Goede kwaliteit en goede service

Als je een vraag of een probleem hebt, wordt er naar je geluisterd. De kwaliteit van papier en druk is prima. De software biedt ruimschoots mogelijkheden voor de opmaak. Ik heb nog wel een wens: witter papier voor natuurlijker kleuren, maar ja: het milieu!

Top product met uitstekende klant vriendelijke benadering.

Ik heb al diverse producten besteld w.o fotoboeken en kalenders, steeds tot mijn grote tevredenheid. Bij mijn laatste bestelling is er echter iets mis gegaan , de fout lag deels bij mezelf , deels bij fotogoed . Ik heb contact opgenomen met de klantendienst, en deze verdient 5 sterren voor de manier waarop ze het probleem hebben opgelost en mijn bestelling werd gecorrigeerd. Weinig internet bedrijven werken zo klantgericht en snel, dikke pluim.

mooi afgewerkt product

Het fotoboek is precies zoals we het verwacht hadden. Het is mooi afgewerkt en correct afgeleverd.

Fantastisch resultaat

Snelle levering goede prijs mooie kwaliteit precies zoals verwacht

Goed drukwerk

Snelle levering en goed drukwerk.

Prachtig fotoboek weer!

Alweer een fotoboek gemaakt bij Fotogoed, prachtig weer geworden! Dit keer geen hulp nodig gehad, bij de vorige albums wel, maar de helpdesk is geweldig! Een aanrader dus!

Prijs kwaliteit OK!!

OK!!

Al jaren lang mooie albums voor prima prijs

Makkelijk online mijn fotoalbum samenstellen en altijd weer mooie albums geleverd krijgen. Ik kies vaak voor de Maxi albums omdat ik zoveel foto's er in kwijt wil. Als ik aan het eind nog een paar bladzijden te kort kom voeg ik die gewoon nog toe.

Goed service en mooie albums

Goed service en kwaliteit van album. De kleur van de afdruk was soms te rood en de photos waren een beetje donkerder dan op die scherm.

Dik tevreden

Album snel ontvangen. Mooi verwerkt en onbeschadigd ontvangen

Uitstekend!

Vriendelijk en snel antwoord bij vragen. Goede follow-up en fotoboek ziet er top uit. Dank voor de goede service!

Super, snel en netjes!

Super, snel en heel netjes.

Snelle antwoorden of email op vragen

Mooie kwaliteit en handig programma

Was in orde

Ik vind de site niet overzichtelijk om mee te werken en niet zo veel keuze qua sjablonen en indelingen

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Andrea, Fijn om te lezen dat het eindproduct in ieder geval wel naar uw tevredenheid is. Aangaande de slablonen: er zijn inderdaad per album 30-50 sjablonen beschikbaar. De reden dat wij niet meer zelf toevoegen is het feit dat zeer eenvoudig is om bestaande sjablonen aan te passen naar uw eigen wensen en deze bovendien kunt opslaan als gebruikersjablonen voor later gebruik. Als u hier meer over wenst te weten, kunt u natuurlijk altijd een email sturen naar onze klantenservice. Wat u verder bedoelt met de indeling van de site begrijpen wij niet, maar natuurlijk kunt u ook hierover een emailtje sturen. Dan zal onze klantenservice het een en ander verduidelijken danwel wellicht aanpassen. Natuurlijk staan wij altijd open voor suggesties ter verbetering. Jammer dat u ons niet aanbeveelt om bovengenoemde redenen en we kunnen alleen maar hopen u in de toekomst verder te overtuigen. Het FotoGoed Team

Altijd een kwalitatief product

Al jaren werk ik met fotogoed voor mijn fotoboeken. Ik ben zeer tevreden. Men reageert vlug als je een probleem hebt en ze helpen je zo vlug mogelijk.

Al jaren geweldige ervaring

Ik werk al jaren met Fotogoed en altijd brengen zij een mooi product tegen een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk aan telefoon en levertijd is correct.

Mooi afgeleverd fotoboek

Ik vind het maken van een fotoboek bij Fotogoed gemakkelijk. Het biedt veel mogelijkheden naar afwerking toe. Prijs/kwaliteit = goed, Levering aan huis = correct,

Super klantenservice

Bij dit bedrijf wordt nog klantgericht meegedacht wanneer er iets niet goed gaat, tot zelfs in het weekend. Deze ervaring heb ik al vaker gehad. Klasse! Ik kan het bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Uitstekende prijs-kwaliteit

Niets aan te merken op de kwaliteit van de afdrukken en het fotoboek. Bovendien een concurrerende prijs.

Mooi boek maar slechte ringen

Goede kwaliteit foto’s en snel geleverd. Wat me erg tegen viel waren de ringen. Ze zijn veel kleiner dan in het verleden en er waren er al een paar verdrukt en niet meer in de juiste vorm waardoor het niet makkelijk is om het fotoboek door te bladeren.

Beste Anique, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Een melding van een dergelijke strekking is bij onze klantenservice niet bekend. Uiteraard wil onze klantenservice dit graag met u oplossen, maar dan dienen zij wel op de hoogte gesteld te worden van uw klacht. U mag hen daarom even per email aanschrijven: klant@fotogoed.nl Het FotoGoed Team

Kwaliteit aan betaalbare prijs!

Vlot werkende software. Zeer goede dienstverlening. Stipt. Kwaliteit.

Super tevreden van de service.

Ik vind het maken van het fotoboek zeer gebruiksvriendelijk. Zeer goede kwaliteit en snel geleverd.

Leuk met jullie software eigen creatie maken.

ik maak graag fotoboeken van reizen, of voor iemands verjaardag. De nieuwjaarskaart is ook vaste prik. Beetje out of de box priegelen is voor mij wel ontspanning, het kan ook simpel met de makkelijke gereedschappen die in het programma zitten. Jaren geleden met 'n eenvoudig visitekaartje begonnen, zo heb ik het programma leren kennen en toch best twijfelen, zeg maar keuzestress. Mat glanzend dik dun groot klein en ga zo maar door. Nu maak ik die beslissingen voor dat ik met knutselen begin, gaat stukken beter en relaxed :-)

Al jaren lang kwaliteit en goede service

Fotogoed is voor mij een absolute voorkeur als het gaat om de keuze van fotoboeken. Ik maak graag foto's en dan wil ik ze ook graag groot en mooi kunnen presenteren zodat ze net zo tot uiting komen als op mijn scherm. Met fotogoed is dit altijd. Het programma is eenvoudig in gebruik, het aanbod is ruim (ik kies vaak voor de maxi albums) en als er hulp of problemen zijn staat de service van fotogoed altijd vooraan. Vragen worden snel beantwoord en problemen worden opgelost. Dank Fotogoed. Ook deze keer weer heel blij met mijn album. De foto's komen prachtig tot uiting en het boek is stevig. Ik raad jullie fotoalbums dan ook aan iedereen aan.

Zeer behulpzaam

Heb een MacBook Reageert niet op een programma Jullie hulp was zeer goed

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.