Steviger fotopapier. Foto's op gelijke hoogte zetten is lastig. Raster lijkt leuk, maar werkt niet echt. Hema geeft een lijntje aan als ze op gelijke hoogte staan.

Het raster is slechts 1 van de opties om objecten op gelijke hoogte te zetten. Het is veel makkelijker om gebruik te maken van de vele uitlijn functies die aanwezig zijn in de software, ik vermoed dat u die functie niet gevonden heeft, mocht u daar vragen over hebben kunt u altijd even contact opnemen met onze klantenservice, of kijken in de handleiding.

Zeer goede service

Was niet tevreden over de kwaliteit en kreeg direct een nieuw album. Perfecte kwaliteit. Zeer tevreden.

Niet geheel correct

Wij bestelden een kwartet met doosje. Er is geen doosje geleverd. Niets gemerkt van de vele aanbiedingen. Daarmee de volle prijs betaald. Mogelijk structuur probleem in het bestel proces. Mooi product.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Bernard, Een dergelijke melding is bij onze klantenservice niet bekend gemaakt: ontbreken van een kwartetdoosje. Graag even onze klantenservice aanschrijven dan zorgen zij ervoor dat dit in orde wordt gemaakt. Qua korting waren er inderdaad mogelijkheden voor u geweest. Zeker gezien u lid bent van onze maandelijkse nieuwsbrief. Voor korting kunt u altijd kijken op onze actiepagina: https://fotogoed.nl/fotoservice-actie-aanbieding. Als u er dan nog niet uitkomt kunt u uiteraard onze klantenservice om advies vragen. Ondanks dat u het mooi product vindt, spijt het ons te moeten concluderen dat u ons niet aanbeveelt. Hopelijk wilt u dit met deze informatie en het feit dat wij u een doosje nasturen aanpassen. Het FotoGoed Team

Tot nog toe zeer tevreden met een mooi product.

Inmiddels twee albums samengesteld. Het is even zoeken hoe het programma werkt. Maar dan is er heel veel mogelijk.

Geweldig mooi

Het ziet er heel mooi uit helemaal naar wens!

Degelijke fotodiensten aan goede prijzen

Altijd tevreden geweest met mijn bestellingen. Het is ook handig dat er communicatie mogelijk is indien nodig.

Topkwaliteit op alle gebied.

Van de gebruiksvriendelijke aanmaak van het album tot en met de aflevering in de bus. Alles ging zeer vlot. Ik ben zeer tevreden over het resultaat, ook al werden zeer oude gescande foto's in het album opgenomen. Dit mini-album was een testversie voor een groter project en ik ben zeer tevreden.

Mooie kwaliteit boek (Lightroomformaat!) en goede service

Ik maak al langer boeken bij Fotogoed. Ik vind de kwaliteit erg goed en mooi. Lijkt prettig door het ver openvallen van het boek maar toch blijft het een blader boek. Geen harde platliggende pagina's. Dat vind ik een voordeel. Groot voordeel: ze bieden ook de lightroomformaten aan. Zodat Je een boek gemaakt in Lightroom hier kan bestellen. Helaas had ik dit keer dat er pagina’s los lieten. Na contact met de klantenservice is dit snel en vriendelijk opgelost.

Goede kwaliteit, maar iconen meegaan met de tijd

Al jaren maak ik gebruik van Fotogoed, telkens naar tevredenheid. Echter de iconen die gebruikt kunnen worden, dienen een facelift te krijgen zodat ze mee kunnen in het actuele overzicht van deze tijd. Als voorbeeld noem ik Hyves, dit icoon is nog steeds aanwezig, terwijl dit historie is. En dat geldt voor nog meer iconen.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, John, Ik neem aan dat u met iconen cliparts bedoelt. Ten eerste is er via de FotoGoed Designer Software een extra set cliparts te downloaden. Ten tweede zijn alle cliparts die u op internet in ruime mate kunt vinden te gebruiken in de Designer. Aangaande verouderde cliparts zoals bijvoorbeeld die van Hyves zijn toch wellicht handig voor mensen die projecten maken die zich afspelen in de tijd dat Hyves nog wel bestond en populair was. Denk aan levensboeken bijvoorbeeld. Als u hulp nodig heeft voor extra cliparts, kunt u altijd even een email sturen naar onze klantenservice. Het zou u sieren deze beoordeling dan ook te herzien. Het FotoGoed Team

Lange levertijd, slechte kwaliteit en stugge service

Na een eerder positieve ervaring met Fotogoed hebben ze me nu enorm teleurgesteld. De levertijd, service en kwaliteit van mijn laatste bestelling is verder onder de maat. Samengevat: - Levertijd bijna 4 weken! (i.p.v. max 7 werkdagen) - Er zelf achteraan moeten gaan dat er vertraging is - Een stugge en defensieve klantenservice - Rode vlekjes op de meeste pagina's in alle fotoboeken - Eén fotoboek zichtbaar schuin gedrukt of gesneden - Financiële compensatie alleen in de vorm van tegoed Aan tegoed heb ik echter niets want ik ga absoluut niets meer bij Fotogoed bestellen!

In reactie op uw review het volgende. Het is inderdaad correct dat uw bestelling door overmacht (storingen, productiefout eerste druk etc.) en de tussenliggende feestdagen veel langer heeft geduurd dan te doen gebruikelijk. U heeft inderdaad na 7 werkdagen navraag gedaan over de status van uw bestelling, hierop is accuraat en snel gereageerd door onze klantenservice. Duidelijk is uitgelegd dat er sprake was overmacht en dat het niet mogelijk was de albums te leveren op het door u gewenste tijdstip. Daarbij is als mogelijk alternatief een hoog resolutie PDF bestand aangeboden, dit was voor u helaas geen oplossing. Inderdaad is daarna door genoemde overmacht de levering verder vertraagd (overigens daar zijn toen al onze klanten door getroffen) en tot overmaat van ramp bleek uiteindelijk dat de albums niet voldeden aan onze kwaliteit eisen, waarvoor we ook direct onze verantwoording genomen hebben. Het is absoluut niet waar dat we u alleen maar een tegoed aangeboden hebben! Dit was bedoeld als alternatieve mogelijkheid op de normale gang van zaken (reproductie), u wenste dit echter zelf te bespreken met uiteindelijke ontvangers van de albums. Kortom we waren zeker bereid om uw albums op onze kosten terug te nemen en te reproduceren conform onze kwaliteitseisen, dit heeft u echter zelf geweigerd!

kwaliteit laat het laatste jaar te wensen over!

Ik ben 10 jaar klant bij Fotogoed en was steeds tevreden over de kwaliteit van het geleverde product. Mijn laatste ervaring was echter heel slecht. Ons fotoboek bevatte heel was beschadigde bladzijden. Na mijn klacht kreeg ik een nieuw boek die eigenlijk nog slechter was van kwaliteit!

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Patrick, Vervelend om te lezen dat er twee keer wat met uw bestelling is mis gegaan. Echter, wij zijn niet op de hoogte van het feit dat er een tweede keer iets mis gegaan is. U heeft dit immers niet aan ons gemeld via de klantenservice en we lezen het pas hier. Natuurlijk zijn wij bereid om onze verantwoording te nemen als u aan de klantenservice meldt wat er mis is met uw huidige bestelling. Indien dat inderdaad onze fout is, zullen wij u vanzelfsprekend voorzien van een nieuw exemplaar. Derhalve verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat zij kunnen zorgen dat u een album krijgt waarover u wél tevreden bent. Het zou u dan ook sieren om deze beoordeling te herzien. Het FotoGoed Team

Uitstekende, snelle service voor een perfect resultaat.

Ik heb maandenlang aan onze stamboom gewerkt en deze dan laten afdrukken bij Fotogoed. De hele familie was verrast met het resultaat. Zo mooi! Mijn hard labeur kwam echt tot zijn recht. Bedankt aan het hele teal van FotoGoed. Jullie zijn geweldig!!!

Toppers!

Dat maak ik bijna nergens meer mee: een bedrijf dat met je meeleeft, meedenkt. Zelfs laat op de avond en in de weekenden. Nogmaals: Toppers!

Een prachtig fotoboek!

Fotogoed stelt mij in staat om met een duidelijk programma een heel persoonlijk fotoboek samen te stellen. Ook de service 'onderweg' waardeer ik zeer.

Kwalitatief prima. Produktie duurt erg lang

Wachten, wachten, wachten

Hartelijk dank voor uw beoordeling, R.J. Bosma, U heeft recent twee bestellingen geplaatst bij FotoGoed. De ene is binnen 5 werkdagen naar u toegezonden zoals ongeveer gebruikelijk. Aangaande de tweede. Deze is inderdaad door overmacht en het feit dat onze drukkerij in Duitsland vanwege Pasen 3 werkdagen gesloten is geweest vertraagt. Excuses voor het eventuele ongemak. Het FotoGoed Team

In 1 woord: geweldig!!!

Bij mijn keuze (een aantal jaren geleden) voor een albummaker was die al gevallen op Fotogoed aangezien zij een van de weinigen waren die serieus op mijn domme vragen ingingen (ik ben van een generatie waar we een telefoon met draaischijf en stevige hoorn al vooruitstrevend vonden en al die elektrieke dingen maar eng vinden) Deze service heeft zich in de loop van de jaren voorgezet en is van hoog niveau v.w.b. snelheid en oplossingen. M.a.w. zij vinden het niet erg om met een sufferd te werken. De drukkwaliteit is eveneens van hoog niveau net zoals de kwaliteit van de albums. Ik heb nu zo'n ruim 20 albums van Fotogoed waar ik zeer tevreden over ben.

Positief, kwaliteit en snelle levering

Ik heb al een aantal keer bij Fotogoed besteld en ben tevreden over de kwaliteit die zij leveren van zowel fotoboeken als canvas. Tip: laat even weten wanneer het product bezorgd wordt.

Ook deze keer weer uitstekend werk afgeleverd .

Voor de vierde keer op rij heeft Fotogoed een uitstekend fotoalbum in elkaar gezet.

Zeer goede ervaringen! Mooie kwaliteit en realistische kleuren!

Zeer goede kwaliteit, nette en realistische kleuren. Echt aan te raden!

Uitstekende service en goede kwaliteit fotoalbums.

Ik heb de afgelopen jaren al meer dan 20 fotoboeken bij Fotogoed besteld en ben altijd zeer tevreden met het resultaat. Mooie albums, goede kwaliteit, snelle levering en bovenal goede en vriendelijke service. Nicole van klantenservice krijgt bij deze een dikke 10 voor haar snelle reactie en goede respons op mijn vragen. Ga zo door Fotogoed !!

Vriendelijke klantenservice

Vrijwel altijd binnen 24 uur een reactie op al je vragen

Kwaliteit fotoboeken!!!

Ik ga voor kwaliteit! De afdrukken zijn echt kwalitatief stukken beter dan bij de concurrent zoals Albelli. Deze keer Deluxe Mat af laten drukken, zeer mooi maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Deluxe Glans. Geeft voor mijn gevoel meer diepte.

Foto's in mooie kwaliteit snel geleverd, helaas wel een bladzijde los

Ik ben erg blij met mijn fotoboek. De kwaliteit van de foto's is erg goed. Bij 1 bladzijde zit de lijm los, waardoor ik bij de eerste keer dat ik er doorheen keek al los zat. Dat is wel erg jammer.

Hartelijk dank voor uw beoordeling, Kyara, Een dergelijke melding is ons niet bekend gemaakt (1 loszittende pagina). Onze klantenservice wil dit graag met u oplossen. Gelieve hen dan ook even aan te schrijven per email. Het FotoGoed Team

prima service, prachtig boek

prima service, prachtig boek en bij eventuele problemen (ooit gehad) werd dit direct opgelost, zelfs op dagen dat je dat niet verwacht.

vertrouwd

reeds jaren bestel ik minstens 3 fotoboeken per jaar en steeds heel tevreden van het resultaat. ik probeerde wel eens een ander programma maar bij Fotogoed zijn er veel meer mogelijkheden om je album persoonlijk te maken. ondertussen is het programma mij heel vertrouwd. ook bij problemen is het contact super.

Over FotoGoed B.V.

Welkom bij FotoGoed! Het beste adres voor een fotoalbum, fotoboek, verjaardagskalender, jaarkalender, wenskaarten, posters, DVD & CD covers, foto op canvas, foto op hout, foto op aluminium, foto op plexiglas, foto op forex, tuinposters en fotocadeaus. FotoGoed staat voor kwaliteit daar kunt u op rekenen. Door veel consumenten en bedrijven worden onze online fotoalbums en andere foto producten als beste beoordeeld. Niet alleen ons professionele drukwerk maar ook zeker de klantenservice worden als zeer goed ervaren! Ga snel aan de slag met onze gratis uitgebreide en gebruikersvriendelijke fotosoftware.