voldoende, een redelijke ervaring

Fijn dat u de tijd heeft willen nemen om onze winkel te beoordelen! Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. We vinden het prettig om te horen dat u onze service als positief heeft ervaren en uw aankoop goed is bevallen. We zullen uw tip met betrekking tot het gratis verzenden bij een lager aankoopbedrag meenemen in onze jaarlijkse eindevaluatie. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Harry, Wat vervelend dat u nog steeds niets heeft ontvangen. Als u een bestelling heeft geplaatst dan moet deze natuurlijk worden uitgeleverd. Wij hebben van PostNL vernomen dat het pakket vandaag 6 december bij u geleverd wordt. Onze excuses dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

zeer slecht, onaanvaardbaar

Beste Gerard, Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Heeft u alles in goede orde kunnen ontvangen? Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

voldoende, een redelijke ervaring

Fijn dat u de tijd heeft willen nemen om onze winkel te beoordelen! Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Inderdaad erg vervelend dat er vertraging is geweest. Dat is zeker niet de bedoeling. Helaas gaan nog niet 100% van de leveringen altijd vlekkeloos, maar het is een mooi streven om daar naartoe te werken. Daar werken we dan ook hard aan. Heeft u alles in goede orde kunnen ontvangen? Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Audio Video van Gils

zeer slecht, onaanvaardbaar

Fijn dat u de tijd heeft willen nemen om onze winkel te beoordelen! Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Uw order is uiteindelijk niet verzonden met PostNL, aangezien wij deze rechtstreeks vanuit de leverancier naar u hebben laten verzenden, zodat het pakket sneller bij u kon zijn. Ik zie dat er inderdaad iets goed is misgegaan in de emailcorrespondentie. De bezorgdiensten DHL en DPD worden door elkaar gehaald en tevens wordt er gesproken over Bol.com terwijl u via Koopikonline heeft besteld. Dit had natuurlijk niet mogen gebeuren! Waarschijnlijk heeft mijn collega zich vergist. Ik zal de betreffende afdeling hier op aanspreken om er voor te zorgen dat ze voortaan nog zorgvuldiger werken. Onze excuses voor het ongemak. Koopikonline.nl

Pluspunten

Afhalen binnen de voorafgestelde termijn. Vriendelijk personeel.