enerzijds zeer tevreden en anderzijds buitengewoon naar en onaangenaam

Het advies dat we hebben gekregen was deskundig, meedenkend en zorgvuldig uitgewerkt. De levering verliep vlot op een door ons gewenst tijdstip. Tot zover alle lof. Bij installatie door een ervaren bedrijf, bleken twee armaturen geen licht te geven. Telefonisch overleg gaf geen oplossing. Bij controle van de armaturen bleken min en plus verbindingen verwisseld. Dit werd hersteld maar ging gepaard met een ondeskundigheidsverklaring door Hoogspoor van de installateur. Een nare en totaal overbodige beoordeling van een bedrijf waar ik als klant mee werd geconfronteerd. Bovendien staat op de website van de leverancier dat er inderdaad een serie armaturen is geleverd met dit euvel.

Super advies!

Wij zijn heel blij met onze nieuwe verlichting in de keuken. Goed advies ontvangen bij Hoogspoor.

• Kennis & vakmanschap

Fijn dat er ruim de tijd werd genomen

De bevestiging op het plafond van de lampen is ronduit lelijk. Ik had eigenlijk een mooiere oplossing gehoopt te krijgen. Hoop datcer alsnog een andere oplossing mogelijk is.

• Kennis & vakmanschap

Dank voor de mooie beoordeling. Mijn collega Sylvana heeft uw bon nog op haar buro liggen en doet haar best u een andere oplossing te kunnen bieden.

Prettig geholpen, maar iets meer service had wel gemogen

We hebben een mooie lamp bij jullie gekocht (die we overigens zelf al hadden uitgekozen) en zijn ook vriendelijk geholpen. Maar als we de lamp dan komen ophalen, krijgen we wel een soort IKEA-gevoel: je moet hem zelf thuis maar in elkaar zien te krijgen aan de hand van een montagetekening. Voor een toch niet goedkope lamp (€ 1400) had de service wel wat beter gemogen. Of is de particuliere markt voor jullie niet interessant genoeg?

• Kennis & vakmanschap

Beste meneer Grunhagen, Dank voor uw reactie. Hoogspoor werkt vanuit de showroom en webshop voornamelijk voor particuliere klanten. Daar is onze showroom met zijn collecties design verlichting voor ingericht. We snappen heel goed uw reactie. Het probleem is echter dat als we de voetplaat monteren aan de poot u de lamp niet meer kunt vervoeren en de lamp snel beschadigd tijdens transport. De prijzen in de showroom marktcomform en gelijk aan de webshop. Vandaar dat we u de optie bieden de lamp op te sturen of te halen in Tilburg. We moeten dit wellicht iets beter communiceren met u als klant. We wensen u veel plezier van de lamp.

Fijne en eerlijke adviezen gekregen. Een heel mooi lichtplan als eindresultaat.

Kristel heeft altijd goed meegedacht en ze denkt altijd in oplossingen. Bovendien is zij creatief en bedenkt ze altijd weer net even wat anders! Top! Oja en ook heel fijn: communicatief goed! Korte en snelle lijnen!

• Kennis & vakmanschap

Dank je wel voor deze mooie beoordeling Vivian. Het was erg leuk en uitdagend om voor jullie een bijzonder lichtplan te mogen samenstellen en alles te mogen begeleiden in de uitvoering. Ook wij zijn trots op het eind resultaat!

Je wordt goed geholpen zodat je niet te veel lampen hoeft neer te zetten.

Het is fijn dat je met minimaal licht heel fijn licht kunt creëren. Daar wordt je goed mee geholpen. Het licht past en versterkt het interieur. Ze hebben daar goed aan meegedacht omdat te bereiken.

• Kennis & vakmanschap

Hartelijk dank Evelien voor deze mooie beoordeling.

Fijne en oprechte service

Mooie showroom. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, verstaan hun vak. Er wordt tijd voor je genomen en keuze uit een heel uitgebreid assortiment.

• Kennis & vakmanschap

Wat fijn Martin dat je onze zo goed beoordeelt. Hartelijk dank.

Vakmanschap

Als je echt vragen hebt, en kennis en ervaring nodig hebt, blijft dit een fijn adres. Goed advies, snelle service.

• Kennis & vakmanschap

Een boeiend proces van samen bedenken van het verlichtingsplan met een prachtig resultaat

Kristel van Hees heeft het verlichtingsplan gemaakt voor mijn nieuwe appartement. Een boeiend en intensief proces van samen bedenken van het plan. Ook het uitvoeren van het plan: het monteren van de verlichting en het instellen van Casambi. In dit proces heb ik de samenwerking als zeer plezier ervaren. Ik ben Kristel leren kennen als een creatieve verlichtingsadviseur die veel kennis van zaken heeft. In het hele proces toonde ze zich zeer betrokken. Kristel gaat door tot er een optimaal verlichtingsadvies is, dat goed aansluit bij mijn wensen en verwachtingen. Heel fijn om dit proces te hebben doorlopen met Kristel en het resultaat is meer dan prachtig!

