voldoende, een redelijke ervaring

voldoende, een redelijke ervaring

slechter dan verwacht

Beste klant, Bedankt voor uw review. Zou u de verbeterpunten wat specifieker uit kunnen leggen zodat wij weten waar we aan moeten werken? Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel en veel voordeliger dan de concurrentie. Alles ging zoals het moest dus ik heb geen opmerkingen over klantenservice, behalve dat de automatische mails over de betaling en verzending netjes en tijdig verstuurd zijn.

slechter dan verwacht

Beste klant, Bedankt voor uw review, helaas zijn wij in deze afhankelijk van de leverancier en zijn voorraden. Neemt natuurlijk niet weg dat het niet netjes is. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Audio, Video van Gils

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Duidelijke communicatie

Zet geen artikelen op de site die niet voorradig zijn. Ik heb ruim 3 weken op mijn artikel moeten wachten ipv 2 dagen.

Beste heer van Drunen, Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

Pluspunten

goed produkt. optijd geleverd.