In 2 dagen goed inzicht in een aantal veel voorkomende weerstanden en en technieken.

- Waardevolle training om snel inzicht te krijgen in de theorie rond veel voorkomende soorten weerstanden en technieken die je kunt inzetten op diverse terreinen. - Trainers hebben duidelijk veel kennis van zaken. Goede opbouw, prettig tempo. Vragen en wensen van deelnemers worden goed opgepakt, bijvoorbeeld door het geven van voorbeelden wanneer daarom werd gevraagd. - Ik zou me kunnen voorstellen dat er een vervolgtraining zou worden aangeboden om eea nog wat te verdiepen. Bijvoorbeeld: het ging een aantal keren over het borgen van nieuw gedrag na het inzetten van technieken. Daarover zou een vervolgtraining misschien specifiek kunnen gaan, misschien een 1-daagse.

Goed georganiseerde cursus

Het verloop van de cursus zat goed, het was goed georganiseerd

Ik heb de ISAK level 1 cursus gevolgd en alles was goed geregeld.

prettige cursus met enthousiaste docenten

veel informatie in kortetijd. Helaas te weinig documentatie om zaken terug te kijken lezen.

Leuke leerzame opleiding.

De opleiding integraal vitaliteitsmanagement was super mede dankzij de docenten. In de laatste 2 colleges zijn beloftes gedaan. Deze zijn nog niet nagekomen helaas.

Prima training, veel geleerd!

Prima training, veel geleerd!

Goed opgezette cursus!

De tweedaagse cursus mbt gedrag was goed opgezet, inhoudelijk goed met een vleugje humor. De een-tweetjes van de sprekers waren voortreffelijk!

Veel nuttige informatie, waarin vooral de praktijk aan bod kwam

Prettige docenten, stonden open voor vragen maar moesten wel heel veel info behandelen in korte tijd waardoor er wat weinig ruimte was om door te gaan op bepaalde onderwerpen.

Goede docenten met veel interactie

De docenten waren duidelijk en hadden kennis van zaken. Er was veel interactie met de cursisten. Er had meer diepgang gemogen in de cursus.

Het is een heel interessant maar complex onderwerp

Vond dat er te weinig tijd was om alles goed rustig door te spreken. Alle dagen kwamen we tijd te kort en moesten de leraren de stof inkorten. Dat vind ik echt zonde. Zou zeker deze cursus aanbieden voor 5 dagen ipv 4 en de dagen van 09.30-16.00 uur aanbieden ipv 10.00-16.00 uur. Als de cursus 4 dagen blijft, zou ik m niet aanraden aan andere mensen.

Degelijke opleiding, maar te weinig inspirerend

Ik vond de opleiding degelijk qua inhoud, maar qua presentatie en werkvormen weinig inspirerend. Ook niet prettig dat er drie verschillende docenten zijn.

Pluspunten

Fijne cursus, die vooral ingaat op de praktijk waardoor de cursus op maat wordt.

ik heb het certificaat nog niet ontvangen.

• Communicatie

Pluspunten

Leuke groep mensen met veel kennis, cursus is goed opgebouwd, met voldoende afwisseling.

Niet iedere docent geeft de informatie even goed over aan de groep!

• Communicatie

wat een onzin, heb ook al evaluatieformulier ingevuld.

Pluspunten

Docente M.I. erg inspirerend en enthousiast

Communicatie achteraf kan beter. Heb bijv certificaat nog niet ontvangen. Duurt lang.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Sebastiaan was echt een top docent! Wist veel te vertellen en veel theorie te koppelen naar praktijkervaring. Leerzame bijeenkomsten gehad en ruimte voor eigen casussen!

Ik vind de prijs behoorlijk hoog. Ik zelf heb het zelf betaald omdat ik het interessant vindt en staat goed op mijn cv (en niet via mijn baan), maar het is wel echt duur, voor maar 3 bijeenkomsten. Ik snap voor het huren van het lokaal en docent dat er betaald moet worden, maar dan vraag ik mij af waarom zoveel? €300 had ik ook een redelijke prijs gevonden voor 3 bijeenkomsten.

• Communicatie

Pluspunten

Communicatie Start- en eindtijd cursus. Nu geen enkele keer in de file gestaan, dus vanuit andere delen Nederland ook prima bereikbaar.

De warme hap om 18.00 uur was wat beperkt en stopte vroeg. Was nu net op tijd om alleen zuurkool te kiezen. Een andere keuze zou leuk zijn. Twee keer geweest en twee keer zuurkool gegeten. Ik kon op de site niet vinden of er gelegenheid is om te douchen op de HAN. Ik had graag in de pauze of voordat de cursus zou starten, willen hardlopen in de omgeving. Voor de medecursisten zou het prettig zijn als ik dan zou douchen. Dit kon ik niet vinden op de site, aan de andere kant heb ik ook niet de moeite genomen om even te bellen naar de HAN en het te vragen..

• Communicatie

Pluspunten

Goede voorbereiding, zeer goede docent. Uitgebreide syllabus.

Aanwijzingen voor de eerste keer, waar op Papendal we moesten zijn om te parkeren, was niet correct en verwarrend. Determinanten format te gebruiken in de laatste opdracht zodanig maken dat het te bewerken en te dupliceren is op de computer en te plaatsen is binnen een EPD

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Leuke vlotte docenten, goede parkeergelegenheid, mooie locatie, heerlijke lunch. Vlotte en heldere presentaties met duidelijke uitleg. Inhoudelijk aansluitend bij mijn wensen en verwachting

De praktijkles bij seneca had voor mij niet gehoeven; liever meer training in motiverende gespreksvoering. Een terugkom dag ( deel) na 2 -3 maanden; waar loop ik tegen aan in de praktijk.

• Communicatie

Pluspunten

Goede communicatie voor de cursus. En een hele fijne docente

• Communicatie

Pluspunten

mooie rustige locatie goede, vakkundige en prettige docente catering goed verzorgd

• Communicatie

Pluspunten

Communicatie via de mail is snel en duidelijk. Ik had mij opgegeven voor de cursus in september er werd gezegd dat deze niet doorging, toen ik in de novembergroep zat trof ik iemand (inhaalles) uit de septembergroep??? Goede lessen en docenten qua inhoud en lesvormen. Wel was er soms teveel lesmateriaal waardoor sommige onderdelen snel werden doorgenomen. Ik had ook graag iets willen horen over psychologische aspecten bij grdragsverandering

Bereikbaarheid Lokatie Han in Nijmegen matig ivm drukte op de weg. Parkeergelegenheid voldoende

Kapittelweg 33 6525EN Nijmegen

024 353 12 62