Prima advies en mooie producten

We zijn op vakkundige manier meegenomen in het ontwerp en de invulling van het lichtplan voor ons nieuwe huis.

• Kennis & vakmanschap

Fantastische winkel en dito advies!

Ruime keuze, veel verstand van zaken en goed advies.

• Kennis & vakmanschap

Vriendelijk, deskundig en snel geholpen

Na 15 jaar maar weer eens terug naar Hoogspoor. Gewoon binnen gelopen op een zaterdag en zeer vriendelijk en deskundig advies ontvangen. Met een hele andere lamp naar huis dan we vooraf hadden bedacht maar zeer tevreden!

Geweldig geholpen

Geduldige verkopers, hulp bij geweldige keuzes...!

Snel, deskundig, prettig

Een gebroken kap van een twintig jaar oude lamp. Er bleek er in Italië op de fabriek nog één te zijn. Die vond Hoogspoor voor mij. Top.

Prima advies en support

Kundig lichtadvies wat passend is binnen onze wensen en mogelijkheden

Top service!

Via mail contact gehad met de winkel en de bestelling kunnen plaatsen voor een vervangend onderdeel. Snelle antwoorden en afhandeling. Keurig geregeld. Dank voor de service.

• Kennis & vakmanschap

prima geholpen aan prachtig product

prima service. prachtige producten

Goed advies

Meedenken, voorbeelden, uitleg…

• Kennis & vakmanschap

Positief, goed service en goede communicatie

Na een e mail contact werd direct teruggebeld door Anouk met de vragen die open bleven. Duidelijk instructie, offerte, bestelling, betaling en snelle levering. Daar word ik blij van.

Top verlichting

Goed advies en mooie verlichting

• Kennis & vakmanschap

Dank voor deze positieve review. We wensen u veel plezier van uw aankopen.

Goeie producten, goeie adviezen, goeie mensen, goeie service!!!

We zijn goed geholpen met advies en product op een prettige wijze.

Echt heel goed!

De adviseur van Hoogspoor had echte vakkennis en luisterde goed naar onze wensen. Omdat de aansluiting wat lastiger was hebben we ook de montage door Hoogspoor laten uitvoeren, dat is heel goed bevallen.

• Kennis & vakmanschap

Beste Annie, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening.

vakmanschap van advies tot installatie

Onze buitenruimte stelde ons voor problemen. Het type verlichting dat we zouden willen, leek bijna niet te realiseren. Na prima advisering door de mensen van Hoogspoor (en een wat problematische levering door hun leveranciers) is de verlichting zeer vakkundig aangebracht door hun monteur. We zijn heel blij met het resultaat.

• Kennis & vakmanschap

erg servicegericht, hoge kwaliteit, snel en sympathiek

Een lamp van een wandset functioneerde na 20 jaar niet meer goed. De set was elders gekocht. Hoogspoor verhielp het euvel snel, vakkundig en niet duur.

snel, accuraat, heldere communicatie

Slechts 'n simpele vervanging van een 'Ninaber-tl' van lang geleden en direct vriendelijk en adequaat geholpen.

• Kwaliteit N.v.t.

vriendelijk en correct

We werden vriendelijk enn met een duidelijke uitleg goed geholpen. Afspraken werden nagekomen. Dus goed

• Kennis & vakmanschap

Snelle service en een prima advies.

Duidelijk advies van wat de mogelijkheden waren.

• Kennis & vakmanschap

meedenken en adviseren leidt tot prachtig licht

We kwamen eerst alleen lampen kijken in de showroom, maar dankzij het meedenken en het advies kozen wij betere lampen dan we zonder hulp zouden hebben gedaan en daardoor hebben we nu prachtig licht in ons huis.

• Kennis & vakmanschap

Goede adviezen zowel qua vorm als techniek

Verlichting en in het bijzonder LED verlichting is bijzonder complex geworden vanwege vele opties. Een advies bij Hoogspoor is dan ook een bijzonder aangename ervaring.

• Kennis & vakmanschap

Persoonlijke hulpvaardigheid en zeer goed adviserend op het product

De dame die mij hielp verdiend wat mij betreft een compliment gevoelsmatig luisterde ze zeer goed naar mijn verhaal en onderzocht welke mogelijkheden hiervoor waren . Deze dame voelde daardoor heel vertrouwd aan en geeft hierdoor de motivatie om vaker in deze winkel te kijken. J.Bergamin

• Communicatie
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Professioneel met hoogwaardige producten

Wij hebben een staande schemerlamp besteld. Deze bleek niet op voorraad, nadat eerder medegedeeld dat de lamp wel aanwezig was. Dit is opgelost met een bestelling waarover wij bericht kregen toen die binnen was. Ook heeft de verkoopster een dimmer aanbevolen die wel wat goedkoper was maar desondanks goed werkte.

• Kennis & vakmanschap

Snelle , vriendelijke service!

• Kennis & vakmanschap

Zeer tevreden over de geboden service bij het bestellen van onderdeel van oudere buitenlamp

Zeer tevreden over het meedenken en de geboden service

• Kennis & vakmanschap

Hoogspoor prachtige verlichting en bijzondere medewerkers

Op een meer dan bijzonder prettige wijze geadviseerd en geholpen bij het maken van een keuze voor verlichting van ons nieuwe huis. Prima telefonische ondersteuning bij het inregelen van de verlichting. Kortom, echt klantgericht, vakmensen!

Lovensekanaaldijk 451 5013 BJ Tilburg

013 54 25 182

Over Hoogspoor Design Light

Het bedrijf HOOGSPOOR levert totaaloplossingen voor licht en verlichting, installatie, advies en begeleiding. Wij verkopen hoogwaardige verlichting en lampen voor particulieren en zakelijke klanten. Bovendien zijn we experts op het gebied van licht advies en het ontwerpen van lichtplannen. Of u nu als particulier, bedrijf of als architect op zoek bent naar oplossingen voor verlichting, dan bent u bij ons aan het juiste adres. Onze adviseurs zijn stuk voor stuk goed opgeleide professionals en kunnen u met al uw vragen over licht en verlichting helpen.