Prachtig maxi-album

Een maxi-album is ideaal voor onze grotere reizen. Kwaliteit van de foto's is goed. Mooi is ook dat je een digitale versie met anderen kunt delen. Voor mij allemaal redenen om mijn volgende album weer bij FotoGoed te laten maken.

mooie kwaliteit

we zijn zeer te vreden in 4 dagen hadden wij de 2 albums de kwaliteit van de albums is heel goed de albums zijn heel prachtig

Fijn programma om mee te werken en snelle hulp van de klantenservice

snelle, vriendelijke en correcte service

Door de helpdesk werd ik vriendelijk en correct bediend

Product ziet er prachtig uit en compliment voor de extra service

Na eerder al tevreden ye zojn met jullie albums en kalenders nu een mooie tuinposter ontvangen. Verbeterd dank zij de oplettendheid van een van jullie medewerkers! Bedankt voor alle service!

zeer tevreden

prettig ,,duidelijk en goed werk..

Eenvoudige tools, vlotte bestelling en levering. En mooie kwaliteit.

Ik bestelde en ontving een mooie foto op canvas met een kader. De montage was eenvoudig. Goede service, mooi resultaat.

Uitstekend dus wat kun je dan nog meer vertellen

Goede kwaliteit en snelle levering. Uitstekend dus wat kun je dan nog meer vertellen

Communicatief en goed

Duidelijk wat je bestelt en goede communicatie over de levering. Product op plexiglas is mooi uitgevoerd.

Fotoboek is super!

Het is de eerste keer dat ik na uploading van mijn fotoboek geen digitale versie kreeg. Ik stuurde een week na uploading een e-mail en kreeg als antwoord dat het fotoboek klaar was en dus geen digitale versie meer ontving tenzij ik 7,5€ bijbetaalde... Maar het fotoboek is super, zoals altijd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Rita, Om voor ons onduidelijke reden heeft u inderdaad direct na uw bestelling helaas niet het automatisch gegenereerde 'uw online album' gekregen. Omdat wij binnen afzienbare tijd tot verwerking en verzending zijn overgegaan, heeft onze klantenservice u de vraag gesteld of dit bladermoddelletje nog nodig was (er is niet gesproken over een te betalen bedrag, laat staan 7,50€*), maar hierop hebben we geen reactie meer gekregen. *Het is bij FotoGoed mogelijk binnen 1 maand na bestelling hoge resolutie PDF bestanden op te vragen. Deze worden samengesteld door ons DTP afdeling en daarna via WeTransfer naar de klant verzonden. Hiervoor vragen we een kleine bijdrage van 7,50€. Dit is geheel wat anders dan een 'uw online album' wat een lage resolutie bestandje is en slechts tijdelijk beschikbaar wordt gesteld. Het FotoGoed Team

Het resultaat is zoals ik het van Fotogoed verwacht.

Prachtig afgewerkt.

Al jaren een tevreden klant

Ik bestel mijn fotoboeken al jaren bij Fotogoed. Door de goede kwaliteit en de snelle levering blijf ik tevreden terugkeren. Ook mijn laatste boek is weer een pareltje en ik zal de volgende wederom bestellen bij Fotogoed!

Aardige hulpvaardige mensen

Ik ben steeds goed te woord gestaan door de medewerkers van Fotogoed. De service rijke ver. Er was veel maatwerk als hulp mogelijk. Helaas leverde t werken met een Mac in combi met het software programma wel extra werk op.

Mooie producten

Als vaste klant altijd erg tevreden over Fotogoed-producten. Het opmaakprogramma kent veel mogelijkheden en is goed werkbaar. De albums zien er altijd heel mooi uit, en eerlijk gezegd .... de foutjes die je later opmerkt zijn je eigen fouten! Dus voordat je definitief 'uploadt'altijd goed controlen tot in detail.

Vlotte afwerking, samenwerking met goed resultaat.

Steeds tevreden over FotoGoed, zelfs bij problemen worden deze op een vlotte en professionele manier afgewerkt.

Prima tevreden

Prima service Snel geleverd. Mooie acties

Ik ben tevreden over het resultaat maar er zijn wat minpuntjes.

