Snelle levering, persoonlijk verpakt

Duidelijke website, snelle levering, mooi ingepakt met persoonlijke boodschap!

Fijne winkel met snelle levering

Ik had mijn bestelling super snel in huis. Alleen bleek de ring toch te groot. Maar dat is geen probleem bij Vreeman. Je kunt gewoon zeggen ik wil ruilen en je stuurt het terug en vervolgens krijg je nieuwe ring weer super snel toe gestuurd. Het zijn geen 5 sterren omdat je niet kosteloos kunt retouren. Wat ik jammer vind. Maar Verder zeer tevreden.

Erg goed

Snelle levering. Persoonlijk geschreven kaartje bij de bestelling en mooi ingepakt.

Een woord…. “Perfect”

Goede ervaringen!

Heldere en duidelijke bestel- en leveringsinformatie, zeer tevreden

Goede service en prettige communicatie

Contact per mail gehad over bestelling van een Tissot-horloge met gravering. Er werd snel, adequaat en vriendelijk gereageerd op al mijn vragen. Het horloge werd uiteindelijk ruim meer dan op tijd geleverd.

Uitmuntende aankoopervaring

Zeer mooie winkel met een bijzondere collectie (horloges in mijn geval). Professionele, prettige en vriendelijke klantbenadering. Vlotte service, snelle communicatie. Leuk profiel op Instagram en FB.

Snelle levering en goede service!

Snelle levering en goede service! Het artikel was mooi verpakt en er zat een persoonlijk kaartje bij. Ik zou hier zeker weer bestellen.

Mooi sieraad en prachtig ingepakt.

Vlotte en correcte afhandeling van mijn order

Bestelling geplaatst en keurig bevestigd en afgehandeld. Oom erg leuk verpakt.

Alles klopte heel fijn!

Goed en betrouwbaar

Mooie juwelier.

Het geborstelde gedeelte van 1 “end-lug” was lichtjes beschadigd en 1 split-pin zat verkeerd om in een reserve schakel, maar verder was het mooi ingepakt, een leuk cadeautje erbij en een persoonlijk bedankje. Het was ook snel geleverd. Ik heb ook in de winkel al een keer een horloge gekocht en het is echt een mooie zaak met vriendelijk personeel wat nog de tijd voor je neemt. Al bij al, een mooie juwelier die nog aan klanten service doet. Top.

Goed assortiment, snelle afhandeling en levering en blij met mijn nieuwe horloge.

De eerste keer dat ik hier iets besteld heb. Ze hebben een goed assortiment van Hamilton horloges. De afhandeling en levering gingen snel. Het horloge was precies zoals hij beschreven was en werkt perfect. Dat er een mooie pen bijgeleverd werd was een onverwachte en gewaardeerde bonus. Al met al zeer tevreden over het product en winkel.

Fijne site en snelle levering! Ben heel blij met mijn aankoop en het was ook nog een stevig en mooi verpakt :)

Uitstekend!!!!

Fijne ervaring. Behandeling van aankoop en ontvangst liep vlekkeloos. Kreeg er nog een parker pen als toegift!!

Telefonisch zeer deskundig te woord gestaan. Prachtig assortiment

Goede prijs, snel geleverd en netjes een kaartje erbij erg persoonlijk.

Bestelling super snel geleverd. Goede communicatie. Het handgeschreven kaartje super attent en persoonlijk.

Prachtig verpakt

Precies zoals het hoort ! Mooie verpakking en prachtige juwelen en snelle service

Super!!!

Goeie service, snelle levering, aardig en deskundig personeel!!!

Nette en vlotte bezorging

Netjes verzorgd, wat ik wel jammer vind dat er op de website staat, als je boven een bepaald bedrag besteed dan zou er een armbandje als cadeau bij zijn. Volgens mij was mijn armband geen aanbieding ( stond niet als actie vermeld) n.m 359€. Ik kreeg een doosje bonbons, wel lekker maar is wel iets anders, een beetje jammer. Verder ben ik erg blij met deze mooie armband.

Snel, goede prijs en attent.

Snel attent en goede prijs

Snelle levering ,het kado was mooi verpakt . Het kado was goed verpakt voor verzending. Geen verzendkosten.

Geweldige service en correct geleverd

Geweldige service,snel en correct geleverd.

Ook nog een leuk persoonlijk berichtje erbij!