Zeer slecht

Niet te bereiken je word niet terug gebeld mail word niet op geantwoord hetzelfde geldt voor wattsapp en messenger. Ben ban dat ik kan fluiten naar mijn geld . Mensen koop hier niet!!!!

Stofmaskers voor woekerprijzen.

Stofmaskerprijzen 6x de normale verkoopprijs (in coronatijd).

Geen contact mogelijk.

Waardeloos bedrijf, zit ook nog op geld te wachten.

• Would you recommend us? No

Ik raad deze winkel niet aan!

Vreselijk klantenservice! Vreselijk beschrijving! Ik heb Taktic besteld en door 2 weken heb ik gewacht voor mijn bestelling. Na 2 weken heb ik naar de winkel gebeld. Ik heb een bericht gestuurd en ik ontvangt bericht via sms dat dit product bestelbaar op advies van en door de dierenarts... Dit informatie staat niet op de webwinkel. Het geld is nog niet op mijn rekening...

• Would you recommend us? No

Response from the business owner

Het klopt dat de beschrijving op onze site niet volledig bleek te zijn en hiervoor hebben we onze excuses gemaakt. Daarnaast hebben wij vandaag met U gecommuniceerd dat het geld eind deze week op uw rekening zou staan, uw beoordeling is dan ook niet volledig terecht.