snelle levering, maar slecht verpakt

Door de slechte verpakking is een stukje van de handgreep afgeknapt.

kan ik niet over oordelen.

Eerst wat ontvangen voor ik kan oordelem!!!.

Iets besteld, verkeer artikel binnen gekregen, toen slechte nazorg.

Ik had een hoge RVS koelkast besteld en kreeg een klein vrieskistje binnen. Dus een retour aangevraagd. Daarna verliep de communicatie slecht. Ik verwachtte alsnog mijn RVS koelkast, maar ik moest er zelf achteraan om er achter te komen dat mijn geld werd teruggestort. Waar is mijn koelkast? Wat is het verhaal?

Zeer fijne service.

Zeer fijne service, klantenservice staat goed te woord!

Perfect op tijd geleverd.Vriendelijk bezorger op de fiets. Super!

Jullie komen jullie beloftes na. in een woord accuraad en betrouwbaar.

snelle levering in degelijke verpakking

duidelijke webwinkel welke eenvoudig is om te bestellen

Snel en goed, zoals je altijd zou willen

prima verlopen

alles prima verlopen

Vriendelijke en goede service.

Ik heb 2 weken geleden een Inventum AC901 mobiele airconditioner 65 dB 1000 W Wit besteld bij Qdealer. Qdealer was de goedkoopste wat dit apparaat betreft online. Scheelde wel ongeveer 30 euro op andere webshops. Vind ik best veel. Dus ik dacht ik bestel hem daar. Wetende dat de bestelling 5-7 werkdagen kon gaan duren qua aflevering. Het duurde inderdaad 7 dagen en toen werd hij afgeleverd. Het is een prima apparaat! Ben er blij mee :-)) Dus als je niet al te veel haast hebt dan is Qdealer een prima webshop! Groeten Saskia.

Enige service, maar verbetering is echt nodig. Toeleverancier overtreedt de wet!

De bestelling was na opdracht en betaling niet te volgen op de site. Na mailing terzake volgde netjes een reactie, maar het resultaat van enige aktie om de onmissie te herstellen bleef uit. Vervolgens werd het artikel; een airco met een gewicht van meer dan 30 kilogram bezorgt door red je pakketje en zonder hulpmiddel uit de auto getild en 3e treden omhoog gebracht waarbij de doos tot 2x toe hardhandig met de vloer in aanraking kwam. Graag uw reactie Met vriendelijke groet, C van den Hoek

Weet het nog niet....

Pakket twv €400,- werd onbeheerd onder carport gezet. We troffen het de volgende dag pas aan. Slordig!!

Goede en super snelle geregeld

Perfect geregeld. Product doet het perfect en bezorger ook super op tijd en vriendelijk

Goede service en snelle levering!

Zeer zorgvuldig ingepakt.

Nieks

Pluspunten

Snelle en goede levering

Pluspunten

Snelle levering van bestelde artikel

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Als je 1 artikel verkoopt toon er dan geen 3. Toon wat je verkoopt.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prijs van Osram halopin halogeenlamp is concurrerend.

Product blijkt niet voorradig. Kan niet op korte termijn geleverd worden.

Pluspunten

Prima en snelle service.

Ik kende deze site nog helemaal niet, terwijl ik veel op Google te vinden ben. Zonde!

DPD heeft Uw pakket op 9 april aangeboden toen ik niet thuis was met een bericht af te halen op 10 april op de Paardestraat , echter op 11 april is het pakket nog steeds niet aanwezig op de Paardestraat

Pluspunten

Goed bedrijf. Sndelle afhandeling

Nee

Pluspunten

.Redelijke prijs voor het apparaat.

Na de bestelling kwam er een mail dat het apparaat (wasdroger) voorlopig niet geleverd kon worden. Het zou 3 weken duren. Dezelfde dag kwam er een mail dat het nog één week zou duren. Dat is verwarrend! Voor hetzelfde geld had ik de bestelling, zoals was aangegeven, geannuleerd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar