Helemaal prima en mooi!

Ik maak al vele jaren gebruik van FotoGoed. Met de Dolfijnalbums voor mijn reizigers maak ik ze blij. De fotoalbums zijn makkelijk te maken door de goede uitleg. De canvasfoto’s van mijn familie zijn erg mooi. Kortom ik ben zeer tevreden over de service en de kwaliteit van de geleverde producten. Ga zo door!

Snelle service, makkelijk programma

Effen donkere achtergrond is wel eens gevlekt

Mooie produkten

Ik bestel regelmatig wat bij Fotogoed. De ene keer dat de kwaliteit niet helemaal goed was, hebben ze dat kosteloos vervangen. Super goed dus.

Uitstekende kwaliteit en goede service

Ik heb al vele tientallen albums bij fotogoed afgedrukt en ben er heel tevreden over. En als er een probleem is dan is er snel en adequaat hulp beschikbaar.

keurig werk

Ik ben eerst jaren bij Albelli geweest, tot een uitgebreide clash mij tot verandering dwong. Bij jullie ben ik alleen maar tevreden met voor mij toch gevoelige drukwerk.

Gebruiksvriendelijk,vlotte service en mooie afwerking

Ik werk reeds enkele jaren met Fotogoed,vind het heel gebruiksvriendelijk,mooie kwaliteit en een service die alles goed opvolgt ook als er eens iets mis loopt...

Transparant, eenvoudig, snel en toch kunstvol aan budgetvriendelijke prijzen.

Fotogoed kies ik al jaren voor een ( "dagboek-fotoboek "). Ik ben 63 jaar en voel me goed met de eenvoud van het programma. Je w<eet op voorhand waar je aan toe bent. Je kan maanden opbouwen, verbeteren ( no push van de uitgever ) . Eens je ei gelegd, is er een snelle opvolging en productie volgens de afgesproken kwaliteitsnormen.

Helemaal TOP

Geen ervaring maar goede uitleg en makkelijk mee te werken. En een heel mooi fotoboek .

Software werkte goed en eind product was mooi

Heel positief en snelle levering.

Perfect goedgemaakt

Er was wat verkeerd gegaan bij het afdrukken van een set boekjes, maar Fotogoed heeft daar prompt en efficiënt op gereageerd. Ze hebben de oorzaak opgespoord en de boekjes vervangen door de kwalitatief hoogstaande exemplaren die we van hen gewend zijn. Dat is klantvriendelijkheid zoals het hoort.

Mooi resultaat en afwerking

Ik ben heel tevreden over het resultaat van mijn album. Ik had in het begin wel wat tijd nodig om alle mogelijkheden uit te zoeken.

wederom top album

Zoals elke keer weer is het album precies zoals ik het me voorstel.

Fijn programma

Fijn programma om mee te werken, foto's worden mooi afgedrukt

Mooi fotoboek geleverd

Goede en snelle service

Prachtig resultaat

Het fotoboek was snel geleverd en voldeed volledig aan de verwachtingen. Zeer mooie kwaliteit!

Altijd mooi afgewerkte fotoboeken!

Ik maak en bestel reeds jaren mijn fotoboeken bij jullie. Ben telkens heel tevreden over de kwaliteit, de levertijd. Ook jullie verjaardagskalender is een leuk item om cadeau te doen!

Top kwaliteit en zo snel in huis@

Net als altijd goed gedrukt, mooie kwaliteit van het boek. Nu waren de boeken ook zeer snel in huis; dinsdag besteld, vrijdagochtend in huis. Super! En met even goede kwaliteit als altijd.

niet zo tevreden als vorige keren

ik had sommige foto's iets donkerder moeten maken

Echt goeie service

Nou de producten zien er ook bijna echt super uit alleen de foto's waren te donker sommige maar de service is echt daarvoor en daarna echt top Ik snapte iets niet werd goed uitgelegd Echt top

Mooi fotoverslag

Ik vind de service geweldig van FotoGoed

Mooie resultaten, snelle service

Fotoboek snel klaar. Software werkt prima

Wederom mijn (vakantie)fotoalbum hier laten maken. En wat een mooi album is het weer geworden. De bezorging was ook ontzettend vlot, had verwacht er even op te moeten wachten maar het kwam na een paar dagen al binnen. Dit x een xxl album besteld, ze worden hier en regelmatig nog bij gehaald om nog even vakantieherinneringen op te halen en dan blijft het niet alleen bij het laatste boek, nee dan komen alle boeken aan bod. Ben echt super tevreden over de kwaliteit van de boeken!! Echt een aanrader

Erg mooie hardcover fotoboek voor een aantrekkelijke prijs.

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de levertijd van het fotoboek.

Prima service & kwaliteit

Al jaren zeer tevreden!

zeer mooi kwaliteitsvolle fotoboeken

- mooie foto's - mooie' kwaliteit - veel mogelijkheden om je fotoboek een persoonlijke touch te geven op een eenvoudige manier met leuke achtergronden,... - leuke promoties - vlotte verzending

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.