Top service, top bedrijf!

Besteld online vanuit Dordrecht Super snel en duidelijk contact vanuit Amsterdam Bij aflevering bleek 1 onderdeel per ongeluk niet te zijn geïnstalleerd, geen enkel probleem, fiets ging terug (van Dordrecht naar Amsterdam!) en werd de volgende dag inclusief onderdeel direct weer geleverd. Ik raad DrBeyk echt bij iedereen aan en als ik morgen wederom een fiets nodig heb bestel ik hem zeker weer daar !

Servicegericht en goede kwaliteit

Ik heb DrBeyk als enorm klantvriendelijk ervaren, zowel voor als na de aankoop van onze Urban Arrow; medewerkers waren bereid om extra toelichting en tips te geven en na afloop ook nog de fietsverzekering voor ons af te sluiten. Echt top. Het enige dat tegenviel was de levertijd; die bleek langer dan de aangegeven 1-2 weken. Maar komt waarschijnlijk door afhankelijkheid van Urban Arrow zelf. Ik zou deze fietsenwinkel bij iedereen aanbevelen!

Fijne winkel met goede service

De aanschaf van de 2 fietsen ( Tern HSD en Yoonit) bij DrBeyk is een goede keuze geweest. Wij hebben er er geen spijt van dat wij er voor naar Amsterdam hebben moeten reizen. Vriendelijke mensen en fantastische service.

Goede communicatie en een fijne bakfiets gekocht bij drbeyk

uitstekende service

Een paar maanden terug heb ik een Bullit fiets gekocht. De communicatie ging goed en vlot. En na de vooropgestelde termijn werd de fiets netjes en vlot geleverd bij mij in Belgie. Met nog een leuk en handig geschenk erbij. Deze top service kan ik iedereen aanraden.

Zeer prettig en vlot contact, dikke aanrader!

Eerste contact via e-mail en later ook Whatsapp. Nog nooit zelf in hun winkel geweest maar alles steeds vanop afstand geregeld, wat telkens zonder ook maar één probleem verliep. Intussen al 2 Bullits bij ze gekocht en ik kan ze enkel maar ten zeerste aanraden, niet enkel omdat ze goedkoper zijn dan eender wie in België, maar dus ook omwille vd zorgvuldige & correcte service ;-)

Great service and people

To my experience services of many companies are getting fewer, colder, less professional, many times puts me off from purchasing their products as I can not trust they even know what they are selling. Simply, they don't care. DrBeyk is exceptional. It warms up my heart the amount of attention, transparency, flexibility and personality. They love what they are doing. Not many companies can say that their customers are lucky with them, but I have to agree to this one, I will gladly stick with this bike shop! Super happy with my bakfiets, and lots of tips for it's safety, use & care.

Meedenken met de klant om tot een perfecte oplossing te komen.

Top service, duidelijke afspraken en advies.

Wat een top zaak! Beste fietsenwinkel in Amsterdam!

Twijfel niet. Ga naar DrBeyk! Ik kreeg een hele nette korting bij het ophalen van mijn lease bakfiets. Helaas werd deze binnen 48 uur gestolen voor mijn huis. De onverlaten hadden het voorwiel er uit geschroefd die met een dik kettingslot vast lag. Bij mijn buurman met eenzelfde type bakfiets lag het voorwiel niet vast en zijn voorwiel is in mijn bakfiets gebruikt. Toen ik DrBeyk belde hebben zij direct een vervangende bakfiets klaar gemaakt. Absolute top service natuurlijk! Maar alleen iemand die ècht betrokken is gaat daarna een stap verder. En dat doen ze dus bij DrBeyk. Door aan te geven dat die voorwielen duur zijn, en mijn buurman geholpen zou zijn als ik mijn voorwiel (die nog eenzaam aan het kettingslot voor mijn huis stond) aan hem zou geven. Dat is ook zo gebeurd. Zo help je elkaar een beetje. Maar dat hoefde hij niet te zeggen he. Een ander had wellicht brood gezien in het verkopen van een nieuw voorwiel aan mijn buurman. Niet DrBeyk en dat getuigd van stijl en klasse. De vervangende bakfiets rijdt ik nu met een GPS tracker. Want ook al is de bakfiets verzekerd, je gunt het de dieven simpelweg niet. Toen ik vroeg hoe je de bakfiets onaantrekkelijk kunt maken voor dieven, kreeg ik als antwoord: stickers. Maak m persoonlijk. En toen ik informeerde naar de prijs van een setje reflecterende stickers kreeg ik die er pardoes gratis bij, opdat ie niet nog eens gestolen zou worden... nouuuu jaaaaa zeg..... Als dát geen service is?!? Fantastisch en ongewoon geweldig :-) Daarom wil ik tegen iedereen zeggen: Twijfel niet. Ga naar DrBeyk!

