Genoten

Heel vriendelijk personeel hulpvaardig

• Totaaloordeel over Summio Parc Duc de Brabant
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heel hulpvaardig en vriendelijk
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Lucht in de badkamer
  • Reisgezelschap Met partner

Heel gastvrij en sfeervol hotel

Zie boven

• Totaaloordeel over Boetiek Hotel De Roode Leeuw
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrijheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen

Net hotel

Kamer en hotel was netjes, personeel vriendelijk. Eten was eenvoudig maar in orde, alleen niet veel keuze.

• Totaaloordeel over Golden Tulip Zoetermeer - Den Haag
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Netjes verzorgd
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Wat meer keuze bij diner.
  • Reisgezelschap Met partner

Verblijf op een mooi park, leuk voor oud en jong.

Moderne vakantiewoning, heel schoon, goede bedden. Een groen park met veel vogels , konijnen en eekhoorns. Goed eten in gezellig restaurant en sportsbar. Zwembad binnen, buiten een spartelbadje. Minigolf en speeltuin buiten en onder andere een klimwand en bowlingcentrum binnen. We komen zeker graag nog eens terug.

• Totaaloordeel over Vakantiepark Westerbergen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Bediening restaurant (12 volwassenen en 4 kinderen) was echt heel goed; ondanks dat we a la carte bestelden.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Er blijft altijd iets te wensen over…. Een combi-oven in het huisje en een jeu-de-boule baan
  • Reisgezelschap Met jonge kinderen t/m 11 jaar

Jammer als ik alleen kom ipv vzn 2 personen en een hond,zij de toeristenbelasting en de extra

Extra schoonmaakkosten niet terug willen geven. Ik kon dst niet verhalen op een annuleringscerzekering enbik croeg om een tegoedbon.

• Totaaloordeel over Oostappen Vakantiepark Marina Beach
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Heerlijk rustig, prachtige ligging
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Openingstijden receptie
  • Reisgezelschap Alleen

Warm en vriendelijk

Een bijzonder vriendelijk,gezellig,ouderwets hotel.Gastvrije.goede service

• Totaaloordeel over Hotel Bemelmans
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Gastvrijheid
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ouderwets
  • Reisgezelschap Met partner

Er waren veel gebreken in onze kamer

De kamer was groot genoeg en de bedden fijn . Maar er werd niet schoongemaakt . De schemerlamp was afgebroken (gevaarlijk ) Er zat een scheur in de vitrage . Onder het uitslaande raam was het erg vies , zwart. Uitleg over de koffie/thee faciliteiten is wel wenselijk . De trap naar de verdieping (kamer 19 ) is levens gevaarlijk . Ook door de deur , die je bijna van de trap gooit . Niet voor herhaling vatbaar . En € 100. Per dag is veel te veel voor dit hotel

• Totaaloordeel over Loodshotel Vlieland
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Het ontbijt is prima
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Zie bovenstaande
  • Reisgezelschap Met vrienden

goed verblijf ,lekker eten leuke bediening,

dessert was prima,maar bij langer verblijf wat eentonig. het is niet moeilijk om ook eens creme brulee te maken.

• Totaaloordeel over Hotel Landgoed Ehzerwold Almen
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark xx
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark xx
  • Reisgezelschap Met vrienden

Mooi uitgerust vakantiehuisje met alle comfort.

Zeer rustig gelegen en op wandelafstand van het strand. Uitvalbasis voor mooie wandelingen langs de kuststreek. Over het algemeen heel tevreden!

• Totaaloordeel over Roompot Breeduyn Village
  • Eten en Drinken N.v.t.
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zeer rustig gelegen en op wandelafstand van het strand.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Meer bestek en enkele kookpotten meer is wenselijk. Gescheiden afval sorteren is niet mogelijk in het vakantiehuisje. Enkel restafvalzakken aanwezig. Bijvoegen van PMD afvalzakken is een must.

