende goede en snelle service

Juwelier met een mooi assortiment, kundige klantenservice en een snelle dienstverlening. Zeker in de toekomst nog een keer gebruik van maken.

Fijne combi van online en een échte winkel

Via internet bij Veerman uitgekomen, in de winkel gaan kijken, prima geholpen en natuurlijk ook gekocht.

klant is koning

contacten via de mail met Veerman Juweliers verliepen zeer prettig en hoffelijk, je wordt als klant serieus genomen. het horloge, dat ik wilde bestellen was niet op voorraad en werd nageleverd, goed ingesteld en met een klein presentje erbij. aankoopprijs in vergelijk tot andere juweliers was concurrerend. een familiebedrijf, dat zijn naam hoog weet te houden door service. het horloge, een Citizen 5880-54L bevalt mij uitstekend en is een aanrader. vooral doorgaan met deze bedrijfs -strategie

Zeer prettig

Goede snelle service, klant gericht en geven vaak een extraatje bij de aankoop. Kortom gewoon een erg prettige zaak.

uitstekende ervaring

Prachtig verpakt Tissot-horloge ontvangen met een handgeschreven kaart en als bonus een luxe, fraaie Parker rollerball-pen bijgevoegd. Betrouwbaar bedrijf.

Misleidende aanbieding

Positief: snelle levering. Negatief: Geleverde komt niet overeen met beschrijving en geplaatste foto van artikel. Bestelde Garmin artikel bestaat officieel uit 3 bandjes delen, maar er werden er maar twee geleverd. Levering tevens niet in originele Garmin verpakking. Artikel wordt echter als aanbieding geadverteerd maar hier wordt niet bij vermeld dat er een band-deel niet geleverd wordt en dat het niet origineel verpakt is. Aanbieding is dus geen aanbieding maar een relatief hoge prijs voor wat er daadwerkelijk geleverd wordt. Reactie op emails teleurstellend. Gemiste kans!

Mooie vintage sieraden!

Super mooie vintage sieraden gekocht bij Veerman. Ben er erg blij mee! Snel bezorgd.

Super service en snel! Top!

Top bedrijf. Super snel geleverd en alles naar wens. Ook nog eens gebeld door het bedrijf nadat ik zelf iets niet goed had aangegeven. En een heel fijn en attent persoonlijk briefje. Ga hier zeker vaker bestellen.

Uitstekend snelle service!

Bij deze juwelier een horloge besteld. Deze werd de volgende dag geleverd. Kreeg hierbij een extra kadootje en een persoonlijk geschreven kaartje zat er ook nog bij. Dat zijn kleine dingen die het leuk maken...

Fijne service

Horloge online besteld. Kwam ondanks de melding dat hij later zou komen toch op tijd! Mijn man blij, ik blij!

Uitstekende online ervaring

De voordelen een webstie gecombineerd met de persoonlijke klantenbeleving die je ervaart in een fysieke winkel!

Mooie spullen en goede service!

Snelle reactie van het team en mooie sieraden!

Snelle bezorging. Top service met oog voor detail.

Heel goed.

Heel goed.Komen afspraken na en houden je goed op de hoogte. Ga zo door!!

Klantvriendelijk

Snelle levering, product goed ingepakt en naar behoren. Bandje zat wat strak maar dat licht meer aan het horloge zelf (gewenning).

Ze hebben mijn bestelling netjes ingepakt en opgestuurd.

Top ervaring

Online een horloge gekocht. Deze werd in een mooi ingepakte verpakking geleverd.

Erg mooie armband

Mooie armband voor mijn vrouw gekocht. Nog even gebeld of de juiste maat op voorraad was. Netjes ingepakt en de volgende dag bezorgt. Prima prijs. Duidelijke website.

Veerman is altijd top

Ik haal mijn juwelen altijd bij veerman en ik heb nooit een negatieve ervaring gehad. Altijd aardig en goed geregeld!

Keurig handgeschreven brief bij de levering

Keurig handgeschreven brief bij de levering

Klein cadeautje bij de bestelling en een handgeschreven briefje