5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

*Enviolo Automatic Shifter I wanted a tighter feel to my Nuvinci shifter than the soggy long cables could give me. I also wanted and now love that i am always in a low gear when i start Great support from DrBeyk to install the Enviolo Automatic shifter on my Urban Arrow. DrBeyk was super responsive by phone and email (even early in the morning) and he guided me through the process carefully. This is usually something your LBS would do for you but I was keen to understand fully. I can now take off my back wheel more easily if i get a puncture without having to remove all the cables! Thanks DrBeyk!

Pluspunten

Alles is positief! De service, de prijs, de kwaliteit en de vriendelijkheid!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij hebben deze week een urban arrow gekocht bij dr. beyk en zijn ontzettend tevreden over de proffesionaliteit, snelheid en vriendelijkheid waarmee deze winkel handelt. we werden zeer goed geadviseerd over welke bakfiets bij ons gezin zou passen en de service was perfect. De fiets werd op een door ons gewenste avond tot aan de deur gebracht. Normaal ben ik niet zo van het schrijven van reviews, maar ik vind dat dr. beyk het meer dan verdient om aangeprezen te worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service en veel kennis in huis over de Urban Arrow - we hebben hierdoor een goede keuze kunnen maken. We zijn al aan het sparen voor de volgende Urban Arrow - mijn echtgenote heeft er nu een, nu ik nog!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, vakkundig, afspraken nagekomen en zelf iets extra’s gedaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top Ik kan niet anders concluderen dat Dr Beyk een top bedrijf is. Goed advies, snelle levering, fijne nazorg en goed bereikbaar. Dus zoek je een dealer van Urban Arrow maar je woont, net als wij, niet in en om de stad Amsterdam. Twijfel niet en neem contact met ze op! Wij zijn blij dat we de investering van de Urban Arrow bij Dr Beyk hebben gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig persoonlijk contact. Eerlijk advies. Prachtige producten. We hebben nu sinds begin december de Urban Arrow Family en willen nooit meer anders. Onlangs de eerste onderhoudsbeurt gehad en ook dat liep gesmeerd :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig bedrijf, neemt alle tijd voor je, deskundig op zijn vakgebied, op tijd afgeleverd ondanks de feestdagen, ook in voor vernieuwingen en of verbeteringen, rustige buurt voor een proef rit te maken

ik had er al een paar tips doorgegeven die meteen opgevolgd werden zoals bv zelf oprollende spanbanden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik ben erg fijn geholpen door Pedro en heeft me ook goede tips gegeven voor mijn banden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

On time, professional, easy going, quick, efficient, knowledgeable

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Fantastische service, ben heel erg tevreden en zal jullie zeker aanbevelen! Mijn fiets fietst beter dan ooit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle goede en complete service. Zo kom je ze niet vaak meer tegen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Flexibel en zeer behulpzaam!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Supervriendelijke en eerlijke service. Kunnen een hoop fietsenmakers nog veel van leren. Ga alsjeblieft naar DrBeyk als je een fietsenmaker nodig hebt. Ook als het wat verder weg is is hij de extra reistijd echt waard.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

A shop with human touch, coupled with the love for the job they are doing!

Nonr

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Naast dat ze heel vriendelijk zijn, zijn ze ook extreem behulpzaam en zeer deskundig. Niets is te veel. Zeer aan te raden.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super service bij aankoop van onze Urban Arrow.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Men heeft mij geholpen met het doorslijpen van een bevestigingsbeugel van een balkonhek! Jay was aardig en beleefd. Het karwei was zo geklaard! Nogmaals bedankt!

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Goed geïnformeerd, behulpzaam en vriendelijk personeel, goede informatie online om het besluitvormingsproces te helpen, goede prijs, goede e-commercesite . Mijn favoriete fietsenwinkel!

Communicatie zou een beetje proactiever kunnen zijn, hoewel ik begrijp dat ze vanwege de zomervakantie onder uitzonderlijke werklast stonden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geweldige service, zeer snel en uitermate vriendelijk. Scherpe prijs ook!

Absoluut geen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar, vriendelijk, snel en echt vakmanschap voor een goede prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Urban Arrow Family e-bakfiets aangeschaft. Ruim assortiment, goede prijzen, snelle levering, maar ook heel fijn, een hele aardige, bevlogen medewerker, die de tijd neemt om vragen te beantwoorden.

Vanwege drukte is de telefonische bereikbaarheid de laatste tijd minder goed. Vragen die opkomen na levering van de bakfiets moeten per e-mail worden gesteld. Op zich oké, maar soms is telefonisch contact prettig(er).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk, snelle reactie op vragen en of mail, vakkundige reparatie, denkt met klant mee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Dit bedrijf heeft enthousiaste en vriendelijke medewerkers en ik ben zeer goed geholpen. IK kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Topservice and goed geprijsd!

Over DrBeyk Online

Filter op Taal