keurige aflevering

zeer goede aanbeveling. keurig afgeleverd horloge. mooi als cadeautje verpakt. had niet gehoeven want hij was voor mezelf bestemd.

Service op maat

De levering werd op mijn vraag verplaatst.

Snelle en goede service!

Oorbellen besteld via de website. Deze waren snel in huis. Netjes en mooi ingepakt. Echt een cadeautje!

Snelle levering en mooie cadeauverpakking

Op en top gerichte service!

Horloge als geschenk verpakt met een een persoonlijke noot. Dat geeft net ff het extra aandacht gevoel. Probleemloos en op tijd geleverd.

Top service en betrouwbaar!

Ik ben goed ontvangen. Goed geholpen en geslaagd. Top ervaring gehad bij Veerman Juwelier!

prima service

Netjes en tijdig geleverd, door winkel nog gebeld met extra vraag, kortom prima geholpen.

Prachtige ketting en armband

Prachtige ketting en armband , helemaal naar verwachting. Goede service, de online bestelling kwam volgens afspraak . Mooi verpakt.

Geweldig! Wat een snelle, persoonlijke service

Het artikel werd binnen een uur verstuurd, gratis ingepakt in een mooie geschenkverpakking en met een handgeschreven bericht erbij. Op mijn mail werd vlot en hartelijk gereageerd.

Helemaal in orde

Prachtig horloge, leuke sjaal De volgende x gaan we weer naar deze juwelier!

Supersnelle levering

Ben zeer tevreden met de manier waarop het pakje werd verzonden ! Mooi ingepakt met kado erbij en snelle levering.

Top !

Geweldige service volgende dag ingepakt en al thuis !

uitmuntend plezierig

De communicatie was ronduit vreugdevol, kreeg gelijk antwoord na mijn bestelling en later met telefoon nog een keer bevestigd dat het horloge vanmiddag op de post ging! Menig ander bedrijf kan hiervan leren.

Mooi sierraad besteld, was exact zoals in webshop was aangegeven en ik had het heel snel in huis met, heel attent, een persoonlijk kaartje erbij en mooi ingepakt.

In orde!

Liefs meer transparantie over de levering van het pakketje. Heel leuk cadeau verpakt!

Betrouwbare service

Ik heb 2 artikelen besteld. Jammer dat het eerste artikel te lang had geduurd (ondanks dat het op de site vermelde werd dat het meteen te leveren was) en was niet op tijd gekomen voor de diploma uitreiking. Wel goede en snelle contact met medewerkers. Dat geeft een vertrouwde gevoel.

Service gericht, met een persoonlijk tintje!

Snelle levering. Degelijk en mooi verpakt, klein geschenk erbij, erg attent en een persoonlijk kaartje. Via mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Top geregeld

Meer dan netjes geregeld. Mooi ingepakt, op tijd geleverd en een superleuke persoonlijke boodschap erbij gevoegd

Prachtig horloge, volgende dag geleverd. Leuk persoonlijk briefje erbij en een presentje.

Prima website. En levering binnen een dag.

positief

top service

Ook online een uitstekende service

Gewoon prima . Bedankt voor de service

Netjes verpakt. Goede aanbieding.

Zeer leuke eerste ervaring

Snel geleverd, mooi verpakt. Een extraatje erbij. Heel leuk!

Persoonlijk, netjes verpakt en op tijd!

Keurig geholpen

Ik had gekozen voor een Ti Sento ring omdat er een actie was van 25,0 0 euro korting. Helaas kreeg ik de voucher niet geactiveerd. Na diverse telefoontjes met een personeelslid is het alsnog gelukt. De ring kreeg ik keurig per post opgestuurd.