snel en goed werk geleverd

Mijn fotoboek voldoet helemaal aan de verwachtingen

Het album ziet eruit zoals ik het opgemaakt heb.

Al meer dan 10 jaar maak ik mijn fotoalbums met Fotogoed. Het werkt vlot, het kan wat ik ervan verwacht.

Erg mooi fotoboek

Programma voor het maken van een fotoboek is ok Helaas heb ik mijn laatste boek in het formaat 23x23 moeten bestellen, omdat 23x30 niet vaak met korting wordt aangeboden Verder super tevreden.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Peter, U heeft een Maxi Hardcover L vierkant inderdaad bestelt en de hardcover XL staand (23*30cm) is niet verkrijgbaar in de Maxi variant. Overigens, de XL staand is toch wel enkele keren per jaar in de aanbieding. Verder kan er natuurlijk nog altijd gebruik worden gemaakt, mocht er geen fotoboekactie zijn, van de KoopWeek of soms KoopMaand aanbieding. Zo heeft ieder wat wils om te kunnen profiteren van korting. Het FotoGoed Team

Goed en snel

Ik heb al verschillende fotoboeken bij Fotogoed gemaakt. Altijd van zeer goede kwaliteit en snel geleverd.

Werkt super!

Ik maak graag de foto albums bij fotogoed. Het programma werkt erg makkelijk. Helaas vind ik wel dat er weinig creatieve sjablonen zijn. Dus ik maak mijn pagina’s allemaal een voor een. Misschien is dit nog een tip voor de toekomst. Wat betreft de boeken. Prachtig! Goede kwaliteit! En blijven erg mooi.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Johanna, fijn om al dit positieve te mogen lezen. Aangaande de sjablonen. Het is in onze FotoGoed Designer software mogelijk om deze geheel naar wens samen te stellen: gebruikerssjablonen. Eenmaal gecreëerd, kunt u er altijd gebruik van maken ook bij toekomstige projecten. Mocht u meer informatie hierover willen ontvangen, onze klantenservice helpt u daar graag bij. Het FotoGoed Team

Super klantgericht

Er werd zeer snel en adequaat geholpen op mails. Zelfs in weekend heb ik van 3 verschillende medewerkers een reactie gehad (van klantenservice tot technische ondersteuning) en dit terwijl ze van vrij weekend genoten. Misschien had ik dit niet moeten zeggen want dat schept verwachtingen, maar zeker ook iets over klantgericht- en betrokkenheid. Over resultaat van het product prima te spreken (1 dag binnen). Over duurzaamheid en kwaliteit van boek kan ik dus nog niets vermelden. Geen volle score omdat telefonisch zowel Nederlandse winkel als de Belgische onbereikbaar waren. Dit zou aan technische storing liggen. En boek werd iets later geleverd dan ik had verwacht, maar dat had er weer mee te maken dat de productie in Keulen tijdens feestdagen december 2 weken gesloten waren.

Snel een prachtig fotoboek

Met fijne software en veel mogelijkheden mooie fotoboeken gemaakt. In goede kwaliteit afgedrukt.

Prachtige albums zijn het geworden

Prachtige albums zijn het geworden

Voldeed aan de verwachtingen.

Het artikel dat ik bestelde, een fotoboek met ringen, was helemaal volgens wens. De software om de boek te maken vond ik iets minder gemakkelijk.

Alles is netjes geregeld en afgehandeld.

Service is ook goed.

Goede ervaring, jammer van de kosten voor het weglaten van het logo

Ik ben een trouwe klant van fotogoed en bestel al jaren met veel plezier. Helaas zijn er nu kosten bijgekomen voor het weglaten van een logo, waarin ze zich juist goed onderscheidden van concurrenten. Nu zijn ze vergelijkbaar en komen er kosten bij om het logo weg te laten. Dat vind ik erg jammer. De pagina na het schutblad bleef niet goed zitten en zit een beetje los. Jammer, want het was een cadeautje.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Elisabeth, Destijds hebben wij dit via diverse kanalen bekend gemaakt: gezien alle fotoalbums (ook onze softcovers) sinds september 2016 standaard zonder meerprijs nagenoeg vlakliggend geleverd worden, is het technisch noodzakelijk dat we hardcovers van twee schutbladen voor en achter voorzien en voor de softcoverboeken is dat een schutblad voor en achter. Bij softcovers is het technisch noodzakelijk dat deze voortaan 36 pagina’s dienen te bevatten i.p.v. 24. Voorts geeft dit ons de ruimte om op de achterzijde van het eerste schutblad achter dan ons logo en ordernummer te printen, daarmee dus absoluut niet storend voor uw ontwerp, maar wel ter vereenvoudiging en efficiëntie van het productieproces. Dat we dan toch de mogelijkheid geven om dit weg te laten sinds september 2016 dus (alleen het logo en het ordernummer dus niet) is vooral voor onze vele zakelijke klanten die onze boeken doorverkopen en niet willen dat hun klanten weten dat het bij FotoGoed is ingekocht. Verder is er geen melding bij ons bekend gemaakt aangaande dat ene schutblad. Onze klantenservice had u daarbij graag geholpen. Spijtig dat u ons een laag cijfer geeft. Het zou u sieren uw beoordeling te herzien. Het FotoGoed Team