Het resultaat ziet er goed uit maar tijdens het werken met Fotogoed liep ik tegen verschillende problemen aan. Mijn grootste ergernis: je moet de grootte van de foto bepalen op een klein schermpje naast het fotoboek. Dat is een heel gedoe. Waarom niet de mogelijkheid om de foto in het boek enkel in de lengte of de breedte te vergroten of verkleinen. Nu wordt de foto steeds in z'n geheel vergroot of verkleind ook als je de bolletjes aan de zij- of boven/onderkant gebruikt. Dit kan wel bij een leeg fotokader maar niet als de foto geplaatst is, terwijl je juist dan kunt zien wat er van het orgineel te zien zal zijn en hoef je niet steeds terug naar het schermpje rechts. Dat schermpje is prima als je heel nauwkeurig wil werken maar dat is lang niet altijd nodig en maakt het werken met Fotogoed onnodig lastig en irritant. Of ik Fotogoed zal aanbevelen is de vraag. Het losbladig systeem is een pré maar het werken ermee onnodig lastig. 2de en herziene reactie. Ik ben zeer enthousiast over de service van Fotogoed. Enkele dagen na mijn review kreeg ik een mail waarin werd uitgelegd hoe ik in het fotoboek zelf een foto enkel in de lengte of breedte kon aanpassen door gebruik te maken van de Shift-knop en dan aan het bolletje naast of boven/onder de foto te "trekken". Hulde voor de snelle reactie. Ik zal Fotogoed zeker aanbevelen en zelf eerder contact met hen opnemen als ik ergens tegen aan loop.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, J.Y.M., De grootte van een foto valt ook de bepalen door alleen met de muis “aan de bolletjes te slepen” voorts via Vorm en Dimensies door daar de waarden in te voeren, dan wel te klikken op de “groter/kleiner buttons”. Als u alleen een lengte dan wel breedte wilt aanpassen via Vorm& Dimensies dient u natuurlijk bij te snijden, wel “beeldverhouding behouden” deactiveren, ook kunt u daar de gewenste waarden invoeren. Wilt u bijsnijden met de muis en direct het effect kunnen zien, dan dient u de Shift knop ingedrukt te houden. Deze mogelijkheden lijken ons handig genoeg en “voor ieder wat wils”. Wilt u meer informatie of komt u er niet uit kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice. Het FotoGoed Team

Heel goede service van de klantendienst zowel per mail als per telefoon Eens besteld dan ook een rappe levering Goede kwaliteit

Goede kwaliteit print, veel mogelijkheden, intuitieve software en klantgerichte service bij contact

Goede kwaliteit print, veel mogelijkheden, intuïtieve software en klantgerichte service bij contact. Ik heb meermaals wat besteld en kom zeker terug. O ja, een wens ….. een soort automatische conversie van opgemaakte albums naar andere maten, waardoor je niet alles helemaal hoeft op te bouwen, maar kritisch nalopen volstaat.

Afdruk en kleur zijn goed

Jammer dat het afsnijden van de fotobladen met 4 perforatiegaten op A4 formaat afwijkt van eerdere afdrukken. Er zit nu 2 mm verschil tussen de laatste opdracht en de voorlaatste opdracht. De boven en onderkant wijkt dus af. Een ringband met vulling wordt zo wel rommelig.

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Overigens, een melding van een dergelijke strekking is bij onze klantenservice niet bekend. Om dit netjes en correct met u op te lossen, zouden wij u willen adviseren om dan toch even contact op te nemen met onze klantenservice, want via dit portaal kunnen we dit helaas niet oplossen. Het FotoGoed Team

Wederom blij met m'n bestelling

Deze keer ontving ik mijn bestelling heel snel en ben weer blij met het resultaat.

Snel en prettig in gebruik

Ieder jaar weer opnieuw maak ik een fotoalbum voor mijn dochter. Dat doe ik nu al 7 jaar op rij (ze is net 7 geworden) en altijd bij Fotogoed. Fijn dat er veel keus is in kwaliteit. Ik kies voor de deluxe optie en dat mag er dan ook echt zijn. Het ziet er altijd weer mooi en professioneel uit. Nadat de bestelling rond is ligt het boek ook vlot op de deurmat.

Mooie muurdecoratie, ideale cadeau

Mooie Canvas, snelle levering, goed verpakt en duidelijke tool om canvas te maken.

Fotogoed heeft goede, makkelijke software, een fantastische service en mooie producten!

Heel tevreden over kwaliteit van de boeken en de prettige service. De software is ook makkelijk te gebruiken. Maak je en fout, dan helpt Fotogoed voor een oplossing.

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.