Pluspunten

Goede afstemming met wanneer te leveren. Artikel bij leveren was geen probleem.

Pluspunten

Snelle levering en goede service

Pluspunten

Snelle levering! Correcte afhandeling. Scherpe prijs.

Pluspunten

Goede prijs. Er wordt snel contact opgenomen.

Helaas kon er niet door het bedrijf zelf bezorgd worden. Dit resulteerde in een bezorging bijna een week later en veel schade gelukkig zat de parasol goed verpakt en lijkt deze onbeschadigd.

Pluspunten

eerlijke prijs komt afspraken na

geen

Pluspunten

Snel ...schade ...maar na eenvoudig telefoontje alles opgelost

Betere medewerkers voor levering .. jammer genoeg schade

Pluspunten

* bereikbaarheid telefonisch / mail * meedenken in mogelijkheden (product, aflevering, betaling, planning) * dienstverlenend gericht * vriendelijk * behulpzaam

de rotan loopt op sommige plaatsen scheef wat niet zo'n mooi gezicht is

Pluspunten

snelle levering product voldoet aan de verwachtingen

Pluspunten

Flexibel, men had problemen met digitaal betalen en ik kon het daarom achteraf overmaken.

Let goed op hoe men omgaat met de producten! Bij ons stond er 'verpakkingsplastic' (banden) niet als handvat gebruiken maar dat gebeurde wel... product had makkelijk kunnen beschadigen...

Pluspunten

In de winkel vriendelijk ontvangen en goed van advies voorzien. Op afgesproken tijd geleverd en geplaatst. En niet geheel onbelangrijk;): de set staat prachtig en zit heerlijk :)

Ga zo door!

Pluspunten

goede interactie bij een levering op korte termijn

geen

Pluspunten

Wij hebben twee weken geleden een Madison zweefparasol bij KJ Tuinmeubelen gekocht. Er werd contact met ons opgenomen wanneer wij de parasol wensten te ontvangen. De parasol werd twee dagen later keurig bij ons thuisbezorgd. Bij het uitpakken bleek dat er in de windvanger een klein gaatje zat. Gemaild met KJ Tuinmeubelen. Ik kreeg het aanbod om de parasol om te ruilen of om een gedeelte van het aankoopbedrag terug te krijgen. Hier heb ik voor gekozen. Het bedrag werd keurig binnen een paar dagen overgemaakt. Zo hoort het! Een geweldige service en een bedrijf waar men met je meedenkt! Een echte aanrader.

Geen! Helemaal super!

Pluspunten

Wij zijn zeer tevreden met de stoelen die wij bij dit bedrijf hebben gekocht. Ze zijn zeer betaalbaar. Het advies was ook goed, en dezelfde dag zijn de stoelen bij ons bezorgt. Een top bedrijf.

Pluspunten

Erg goede service Ik werd gebeld nadat ik mijn bestelling had geplaatst voor de levering erg fijne service spullen werden op de plek gezet waar ze moesten komen te staan en het verpakkingsmateriaal werd zelfs mee terug genomen

Geen ga zo door

Nvt

Pluspunten

Zeer snel en correct geleverd. Vriendelijk personeel.

Pluspunten

10 punten. We zijn super tevreden.

Pluspunten

Goed geholpen, pro actief, houden zich goed aan afspraken, prijs prima en ook nadat je betaald hebt goeie service.

Pluspunten

Goede respons en snelle levering

Pluspunten

Snel en goed geredeld

Ga zo door

Pluspunten

Klantgericht, vriendelijk, productkennis.

Pluspunten

Zeer vriendelijk personeel, werd gebelt wanneer ik thuis was om de kerstboom in ontvangst te nemen. Het is een mooie volle kerstboom. Echt een aanrader!