Klein cadeautje bij de bestelling en een handgeschreven briefje

Prima ervaring

Sieraard besteld in het weekend. Na twintig minuten al de bevestiging dat het sieraard was meegegeven aan de bezorgdienst. Verzekerd en wel. Vandaag het sieraard ontvangen. Netjes verpakt en met een mooie bedankbrief. Voor herhaling vatbaar, en jullie ook bedankt Eva.

Ketting zat in de klit

Ketting in kadoverpakking gekocht. Dat was een mooi zakje maar ketting zat erg in de klit, De verjaarsvisite ging een voor één aan de slag om ketting uit de war te krijgen. Dit is uiteindelijk gelukt en de jarige kon haar ketting dragen. Zij is er blij mee!

Mooi, snel en betrouwbaar

Mooie Buddhatobuddha ring voor mijn dochter gekocht, snelle levering, mooi verpakt. Nog 1 voor mezelf gekocht 2 maanden later, past net niet, dus retour: ook heel snel, gemakkelijk en keurig geregeld. Echt zeer tevreden!

Uitstekende service en erg klantvriendelijk

Erg behulpzaam en fijn geholpen bij het kopen van mijn horloge.

prima service , vriendelijke en vakbekwame medewerkers

mnjnkoi

Vintage hanger

Erg tevreden met mijn aankoop! Het artikel werd super snel (daags na het bestellen) bezorgd en is bovendien in de realiteit mooier dan op de foto’s!

Netjes bezorgd

Netjes ingepakt, bon bij de verpakking. Helemaal tevreden.

Snelle levering en een mooie verpakking

Mooie oorbellen en mooi verpakt . Snelle levering

Super snel geleverd

Super en snel

Fijn zo een snelle levering

Goede website

Vlot contact, vriendelijk en behulpzaam

Vanuit een redelijke afstand contact gezocht, goed geadviseerd en meegedacht. Zeer accurate en snelle levering en een zeer attent presentje bij de aankoop.

Vlot, netjes en met een persoonlijk bericht. Leuk!

Vlot, netjes en met een persoonlijk bericht. Leuk!

Mooie sieraden en vriendelijk kaartje bij bestelling

Erg tevreden

Ring had een mooie aanbieding, levertijd was zoals aangegeven. Ik had aangegeven dat het een cadeautje was en het was daarom heel mooi ingepakt.

Perfect afgeleverd zou dit bedrijf aanraden

Goeie juwelier met mooie merken.

Nu mijn 3e horloge hier gekocht, een mooie zeppelin. Ik moest zelf nabellen waarom ik na een week nog niks had gehoord, aan de andere kant was het met 1 belletje snel geregeld om de bestelling te wijzigen in een andere variant van het horloge (I.v.m. leveringsproblemen vanuit de fabrikant). Ook wordt het altijd mooi ingepakt en een nuttig cadeautje wordt toegevoegd. Als ze zelf eerder in de lucht waren gekomen met een uitleg waarom het langer kon duren, had ik zeker 5 sterren gegeven. Mooie juwelier.

Juwelier Veerman heeft oog voor de klant

Bij het openen van het door mij gekochte pakje, trof ik als verrassing een leuk armbandje aan.

gewoon goed!

Goed en snel geleverd.

Goed en snel bezorgd Toppie.

Keurig

Snelle en correcte levering.

Bestelling was snel binnen. Vooraf goede en snelle communicatie over eventuele retour en flexibiliteit hierin.

Overzichtelijke website, goede service en snelle bezorging op het moment waar ik speciaal om had gevraagd. De Buddha to Buddha ring voldeed aan de verwachting en was 10 euro goedkoper dan bij andere winkels. Juwelier Veerman is een betrouwbare juwelier waar ik blij van word.

Super snel en zo netjes ingepakt chapeau

Super snel netjes op de hoogte gehouden qua levering en keurig verpakt

Prima correcte levering

Betrouwbaar, snel en persoonlijk

Ik had online een Buddha to Buddha armband besteld. De prijs van Veerman lag een mooi bedrag onder de prijs van andere verkopers. Toen hij keurig verpakt aankwam vond ik hem iets ieler dan ik verwacht had. Ik wilde hem omruilen voor een bredere versie. Mijn mailtje werd vriendelijk en persoonlijk beantwoord en de omruiling verliep snel. Als cadeautje zat er ook nog een leuk armbandje bij. Mijn volgende aankoop gaat weer bij Veerman zijn! Birgitte van Hal