Geweldige service

Goed advies bij keuze bakfiets en geweldige service, ik kan altijd langskomen met vraag en bakfiets rijdt na twee jaar weer als nieuw bij servicebeurt. Blij hem hier gekocht te hebben!

Heel klantgericht en advies op maat!

Enorm blij met de elektrische Bullit Cargobike die we een aantal weken geleden hebben gekocht. Helemaal samen gesteld naar onze behoefte met advies op maat. DrBeijk heeft veel expertise en doet wat het belooft. Dikke aanrader!

The best of the best

The moment since first entering the Dr Byek store has been an absolute pleasure. The owners (a beautiful family) are extremely knowledgable and live the bicycle lifestyle. I managed to purchase a bullitt bakfiets/cargobike and just had my first service after 500km (not to mention that he didn't charge me for it). After numerous bad experiences with other outfits in Amsterdam, I can't recommend Dr Beyk more. Don't try the rest, try the best.

Blij met de aankoop en dank voor het meedenken

Op zoek naar een gele Bullit. En gevonden. Heel blij ermee. Het is wat ver voor een Rotterdammer, maar dat was het meer dan waard.

Uitmuntend

DrBeyk is een professional die overduidelijk een passie heeft voor zijn vak. De service die mij en mijn gezin is verleend was geweldig en de Urban Arrow die DrBeyk voor ons heeft klaargemaakt is een ontzettende aanwinst. Ik raad iedereen die dit leest DrBeyk aan, een betere fietsenspecialist in Amsterdam vind je niet!! Wat ook leuk is is dat je in zijn showroom je ogen uit kunt kijken en dat hij eerlijk en oprecht je vragen beantwoord en het advies past bij je behoeftes, nogmaals echt top service!!

Een echte specialist!!!! Top service Bedankt!!

Dr Beyk is een echte specialist en de service is gewoon super!

super tevreden

Beste Aram, De eerste 1000km zitten erop en ben super tevreden. Bono, onze hond, moest in het begin even wennen maar nu heeft hij het helemaal naar z’n zin. Als hij al zit in de bak hangt hij mee in de bochten, maar meestal ligt hij heerlijk in de bak. Z’n kop op de rand en lekker koekeloeren. In z’n bak ligt een traagschuim-matras met een schapenvachtje erop. Soms heb ik het idee dat hij liever in deze bak ligt dan in z’n mand thuis. Vandaag haalden we een driewieler babboe in, met daarin ook een hond. Die had het echt veel minder naar z’n zin dan Bono, moet z’n best doen om wat te zien en die houtenbak geeft niks mee. Je advies om voor deze kunststof bak te gaan is echt een goed advies. De eerste week zat Bono vast, inmiddels ligt hij los in de bak en zelfs wanneer de konijnen naast de fiets meerennen blijft hij (wel zo strak als een pianosnaar) in de bak zitten. De fiets heb ik voor mezelf gekocht, omdat ik liever fiets dan in de auto zit. Maar als ik nu roep “kom Bono we gaan fietsen” holt hij gelijk naar de deur. We zijn heel blij met de fiets en met het goede advies. Gr, Pim

Super bedrijf

Super bedrijf, anders kan ik het niet verwoorden. Uitstekend advies! Vriendelijke en doortastende verkoper. Ik zocht naar een urban arrow bakfiets en op advies van Dr Beyk een prachtige urban arrow cargo gekocht. Zeer tevreden mee ... Ik dacht dat ik maanden op de levering zou moeten wachten, maar zoals afgesproken stond na 2 dagen de koerier met mijn fiets op de stoep. Niks was teveel gevraagd en alles was zowat mogelijk. Dr Beyk is zonder twijfel, zeer aan te raden. Nogmaals, ontzettend bedank Dr Beyk voor het goede advies en prachtige fiets . Het gaat jullie en het bedrijf, ontzettend goed!

A team of professional who ensure any issue you have is resolved with as little hassle as possible.

I’ve had my UA for a couple of years now and any time I’ve had a problem the Team at the shop and the support online is amazing. I would recommend using there service 100%!!

Ongedwongen & enthousiaste fietsspecialist

Ik heb hier mijn Bullitt Cargo Bike met veel plezier samengesteld. Snelle vriendelijke afhandeling, genoeg tijd en ruimte voor vragen. Duidelijk advies vanuit de praktijk. Wat betreft de fiets zelf...het kost je 'n rib uit je lijf, maar wel ééntje die je graag wil missen. Groet!

DrBeyk dacht goed met ons mee bij de aankoop van de urban arrow. De levering was bizar snel en de bakfiets bevalt erg goed. Ook in prijs zat hij door slimme inkoop honderden euro's onder andere aanbieders. Na aankoop kregen we goed advies over onderhoud en gebruik. Goede service, levering en voorwaarden alles in één, perfect dus!

Bedankt voor uw beoordeling en superfijn dat u tevreden bent!! Hoop dat we het ook in de toekomst waar kunnen blijven maken 🙂 Heel veel plezier en veilige km's gewenst met uw nieuwe bakfiets!!

