Bestelling #500001171 (geplaatst op 13 februari 2018 12:35:08 CET) tot nu toe nog niet ontvangen

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede service. Een niet helemaal goed functionerende krulset werd geruild voor een andere. Het contact per mail was snel en prettig.

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste C, Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

goede service, goed behandeld

Pluspunten

prima servlce vlugge levering

slechter dan verwacht

Beste heer Huisman, Bedankt voor uw review. Wij hebben u meteen een mail terug gestuurd naar aanleiding van de foto's van de doos. Wellicht is deze in de spambox terecht gekomen. Het kan zijn dat een doos beschadigd raakt tijdens het transport, helaas hebben wij daar geen invloed op. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

Pluspunten

snel en makkelijk te bestellen.

bezorging is klote, tot op heden bestelling is niet binnen dus betere afspraken met Post.nl

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste klant, Bedankt voor uw review. Helaas komt het weleens voor dat een pakket vertraging oploopt. Als u een bestelling heeft geplaatst dan moet deze natuurlijk worden uitgeleverd. Wij willen graag met u gaan kijken wat er precies aan de hand is. Zou u contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Dit kan via [email protected] Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

Pluspunten

Heeft een goede service en een super snelle bezorgservice

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Margriet, Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Volgens de gegevens van PostNL zal het pakket vandaag bij u geleverd worden. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils