Fijn programma

Fijn programma om mee te werken, foto's worden mooi afgedrukt

Mooi fotoboek geleverd

Goede en snelle service

Prachtig resultaat

Het fotoboek was snel geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen. Zeer mooie kwaliteit!

Altijd mooi afgewerkte fotoboeken!

Ik maak en bestel reeds jaren mijn fotoboeken bij jullie. Ben telkens heel tevreden over de kwaliteit, de levertijd. Ook jullie verjaardagskalender is een leuk item om cadeau te doen!

Top kwaliteit en zo snel in huis@

Net als altijd goed gedrukt, mooie kwaliteit van het boek. Nu waren de boeken ook zeer snel in huis; dinsdag besteld, vrijdagochtend in huis. Super! En met even goede kwaliteit als altijd.

niet zo tevreden als vorige keren

ik had sommige foto's iets donkerder moeten maken

Echt goeie service

Nou de producten zien er ook bijna echt super uit alleen de foto's waren te donker sommige maar de service is echt daarvoor en daarna echt top Ik snapte iets niet werd goed uitgelegd Echt top

Mooi fotoverslag

Ik vind de service geweldig van FotoGoed

Mooie resultaten, snelle service

Fotoboek snel klaar. Software werkt prima

Wederom mijn (vakantie)fotoalbum hier laten maken. En wat een mooi album is het weer geworden. De bezorging was ook ontzettend vlot, had verwacht er even op te moeten wachten maar het kwam na een paar dagen al binnen. Dit x een xxl album besteld, ze worden hier en regelmatig nog bij gehaald om nog even vakantieherinneringen op te halen en dan blijft het niet alleen bij het laatste boek, nee dan komen alle boeken aan bod. Ben echt super tevreden over de kwaliteit van de boeken!! Echt een aanrader

Erg mooie hardcover fotoboek voor een aantrekkelijke prijs.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de levertijd van het fotoboek.

Prima service & kwaliteit

Al jaren zeer tevreden!

zeer mooi kwaliteitsvolle fotoboeken

- mooie foto's - mooie' kwaliteit - veel mogelijkheden om je fotoboek een persoonlijke touch te geven op een eenvoudige manier met leuke achtergronden,... - leuke promoties - vlotte verzending

Resultaat is prima

Na het uitpuzzelen van de software bleken er heel veel mogelijkheden te zijn om er iets moois van te maken! Goed programma.

De laatst album gewoon slecht.

Heb door de jaren heen reeds meer als 30 albums laten maken. Ze waren steeds prima. Mijn laatste album is echter gewoon slecht. Na wat heen en weer gemail zegt Fotogoed (zonder het album te zien) dat er niets aan de hand is. Dus mijn besluit is gemaakt voor de toekomst.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Maria, U was niet tevreden over de afdruk en als eerste stap hebben we dit serieus onderzocht op afstand oftewel we hebben uw bron zoals u deze bij ons heeft aangeboden vergeleken met de foto's die u stuurde van het resultaat. Daarbij hebben we aangegeven dat we in dit vergelijk geen duidelijke feiten naar voren zagen komen die aanleiding gaven tot een directe reproductie. Echter, we ook heel duidelijk aangegeven dat we toch u het voordeel van de twijfel wilden geven door een gecertificeerde Fogra proef te maken van een aantal pagina's door u aan te geven en deze dan te vergelijken met dezelfde pagina's in uw album. Mocht dan blijken dat er toch sprake was van een drukfout zouden we uw boek natuurlijk kosteloos opnieuw produceren. U wenste echter niet mee te werken aan dit onderzoek en daarmee heeft u ons niet de kans geboden om uw klacht grondig te onderzoeken. Samengevat: het is dus zeker niet waar dat wij klakkeloos gezegd zouden hebben dat er niets aan de hand was. Integendeel, we wilden dit grondig onderzoeken, overigens nog steeds, maar dan hebben wij wel uw medewerking nodig. Het verbaast ons dan ook om dit te lezen en zijn nog steeds bereid om het met u op te lossen via genoemde onderzoek. Het FotoGoed Team

Tssssss

Ik vind dat de levering te lang duurt Zondag besteld en de maandag erna pas geleverd De kaarten en briefomslagen waren totaal niet beschermd, enkel zwart plastiek zakje omheen Prijzen zijn er leuk uit en dan dikke verzendkosten erbij

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Jill, We hebben uw bestelling binnen 4 werkdagen naar u toegezonden. Zoals u ook weet, bevindt onze drukkerij zich in Duitsland waar onze internationaal koerier niet dagelijks naar toe rijdt. Als u de wenskaarten twee dagen later had besteld, hadden we binnen 1 werkdag kunnen verzenden. De verzendkosten betreffen niet alleen de porto, maar alle kosten die buiten de productie om gaan, zoals bijvoorbeeld: bankkosten, handling, etc. zijn hierin verrekend. We nemen aan dat u verder tevreden bent over de kwaliteit en dat u uw bestelling onbeschadigd heeft ontvangen, dat is fijn om te lezen. We hopen u uit te hebben kunnen leggen waarom de levering langer duurt dan u wellicht verwacht had. Het verbaast ons wel dat u ons beoordeeld met een onvoldoende en niet aanbeveelt, louter en alleen omdat de verzendtijd niet naar uw verwachting was. Het zou u sieren om uw beoordeling te herzien. Het FotoGoed Team

Prachtig fotoboek geworden

Na de eerste strubbelingen om de handigheidjes in de software te ontdekken was t vullen van het boek aanmerkelijk minder werk dan t uitzoeken van de foto s. Het 21 jaar boek van mijn dochter is een prachtig overzicht geworden! Een mooi cadeau waar ze tot tranen toe door was geraakt. Dank!

Mooie prijs, prima kwaliteit, snelle levering

Een magazine met foto's en tekst als afscheidscadeau voor mijn groep 8. Een leuke herinnering voor een betaalbare prijs en prima kwaliteit.

Prachtige albums!

Ik maak sinds 2018 gebruik van Fotogoed om albums te maken van onze zomervakanties. Het resultaat is altijd prachtig! Schitterende albums. Prachtig gedrukt. Luxe uitstraling.

Mooie wenskaarten, snel geleverd

Zeer tevreden over de wenskaarten, die daarenboven snel geleverd werden, maar ik heb mijn twijfels over de meerwaarde van de meerkost opties "deluxe silk" en "laminaat glans".

Heel aangenaam contact, snelle antwoorden op vragen, prachtige afdrukken!

Fotogoed levert een goed afgewerkt fotoboek

Goede service, gemakkelijk en aangenaam om een fotoboek te maken, goede prijs/ kwaliteit,

zoals altijd, perfect in orde

Goed programma, vlugge levering, prima afgewerkt

Helemaal tevreden

Applicatie werkt prima, veel opties en mogelijkheden. Super medewerking van de klantenservice als er problemen zijn. Klein minpuntje, contact is alleen mogelijk via de mail, het zou fijn zijn om ook telefonisch contact te kunnen hebben. Het telefoonnummer van de klanternservice is niet bereikbaar.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Lea, Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze software, klantenservice en wij hopen ook op uw fotoproduct. Overigens, onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 12 en 18:30 uur. Het FotoGoed Team

Zoals altijd een prachtig fotoalbum. Correct op tijd geleverd, prijs kwaliteit zeker ok.

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.