• Kennis & vakmanschap

Beste Mia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We hebben erg fijn samen gewerkt en het resultaat mag er zijn.

Besteld via de website, naderhand contact via telefoon de overlevering. En deze was conform afspraak.

• Nazorg & garantie N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

een goede verbetering.

De wijze van administreren kan toch wel wat eenvoudiger. Een geklungel met de aanbetalingen, BTW en definitieve afrekening.

• Kennis & vakmanschap

Professioneel creatief in samenspraak met klant ontworpen lichtplan

Na aanbeveling door derden in contact gekomen met Hoogspoor. Verschillende bezoeken aan de design showroom afgelegd. Professioneel en creatief begeleid bij het tot standkomen van een prachtig lichtplan. De installatie is ook helemaal naar wens verlopen. Het maakt de inrichting van ons huis compleet.

• Kennis & vakmanschap

Dank je wel Yvonne voor deze mooie beoordeling. Het was fijn samenwerken met jullie en het resultaat mag er zijn. Ook wij zijn er trots op.

Klantgerichte bediening

Zeer behulpzaam en vriendelijk

• Kennis & vakmanschap

Veel keuze en goed geholpen.

Veel keuze en goed geholpen.

• Kennis & vakmanschap

Veel kennis van zaken, meedenkend en het gaat niet alleen om het verkopen van dure producten

De adviseur nam alle tijd om mee te denken en voorbeelden van materialen en kleuren in de showroom te beschikbaar te hebben. Het advies is niet alleen ja-knikken maar ook aangeven als iets een minder goed idee is of met betere ideeën te komen. Ook voor een kleinere opdracht nemen ze de moeite.

• Kennis & vakmanschap

Zij zijn het licht in het donker. Ze denken goed mee

Er wordt veel tijd genomen voor mij als klant. De adviseur kent mijn huis beter dan dat ik het zelf ken. Ze verdiepen zich goed in de situatie. Nemen de leiding en durven advies te geven.

Deskundig en vriendelijk geholpen

• Kennis & vakmanschap

Goed advies gekregen En naar tevredenheid geholpen

Goed advies geen service

Het advies voor de lamp was prima prijs is hoog. Nadat de bestelling gearriveerd was in het magazijn werd de lamp niet gebracht niet geïnstalleerd en keek men lachend toe met de handen op de rug dat de grote verpakking niet in de auto paste

• Communicatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap

Prima levering en montage van lampen boven de eettafel!

Na lang zoeken hebben we bij Hoogspoor de lampen voor onze eettafel gevonden! Kristel van Hees was hierbij een prima hulp. Na levering heeft Hoogspoor ook de montage netjes geregeld. Nu is de verbouwing van de benedenverdieping helemaal kompleet! Bedankt!!

• Kennis & vakmanschap

Goede uitleg en goede kennis van de verlichting

Goed advies gekregen

• Communicatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap

Hoogspoor hielp ons precies met wat we nodig hadden: het juiste licht op de goede plek in variaties

Professionele aanpak bij het concretiseren van lichtplan. Daarbij werd alle noodzakelijke informatie op 4 overzichten gepresenteerd, waarmee alle betrokken vakmensen precies wisten wat van hen verlangd werd.

• Kennis & vakmanschap

Professionele firma die haar afspraken nakomt

Goed lichtadvies en tevens een goed opvolging van de afspraken en keurige en kundige installatie.

• Kennis & vakmanschap

Goed lichtplan advies met mooie lampen

Lichtplan was in de basis prima uitgewerkt. Qua lampen waren we er heel snel uit gezien onze goede ervaring met Occhio lampen. Minpunt was dat de getekende afstand voor beide lampen boven de eetkamertafel niet goed was waardoor de lampen tegen elkaar kwamen. Verder goede nazorg door contact op te nemen of alles verder ok was of er nog support nodig was etc.

Kwaliteit en professionaliteit.

Goed advies en goede service. Tevens ben ik heel tevreden over de montage en installatie van de lampen.

Over Hoogspoor Design Light

Het bedrijf HOOGSPOOR levert totaaloplossingen voor licht en verlichting, installatie, advies en begeleiding. Wij verkopen hoogwaardige verlichting en lampen voor particulieren en zakelijke klanten. Bovendien zijn we experts op het gebied van licht advies en het ontwerpen van lichtplannen. Of u nu als particulier, bedrijf of als architect op zoek bent naar oplossingen voor verlichting, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze adviseurs zijn stuk voor stuk goed opgeleide professionals en kunnen u met al uw vragen over licht en verlichting helpen.