goede hartelijke service, mooie materialen, afdrukkleuren wijken af

De kleuren in het boek zijn donkerder dan de kleuren in het album die je te zien krijgt bij aanmaak en als je de foto via de camera of computer bekijkt. Ik heb eerder met u gesproken over kleurafwijkingen van het origineel, maar dat werd een goedbedoelde moeilijke discussie waar ik geen zin in had op dat moment. (dat lag echt aan mij) Terwijl ik begreep dat u dit deed om te kunnen achterhalen waar de kleurafwijking aan zou kunnen liggen. Destijds was het dat één foto in een album prima was afgedrukt, conform origineel. En in een ander album was deze foto veel te licht afgedrukt, evenals de rest van het album. Maar door die ene foto, kon ik het ook inzichtelijk maken. Nu is het echter dat de kleuren te donker zijn, waardoor een deel van sommige foto's niet zichtbaar zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat de achtergrond zwart met een figuur is, dus misschien dat daarop de belichting van de foto's wordt afgestemd.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Coby, Er staat inderdaad nog steeds een casus bij ons open vanaf mei vorig jaar 5 mei en hebben u zelfs nog een herinnering gestuurd omdat wij in afwachting zijn van uw reactie, maar hebben nimmer wat van u mogen vernemen. Vanzelfsprekend nemen we elke bevinding serieus en willen dat dan ook op een nette wijze met onze klanten oplossen, maar dan dient onze klantenservice hiervan wel op de hoogte gesteld te worden. Aangaande uw laatste bestelling is hier helaas niets van bij ons bekend gemaakt. Het FotoGoed Team.

Kalender is zoals ik hem gemaakt heb :-) Papier is van goede kwaliteit. Levering duurde wat langer, maar dat zal aan de "coronavertraging" liggen.

Zeer tevreden, zowel met het product als met de service

Idem

Steeds opnieuw een wouw ervaring

uren heb ik aan mijn fotoboeken gewerkt, steeds op de pc. als je dan het eindresultaat in handen krijgt en je al die mooie foto's ook afgedrukt ziet maakt me dat enorm blij

tevreden klant

Ik werd niet geboren in het digitaal tijdperk en een achttal jaar geleden zocht ik mijn weg in de digitale albums. Fotogoed lukte mij toen aardig. Wegens promoties her en der probeerde ik ook wel eens een andere software, maar de werkwijze was altijd ingewikkelder en dus haakte ik vlug af. Ondertussen heb ik er al heel wat gemaakt en ik ben altijd tevreden over het resultaat. Bij moeilijkheden werd ik ook altijd goed geholpen. En ook Fotogoed heeft mooie promoties, kwestie van een beetje plannen.

Snel en goede service

Met de korting op tweede boek heb ik met klantenser vice gesproken: om die korting te krijgen is omslachtig

Elk jaar weer prima.

Veel plezier met het maken online van het album. Veel mogelijkheden. Goede afwerking.

Hele goede prijs kwaliteit

Mooi afgewerkt Goede en snelle service Prachtig resultaat

Snel en mooie kwaliteit

Ik heb een kalender gemaakt. Met Fotogoed designer. De software is niet supersnel of supersimpel, maar je kan wel helemaal je ding doen. De kwaliteit van het eindprodukt is erg mooi. En deze keer ook snel klaar en geleverd. Het is voorgaande jaren wat dat laatste betreft wel eens anders geweest.

Mooi werk geleverd

Altijd weer mooie boeken voor een redelijke prijs

Top ! Heel mooi en altijd persoonlijk en onmiddellijk antwoord bij vragen!

Mooi gedrukt, goede kwaliteit papier

Ben erg tevreden met de XL-fotokalender.

Mijn kalenders zijn altijd Top in orde!!! proficiat

Jaren maak ik gebruik van fotogoed en telkens in orde, zowel de fotoboeken en de kalenders!

Zeer goede service en product

Ik ben bijzonder aangenaam verrast door de professionele benadering van FotoGoed. De aanwijzingen hoe .pdf bestanden moeten aangeleverd dienen te worden (color space, resolutie, profielen, bleed, rugdikte, enz) geven mij een zeer goede indruk. Als je niet thuis bent in de grafische wereld kan je zoals bij andere bedrijven je fotoboek bvb. online maken. Ik maakte mijn eerste boek in InDesign omdat ik al meer dan dertig jaar in het vak zit, dus eenieder vindt wel zijn weg. Ik had wat moeite om mijn bestanden te uploaden; de aanwijzingen die wijzen naar de pagina "Gemaakte producten" zijn verkeerd. Dit zou best verbeterd worden. De kleuren van het standaardpapier had ik een ietsje meer levendiger verwacht, ik plaats nu een bestelling met het (luxueuzere) glanspapier dat uw beste score heeft. Desalniettemin ben ik bijzonder tevreden over het geleverde product (ik weet dat ik veeleisend ben, maar graphic designers kunnen niet anders zijn). Dit product is kwaliteit, een échte aanrader, vooral als je professioneel in het vak zit.

Dank voor uw mooie en uitgebreide review, Lieven, Fijn om te lezen dat in het algemeen alles volgens uw wensen is. Voor ons een extra compliment gezien u natuurlijk absoluut een professional bent. Mocht u nog verder tips en aanvullingen hebben, schroomt u dan niet om deze aan te geven bij onze klantenservice. Het FotoGoed Team

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.