Voldoet aan onze verwachtingen

Tis een heel goed en gezellig hotel met goede eetzaal en bediening. Ruime en volgende parkeerplaatsen voor de auto. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De kamer is goed, alles wat je nodig heb is er zoals koffie en theefaciliteiten de bedden en kussens waren voor mij goed. De vloerbedekking is wel toe om een schoonmaak beurt, dit heeft betrekking op kamer 28.

• Totaaloordeel over Golden Tulip Ampt van Nijkerk
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark De ligging, parkeerplaatsen en het eten is erg goed
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark De vloerbedekking kan wél en opknapbeurt gebruiken nu is dat Niet erg Hygiënisch van kamer 28

Wij zijn zeer tevreden

Heb het park al ingelicht over wat verbetering

• Totaaloordeel over Landal Landgoed 't Loo
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooi park
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Informatie map in bungalow

Fijn en rustig verblijf

Genoten van het verblijf op het park met veel groen en voldoende rust. Huisje was schoon, bedden te zacht. Voldoende ruimte en fijn dat het huisdier mee mocht.

• Totaaloordeel over Roompot Kustpark Egmond aan Zee
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig met veel groen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark bedden

Prima hotel

Fijn hotel, vriendelijk personeel, goed eten

• Totaaloordeel over Hotel Van der Maas Ootmarsum
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Fijne service en vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Nvt
  • Reisgezelschap Met partner

De medewerkers van het hotel zijn zeer gastvrij en vriendelijk. Het hotel ligt op een fantastische plek met een mooi terras dat op de Moezel uitkijkt. Het eten is ook erg goed. Vanuit het hotel kun je met de boot diverse plaatsjes bezoeken, maar je kunt ook mooie wandelingen/fietstochten maken.

• Totaaloordeel over Boutique Hotel Villa Melsheimer
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Zie bovenstaande reactie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark N.v.t.
  • Reisgezelschap Met een groep

Mooi rustig hotel

Mooi rustig hotel in Zuid Groningen

• Totaaloordeel over Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collectio
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustig
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen
  • Reisgezelschap Met partner

Heel mooi ruim hotel. Heerlijk verblijf gehad!

Mooie studio, ruim en een zitje buiten. Heerlijk gegeten!! Goed ontbijt!! Prachtige rustige omgeving! Fijn gewandeld en gefietst!

• Totaaloordeel over Landgoedhotel Woodbrooke
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Rustige en mooi hotel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Ik kan er geen opnoemen.
  • Reisgezelschap Met partner

leuk zwembad, fijne sauna en goed eten

Mooi hotel voor een korte vakantie jammer dat het weer slecht was.

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark sauna
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark meer parkeer mogelijkheden

Super,behalve het weer

Mooi hotel,dichtbij duin en strand.vriendelijke personeel,geweldig ontbijt.Wij moeten gebruik maken van OV.Door het slechte weer moesten wij een Taxi nemen,en dan komt er alweer +-30 euro p.p erbij(heen en terug)De bus stopt op de boulevard,is ons verteld door de bus chauffeur.Dan is het nog een eindje lopen,met droog weer niet zo heel erg,maar nu geen doen,ook nog met bagage.Is er geen andere optie?

• Totaaloordeel over Strandhotel Westduin
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Prachtige ligging.Lekker eten vriendelijk personeel
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Misschien vervoer regelen voor gasten zonder auto( een busje of zo)

Prima ervaring!

Het hotel was prima, het eten en drinken ook en de bediening was vriendelijk! Het waren voor ons een paar relaxte dagen, met als afsluiting nog in het lekker warme zwembad geweest!

• Totaaloordeel over Hotel AM Fang
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Het hotel is prima zoals het is.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen.

Goede accomodatie

Schone kamer. Bedden hadden gekoppeld mogen worden.

• Totaaloordeel over Roompot Parkhotel Bad Arcen
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Lekker bubbelen
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Bedden graag gekoppeld zodat ze niet uit elkaar kunnen schuive

hele fijne dagen gehad.

Het weer zat niet mee, maar het huisje was prima.

