Nette en vlotte bezorging

Netjes verzorgd, wat ik wel jammer vind dat er op de website staat, als je boven een bepaald bedrag besteed dan zou er een armbandje als cadeau bij zijn. Volgens mij was mijn armband geen aanbieding ( stond niet als actie vermeld) n.m 359€. Ik kreeg een doosje bonbons, wel lekker maar is wel iets anders, een beetje jammer. Verder ben ik erg blij met deze mooie armband.

Snel, goede prijs en attent.

Snel attent en goede prijs

Snelle levering ,het kado was mooi verpakt . Het kado was goed verpakt voor verzending. Geen verzendkosten.

Geweldige service en correct geleverd

Geweldige service,snel en correct geleverd.

Ook nog een leuk persoonlijk berichtje erbij!

Prima zaak

Prima verzorging , netjes verpakt in cadeauverpakking.

Precies wat ik zoek voor een goede prijs

BtB voor prijzen die lager liggen dan elders en gewoon netjes, leuk ingepakt de volgende dag in huis.

Supergoed verzorgd!

Precies binnen de levertijd bezorgd en prachtig ingepakt. Telefonisch ook fijn te woord gestaan. Top!

De armband werd snel geleverd. Leuk dat er een persoonlijk berichtje aan toe was gevoegd van Dhr. Veermen

Topservice

2 horloges besteld laat op de middag en de volgende dag al in huis, inclusief aanpassing in de bracelet.

Ik ga al lange tijd naar Veerman toe en ze helpen me zeer netjes en snel ook! Aanradertje!

Veerman is een juwelier die passie deelt met de klant en oog heeft voor detail

Horloge werd netjes verstuurd en ik werd keurig op de hoogte gehouden over de verzending. Bijzonder verrassend dat er zelfs een handgeschreven kaart bij zat.

Goede communicatie en mooi product

D bestelling werd iets later geleverd maar goede communicatie en werd mooi verpakt. Ik ben zeer tevreden.

Duidelijke website en snelle levering

Het bestellen ging eenvoudig en de bestelling was een dag later binnen. Het was erg leuk ingepakt en er zat een persoonlijk handgeschreven kaartje bij. Erg leuk!

Volgende dag de bestelling binnen, hele leuke cadeauverpakking en een lief kaartje.

Goed geïnformeerd - Snelle verzending

Bij aankoop netjes per mail op de hoogte gehouden. Wel erg klein lettertype. Bestelling werd keurig als kadootje ingepakt met een leuk extra. Ga het zaterdag 16e pas geven, mocht het niet passen hoop ik dat het retour proces net zo goed verloopt.

Rado vintage

Super geholpen door Floris. Mooi familiebedrijf, vakkundig en heel vriendelijk. Ik ben heel blij dat ik het bij jullie heb gekocht en niet op een veilingsite of chrono24. Dit voelt vertrouwd aan.

top.

Top. !!!

mooie website, snelle levering

prachtige armband besteld voor mijn dochter, werd snel geleverd en was mooi ingepakt. super blij mee

Snel verstuurd en mooi ingepakt

Blij met de aandchaf en de afhandeling van Verrman om het snel te leveren.

Het sieraad was heel mooi ingepakt, snelle verzending en scherp geprijsd. Ook een verassend leuk cadeau toegevoegd.

Buddha to Buddha armband besteld via de webshop. Volgende dag keurig geleverd. Mooi verpakt, persoonlijk kaartje erbij. En nog een Biba armbandje kado ! Uitstekende service van Veermans juweliers

Goede service en snel reageren aftersales

Ik zal hier zo weer kopen. Prima service!

Fijne juwelier, snelle verzending, persoonlijke noot bij het prachtige horloge, Top!

Lindenlaan 28 1271BA Huizen