Snel en netjes geleverd

Fantastische zaak, al jaren en mooie aanbiedingen.

Altijd een verrassing hoe het kado is ingepakt. En ook leuk zo'n persoonlijk kaartje bij de zending. Ga zo door!

Goede communicatie!

Goede communicatie!

Leuk persoonlijk kaartje en leuk armbandje bij mijn online bestelling. Heel fijn! Echt service!

Tip top

Gemakkelijk te bestellen, heldere communicatie en snelle levering. Super.

Goed en snel geregeld

De ketting die besteld was online, Kwam mooi verpakt de volgende dag binnen.

Professioneel en toch vriendelijk

Fijne tel. contacten, en zeel hulpvaardig.

Uitstekend!

Horloge via internet besteld en zeer tevreden. Vriendelijk en snelle reacties. Mooi ingepakt en goed verzonden. Aanbevolen!

Ongekende kennis, service en professionaliteit

Uitermate plezierige en kundige eigenaar Feest om alhier een horloge te kopen

A high quality moment with professional and warm advice

Very warm welcome, as always! Competent advice. Beautiful jewellery, so difficult to make a choice. Delicious coffee (helped my husband to be patient until I finally decided). Elaborated gift wrapping. We pre-selected a couple of items in the webshop and asked if we can see them a week later in the store. Everything smoothly arranged.

Goed opgelost

Moest lang wachten en het was een verjaardagscadeau, dus helaas te laat maar ze hebben het netjes opgelost met een extraatje

alles was prima geregeld

kreeg gelijk bevestiging en bericht wanneer ik het kon verwachten, was ook precies op tijd en zag er prachtig uit

Altijd goed geweest

en gebleven!

Vriendelijke service

Ben hartstikke blij met de service die verleend is!! Hele nette afhandeling en een kadotje om thuis te ontvangen. Alles was snel geregeld! Ondanks niet alles op voorraad was werd er meegedacht aan een oplossing. Jullie staan in me favoriete lijstje!!

Prettige winkel

Prettige winkel, fijne medewerkers en goede service.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en goede communicatie

Geweldige service, ook aan de andere kant van de wereld!!

Ik woon op Bonaire dus even naar de juwelier om de sieraden te bekijken en te passen gaat helaas niet. Maar samen hebben we het toch voor elkaar kunnen krijgen om mij heel gelukkig te maken met mijn nieuwe sieraden. Top service, ik zal zeker terug blijven komen.

Keurig geholpen, fijn contact.

Fijne service

Goede, snelle en vriendelijke service

Na bestelling van een horloge, had ik geen bevestiging (per e-mail) gekregen. Daarom had ik dezelfde dag nog een bericht naar juwelier Veerman gestuurd. De volgende dag werd ik gebeld en kreeg een adequate en vriendelijk toelichting. Om onbekende reden was de bevestigingsmail niet aangekomen. De bevestigingsmail werd ter plekke nogmaals verstuurd. Het horloge ontving in goede staat een uur na het telefoontje.

Heel tevreden

Keurig geleverd heel netjes verpakt alleen jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit maar heb begrepen dat ik altijd kan bellen als ik iets niet weet

Uitmuntend!

Een authentiek Cartier horloge is door mijn moeder aan mij geschonken, welke zij altijd droeg in mijn kinderjaren. Zodoende heeft het horloge, een Cartier tank, een emotionele waarde voor mij. Na enig onderzoek bleek Veerman Juwelier de perfecte restaurateur te zijn: zij hebben de gehele revisie van het horloge op zich genomen i.s.m. Cartier. Het opnieuw in goud vergullen van de kast tot onderhoud aan het uurwerk etc. Het resultaat is verbluffend. De heer Veerman heeft mij persoonlijk op de hoogte gehouden en ben enorm dankbaar voor de service & eindresultaat. Uitmuntend!

Levering zoals beschreven met kleinigheidje als verrassing erbij

Nette levering.

Zeer snel geleverd en zeer tevreden met het product

Snelle service, super mooi horloge

Mooi ingepakt, veilig verstuurd. Leuk presentje erbij. Helemaal prima om zo te bestellen.