Klasseprodukt

Mooie produkten en goede voorlichting en service

Fijne winkel, heeft kwaliteitsproducten

We hebben voor onze tuin een lichtplan laten maken door Hoogspoor nadat we een zwembad hadden geïnstalleerd. We hadden niet veel budget meer over maar er is goed meegedacht en het is een mooi en leuk plan geworden. Simpel, niet overdreven met een paar leuke accentjes. We zijn er blij mee. Vanwege het al opgesoupeerde budget hebben we de aanleg zelf gedaan. Was geen probleem. 1 kapot lampje is keurig vervangen. De uitlichting van een klimop wandje aan de achterkant vd pergola was met iets te zwak licht; dat is met de nieuwe aankoop nu vervangen. De “ oude” lampjes hebben we kunnen hergebruiken op een ander plekje

• Kennis & vakmanschap

Dank voor deze mooi review. We wensen u veel plezier van de gezellige tuin met mooie verlichting.

Hoogwaardig advies

Al jaren op zoek naar nieuwe lamp en uiteindelijk gevonden bij Hoogspoor. Goed advies, soepele communicatie en goed zaken doen.

• Kennis & vakmanschap

Dank voor deze mooie review.

Prima zaak, goede hulp en voorlichting

Goede ervaringen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap

Ruime keuze in high end verlichting

We zijn prima geholpen toen we ons voor de Ochhio lamp kamen oriënteren. Uiteindelijk hebben we de lamp ook gekocht, mede omdat de lamp daar werkend te zien was. In de huidige tijd waar online boodschappen doen hoogtij viert is dit een verademing. Nadat we een afspraak hadden gemaakt, was er alle aandacht voor ons. Prima uitleg en demonstratie. De lamp moest besteld worden, maar dat was een kwestie van dagen. De communicatie via e-mail verliep perfect.

Goede service en mooie verlichting

Ik kreeg goede uitleg met mooie voorstellen en de lampen waren super snel binnen.

• Kennis & vakmanschap

Supergoede service en mooie lampen

We werden heel prettig geholpen!

Goede service en mooie verlichting

Super service bij aankoop

We kochten twee rails met spots. De adviseur van Hoogspoor belde de leverancier voor ons om te vragen of het mogelijk was nog voor Kerst te bezorgen: gelukt! We hadden hulp nodig bij de installatie van de rails. Zowel in de winkel als later per telefoon: gelukt! Prachtig product en we zijn heel tevreden!

• Kennis & vakmanschap

Onderdelen voor de foscarini lamp besteld. Waren supersnel binnen!

• Kennis & vakmanschap

Goed advies dat aansluit bij onze wensen!

In ons jaren 70 huis hadden we plannen om de begane grond te verbouwen. Een unieke kans om ook de verlichting goed aan te pakken. Dat maakte ons plan helemaal compleet. We zijn hierbij zeer goed geadviseerd door Karin. Ze begreep onze wensen kwam met goede alternatieven. Nu de verbouwing bijna klaar hebben we de lampen opgehangen. We zijn erg blij met de mooie verlichting. Dit maakt het hele verbouwings traject compleet.

• Kennis & vakmanschap

Kleine en (door vergissing van mijn kznt) chaotische order. Fantastisch geholpen door mevrouw Karin van de Vijfeijke. Dank

• Kennis & vakmanschap

Heel prettige en professionele benadering in deze winkel met een prachtige collectie!

Wij zijn op meerdere momenten heel fijn geholpen door Karin en haar collega's. We hebben mede daardoor zeer mooie nieuwe lampen voor keuken, eetkamer en woonkamer gevonden. We zijn zeer tevreden en hebben Hoogspoor, inmiddels opnieuw na ervaringen van lang geleden, van harte aanbevolen bij vrienden. Dankjewel! Frank en Rian

• Kennis & vakmanschap

De plek in Tilburg voor topkwaliteit verlichting

Mooie collectie in huis, prettig advies over mogelijkheden en eventuele beperkingen gegeven het beoogde gebruik van de lamp.

uitmuntend!

Vanwege verbouwing van ons pand, van praktijkruimte naar woning, besloten we een lichtadvies te vragen bij Hoogspoor. Wij zijn daarbij geholpen door Karin van de Vijfeijke en dat heeft zij uitstekend gedaan. Zeer deskundig. Een uitgebalanceerd advies gegeven, met prachtige verlichting en armaturen. Ook bezoekers die de verbouwing kwamen bekijken, uitten hun bewondering. Hulde dus. Heel tevreden.

Ok

Geweldig advies, prachtige collectie

We hebben van Karin een zeer goed advies gekregen, ze denkt echt mee en ze hebben er de mooiste armaturen! Superblij mee!

goede service

netjes geholpen. goed meedenken. snelle en adequate afwerking.

• Kennis & vakmanschap

Uitstekend persoonlijk advies waarbij de tevredenheid van de klant centraal staat.

Bij een ingrijpende verbouwing van onze woning hebben wij bij Hoogspoor al onze nieuwe verlichting gekocht. Hoogspoor heeft ons een deskundig persoonlijk maatwerkadvies gegeven waarbij onze wensen centraal stonden. Wij zijn enorm blij met het eindresultaat. Eindelijk overal de juiste functionele en sfeerverlichting en geen overbodige verlichting.

Goed geholpen!

Prachtige lamp al zagen we deze alleen op papier

Over Hoogspoor Design Light

Het bedrijf HOOGSPOOR levert totaaloplossingen voor licht en verlichting, installatie, advies en begeleiding. Wij verkopen hoogwaardige verlichting en lampen voor particulieren en zakelijke klanten. Bovendien zijn we experts op het gebied van licht advies en het ontwerpen van lichtplannen. Of u nu als particulier, bedrijf of als architect op zoek bent naar oplossingen voor verlichting, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze adviseurs zijn stuk voor stuk goed opgeleide professionals en kunnen u met al uw vragen over licht en verlichting helpen.