Jammer dat ze maar 3 dagen in de week telefonisch berijkbaar zijn. Maar ze hebben me super goed geholpen

Beste Sjoerd, Blij dat we u konden helpen en fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling! Wij zijn 6 dagen per week (van 09-21 uur) bereikbaar via WhatsApp, Mail, Facebook en Instagram. Omdat telefonisch contact heel arbeidsintensief en tijdrovend is, en er ook 'gewerkt' moet worden, hebben wij onze telefonische bereikbaarheid tot 3 dagen beperkt, we zijn tenslotte DrBeyk 'ONLINE'... Onze beperkte telefonische bereikbaarheid betekent echter niet dat u minder snel geholpen wordt. Bellen is zó vorige eeuw... 😉

prima service.

Gisteren fietssleuteltje kwijt bij Station de Rai. Vanmorgen formulier ingevuld voor afspraak om het slot open te breken. Monteur kwam stipt op tijd en heeft me prima geholpen!

Uitstekende ervaring!

Super bedrijf om je bakfiets te kopen! Communicatie is persoonlijk en snel. De levering was verbluffend snel. We konden veel extra opties kiezen op onze Urban Arrow Family. Deze werden allemaal afgemonteerd. Al met al alleen maar lof voor Dr. Beyk!

Snel en fijne communicatie

De superfietsenmaker die ik zocht

Na het besluit om een e-bakfiets te kopen zocht ik naar een betrouwbare fietsenmaker/leverancier die echt kennis van zaken had en stuitte toen op DrBeyk. Hele fijne ervaring. Geweldige winkel en kundig advies. Op korte termijn proefritjes kunnen maken en snelle levering.

Ik was op zoek naar een Urban Arrow maar overal was er een wachtlijst van een aantal maanden. Hier niet. Ze hebben de bakfiets of niet, hele ander filosofie. Binnen een aantal dagen was hij rijklaar gemaakt! Communicatie primair via de mail maar ze reageren erg snel. Wilde met credit card betalen, ze hebben het bedrag opgesplitst om dit mogelijk te maken. In de winkel erg vriendelijk geholpen! Eerste service beurt gratis!

Super advies en netjes afgeleverd

Misschien wel de lelijkste Website maar super goed geregeld een van de weinige winkels die de urban arrow bakfiets snel kon leveren. Gebeld omdat we twijfelde echt goed advies gehad. Fiets werd binnen 1 dag netjes bezorgt in Limburg. Echt een aanrader gaan voortaan alle fietsen hier bestellen!

Ik ben ontzettend blij met de service van DrBeyk. We stonden op de wachtlijst voor een Urban Arrow en de voorspelling van de levertijd klopte heel goed (zelfs nog iets sneller dan ik had gedacht). Vervolgens werd de fiets thuisbezorgd en toen de remmen na een paar dagen een vreemd geluid maakten, stonden ze 's avonds weer voor de deur om de fiets te checken en het probleem te verhelpen. Iedereen staat je super aardig te woord en mijn indruk (als leek) is dat het echte experts zijn die precies weten waar ze het over hebben. Kortom, ik ben heel blij dat ik deze aankoop bij DrBeyk heb gedaan en niet bij de fietsenhandel in mijn eigen woonplaats.

Een vakman, met passie voor zijn fietsen, maar bovenal voor mensen

Mijn vertrouwen in Dr Beyk is sterk als de frames. We werken samen als een tandem Delen de liefde voor het leven Hij behandelt mensen gelijk als de wielen Legt ziel en staligheid in fietsen Een wereld met wielerfantasieen Sleutels en werkbanken Aram helpt door heel Amsterdam Zwarte handen van het smeren Krullen met een eerlijk hart Sjaak Kroes

Geweldig aardige mensen, geweldige fietsen!

UA gekocht via DrBeyk. Voldoet 100% aan de verwachting. Vanaf het eerste contact moment tot de levering een hele fijne ervaring. Meedenkend, veel kennis van zaken en super vriendelijk!

Op mijn vraag werd snel gereageerd met een prima advies. Aanbevelenswaardig

Geweldige service!

Snelle levering van Urban Arrow, heldere en vriendelijke communicatie! Ook het nasturen van regenhuif verliep soepel. Nogmaals dank!

Klantvriendelijk

Website is fantastisch en de behulpzaamheid van de klantenservice ook. Echt maatwerk mogelijk.

We rijden er zo mee weg ;-)

Top. Fijne mensen, persoonlijke benadering, vriendelijk. Ze hebben het heel druk maar geven je het gevoel dat ze alle tijd voor je hebben. Heel integer, lijken niks te verkopen dat niet nodig is. Ik kan zo nog een tijdje doorgaan. Niet geloofwaardig misschien maar wel de waarheid wat ons betreft!

Over DrBeyk Online

DrBeyk is al ruim 20 jaar gepassioneerd bakfietsspecialist in Amsterdam. Wij doen er alles aan om steeds op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen en sparen kosten nog moeite om stad en land af te reizen voor beurzen en cursussen. Onze werkplaats is uitgerust met de allerbeste gereedschappen en door onze mobiele reparatie service proberen wij het onderhoud nóg makkelijker te maken voor onze klanten. Kortom, onze klanten boffen maar met ons :-)