• Totaaloordeel over Landal Coldenhove
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark fijn park met bos dichtbij
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark niet zo persoonlijk door de sleutelapp

Een fantastisch verblijf.

De locatie is prima in een mooie omgeving. De kamer is prima de badkamer redelijk een mooie ruime douchecabine wastafel klein maar net voldoende de toilet is echter slecht door de krappe ruimte. Al met al is de badkamer redelijk. Het eten fantastisch met name het diner is echt een aanrader door de kookkunsten van de kok.

• Totaaloordeel over Hotel Residentie Slenaeken
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Alles zeker het eten.
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Geen.
  • Reisgezelschap Met vrienden

Voor herhaling vatbaar gaan graag nog een keer hier na toe. Voor ons geen probleem wat betreft de weg naar huisje maar als je slecht ter been bent moet men wel beter aangeven dat het een klim is.

• Totaaloordeel over Roompot Kustpark Egmond aan Zee
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Mooie kokatie
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Een hoger toilet, is voor klein groot en ouder prettiger

Huisje was vies

vaatwasser nog vol toen wij een dag later dan gepland aankwamen. huisje zat onder de vlooien. bedden goed smerig.

• Totaaloordeel over Landal Hoog Vaals
  • Eten en Drinken
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark ligging
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark schoonmaak huis

Snel en veel informatie

Boeken ging snel en daarna nog boekje met tips

• Totaaloordeel over Roompot Kustpark Texel
  • Positieve punten over dit hotel/vakantiepark Veel privacy
  • Verbeterpunten of tips voor het hotel/vakantiepark Paden in park zijn kapot gereden

Over Voordeeluitjes.nl

De leukste vakanties dichtbij: dáárvoor moet u bij Voordeeluitjes.nl zijn! Als 't om hotelovernachtingen of 'n verblijf op 'n vakantiepark gaat, wil Voordeeluitjes.nl u de best mogelijke ervaring bieden. Laat ons dus weten of dat gelukt is en voorzie ons van 'n review! Voordeel? Dáár zijn we natuurlijk dol op. Voordeel zit ‘m in méér dan alleen de prijs. Denk aan groot gebruiksgemak op de website, leuke extra’s als onderdeel van de scherpe vakantiepark- en hotelarrangementen, de persoonlijke benadering en 't meedenken met u als klant. We brengen onze twee belangrijkste partijen samen: de gast en de hotelier/ vakantieparkbeheerder. Wij zijn de schakel tussen die twee en willen beide partijen zo makkelijk mogelijk maken. Iedere kans om uw ervaringen met Voordeeluitjes.nl nóg beter te maken, pakken we met alle handen aan. Wat houdt ons bij uitstek scherp en gedreven? Juist, uw reviews! Door over uw geboekte uitje bij Voordeeluitjes.nl feedback te geven, helpt u anderen bij hun beslissing en ons (/onze partners) naar een hoger niveau. Bij Voordeeluitjes.nl is het voordeel ingebakken, in welke vorm dan ook. Iedereen die zich met ons verbindt, heeft voordeel bij wat we doen. Althans, we willen dat dat altijd zo is! En daarom vraagt Voordeeluitjes.nl om uw reviews. Zodat andere belangstellenden er wijzer van worden, maar ook wijzelf! We nemen feedback uiterst serieus. We zijn van mening dat je als mens maar ook als bedrijf alleen maar kunt groeien door vallen en opstaan. We plaatsen niet alleen uw reviews; we trekken er ook lering uit! Daar waar we kunnen, zullen we verbeteringen voorstellen of doorvoeren. Verder staat Voordeeluitjes.nl met beide benen op de grond. Al zijn we langzamerhand niet meer klein, we doen er alles aan om wel de waarden die bij ‘klein’ horen, te koesteren. Bestemmingen dicht bij huis, gemoedelijkheid en warme relaties hebben blijvend topprioriteit. Met uw reviews - of het nu positieve of negatieve ervaringen zijn - kan Voordeeluitjes.nl vooruit!