goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ze hebben een wonder verricht met mijn overleden telefoon! Prijs/kwaliteit is uitstekend en de jongens zeer vriendelijk en professioneel. Kortom: TOP

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Snelle service. Aardig personeel. Binnen een uur was mijn scherm van Galaxy s7 Edge gemaakt.

5/5

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Zonder mijn medeweten een replica iphone scherm geplaatst. Zij hadden ook alternatief aan kunnen bieden voor een écht iphone scherm. Na een paar weken weer scheur in mijn scherm en tot overmaat van ramp laat het scherm zelfs los.. Slechte service, want ik krijg geen garantie en moet het zelf maar uitzoeken!

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Ik ben zzp-er en mijn telefoon is onmisbaar voor het dagelijkse contact met mijn klanten. Ik had mijn Nexus 5X laten vallen en kon deze nergens snel laten repararen, zelfs niet bij LG zelf. Uiteindelijk de GSM Specialist gebeld en zij hadden een orgineel scherm op voorraad in 1 van de winkels in Breda en ik kon direct terecht. Binnen een uur was het toestel klaar en zag er weer uit als nieuw. Alles werkt perfect en je zou nooit zeggen dat er iets aan beschadigd was. Top!

Winkel ziet er niet erg professioneel uit.