Pluspunten

Fijne cursus, die vooral ingaat op de praktijk waardoor de cursus op maat wordt.

ik heb het certificaat nog niet ontvangen.

• Communicatie

Pluspunten

Leuke groep mensen met veel kennis, cursus is goed opgebouwd, met voldoende afwisseling.

Niet iedere docent geeft de informatie even goed over aan de groep!

• Communicatie

wat een onzin, heb ook al evaluatieformulier ingevuld.

Pluspunten

Docente M.I. erg inspirerend en enthousiast

Communicatie achteraf kan beter. Heb bijv certificaat nog niet ontvangen. Duurt lang.

• Communicatie

Pluspunten

Sebastiaan was echt een top docent! Wist veel te vertellen en veel theorie te koppelen naar praktijkervaring. Leerzame bijeenkomsten gehad en ruimte voor eigen casussen!

Ik vind de prijs behoorlijk hoog. Ik zelf heb het zelf betaald omdat ik het interessant vindt en staat goed op mijn cv (en niet via mijn baan), maar het is wel echt duur, voor maar 3 bijeenkomsten. Ik snap voor het huren van het lokaal en docent dat er betaald moet worden, maar dan vraag ik mij af waarom zoveel? €300 had ik ook een redelijke prijs gevonden voor 3 bijeenkomsten.

• Communicatie

Pluspunten

Communicatie Start- en eindtijd cursus. Nu geen enkele keer in de file gestaan, dus vanuit andere delen Nederland ook prima bereikbaar.

De warme hap om 18.00 uur was wat beperkt en stopte vroeg. Was nu net op tijd om alleen zuurkool te kiezen. Een andere keuze zou leuk zijn. Twee keer geweest en twee keer zuurkool gegeten. Ik kon op de site niet vinden of er gelegenheid is om te douchen op de HAN. Ik had graag in de pauze of voordat de cursus zou starten, willen hardlopen in de omgeving. Voor de medecursisten zou het prettig zijn als ik dan zou douchen. Dit kon ik niet vinden op de site, aan de andere kant heb ik ook niet de moeite genomen om even te bellen naar de HAN en het te vragen..

• Communicatie

Pluspunten

Goede voorbereiding, zeer goede docent. Uitgebreide syllabus.

Aanwijzingen voor de eerste keer, waar op Papendal we moesten zijn om te parkeren, was niet correct en verwarrend. Determinanten format te gebruiken in de laatste opdracht zodanig maken dat het te bewerken en te dupliceren is op de computer en te plaatsen is binnen een EPD

• Communicatie

Pluspunten

Leuke vlotte docenten, goede parkeergelegenheid, mooie locatie, heerlijke lunch. Vlotte en heldere presentaties met duidelijke uitleg. Inhoudelijk aansluitend bij mijn wensen en verwachting

De praktijkles bij seneca had voor mij niet gehoeven; liever meer training in motiverende gespreksvoering. Een terugkom dag ( deel) na 2 -3 maanden; waar loop ik tegen aan in de praktijk.

• Communicatie

Pluspunten

Goede communicatie voor de cursus. En een hele fijne docente

• Communicatie

Pluspunten

mooie rustige locatie goede, vakkundige en prettige docente catering goed verzorgd

• Communicatie

Pluspunten

Communicatie via de mail is snel en duidelijk. Ik had mij opgegeven voor de cursus in september er werd gezegd dat deze niet doorging, toen ik in de novembergroep zat trof ik iemand (inhaalles) uit de septembergroep??? Goede lessen en docenten qua inhoud en lesvormen. Wel was er soms teveel lesmateriaal waardoor sommige onderdelen snel werden doorgenomen. Ik had ook graag iets willen horen over psychologische aspecten bij grdragsverandering

Bereikbaarheid Lokatie Han in Nijmegen matig ivm drukte op de weg. Parkeergelegenheid voldoende

• Communicatie

Pluspunten

prima organisatie, goede docente, prima leerstof.

• Communicatie

Pluspunten

vlotte organisatie interessante cursus

wettelijke implicaties van de titel 'lifestylecoach'

• Communicatie

Pluspunten

duidelijk/ ntjes in communicatie

graag nob proberen deze opleiding geaccrediteerd te krijgen als GLI coach en voor keurmerk

• Communicatie

Pluspunten

Linda Faber bracht haar kennis op een fijne manier over, ik had nog wel meer van haar willen leren.

De cursus had wat mij betreft wat langer mogen zijn. Wat langzamer door de stof heen , dus wat meer op detail en dat er wat meer praktisch geoefend kan worden.

• Communicatie

Pluspunten

Marie-Lousie is een zeer fijne docent, die veel toevoegt aan de cursus.

• Communicatie

Pluspunten

Duidelijk opbouw van de opleiding en ruimte om met een eigen vraagstuk aan de slag te gaan.

Ik vond het verschil tussen trainers erg groot.

• Communicatie

Pluspunten

Locatie

Docenten die toe weten te passen op publiek dat er zit. Trainingsmateriaal kwalitatief verbeteren zoals slides. Betere voorbereiding. Interactieve oefeningen.

• Communicatie

Pluspunten

goede lokatie voor een cursus. prettige cursusleidster. praktische stof behandeld voor de dagelijkse praktijk.

geen 2x een enquête laten invullen n.a.v. de cursus. We hebben er al 3 ingevuld op lokatie