Kundige snelle service en ondersteuning!

Een blik op sociale media of in de showroom kelder van DrBeyk geeft gelijk aan dat je met een specialist in bakfietsen te maken hebt. Het team weet waar het om draait, geeft goed advies over verschillende producten en accessoires aan de hand van het doel voor ogen. De persoonlijke aanpak "recht-toe-recht-aan" is zeer attent ondanks de overduidelijk grote populariteit van de winkel. Voor m'n volgende bakfiets ga ik zeker weer naar DrBeyk.

Online besteld vlotte service zelf extra leuke dingen erbij gekregen zoals schoonmaaksetje en tony chocolony

Beste fietsenmaker van Amsterdam!

Met afstand de allerbeste en meest betrouwbare fietsenmaker/winkel van Amsterdam. Aram en Ruben zijn geweldige mensen, eerlijk en oprecht. En bovendien vakmensen met liefde voor fietsen. Ik woon niet meer in Amsterdam, maar mocht ik een fiets nodig hebben kom ik daar graag speciaal voor terug.

Geweldige service

Goed advies bij keuze bakfiets en geweldige service, ik kan altijd langskomen met vraag en bakfiets rijdt na twee jaar weer als nieuw bij servicebeurt. Blij hem hier gekocht te hebben!

Heel klantgericht en advies op maat!

Enorm blij met de elektrische Bullit Cargobike die we een aantal weken geleden hebben gekocht. Helemaal samen gesteld naar onze behoefte met advies op maat. DrBeijk heeft veel expertise en doet wat het belooft. Dikke aanrader!

The best of the best

The moment since first entering the Dr Byek store has been an absolute pleasure. The owners (a beautiful family) are extremely knowledgable and live the bicycle lifestyle. I managed to purchase a bullitt bakfiets/cargobike and just had my first service after 500km (not to mention that he didn't charge me for it). After numerous bad experiences with other outfits in Amsterdam, I can't recommend Dr Beyk more. Don't try the rest, try the best.

Blij met de aankoop en dank voor het meedenken

Op zoek naar een gele Bullit. En gevonden. Heel blij ermee. Het is wat ver voor een Rotterdammer, maar dat was het meer dan waard.

Uitmuntend

DrBeyk is een professional die overduidelijk een passie heeft voor zijn vak. De service die mij en mijn gezin is verleend was geweldig en de Urban Arrow die DrBeyk voor ons heeft klaargemaakt is een ontzettende aanwinst. Ik raad iedereen die dit leest DrBeyk aan, een betere fietsenspecialist in Amsterdam vind je niet!! Wat ook leuk is is dat je in zijn showroom je ogen uit kunt kijken en dat hij eerlijk en oprecht je vragen beantwoord en het advies past bij je behoeftes, nogmaals echt top service!!

Een echte specialist!!!! Top service Bedankt!!

Dr Beyk is een echte specialist en de service is gewoon super!

super tevreden

Beste Aram, De eerste 1000km zitten erop en ben super tevreden. Bono, onze hond, moest in het begin even wennen maar nu heeft hij het helemaal naar z’n zin. Als hij al zit in de bak hangt hij mee in de bochten, maar meestal ligt hij heerlijk in de bak. Z’n kop op de rand en lekker koekeloeren. In z’n bak ligt een traagschuim-matras met een schapenvachtje erop. Soms heb ik het idee dat hij liever in deze bak ligt dan in z’n mand thuis. Vandaag haalden we een driewieler babboe in, met daarin ook een hond. Die had het echt veel minder naar z’n zin dan Bono, moet z’n best doen om wat te zien en die houtenbak geeft niks mee. Je advies om voor deze kunststof bak te gaan is echt een goed advies. De eerste week zat Bono vast, inmiddels ligt hij los in de bak en zelfs wanneer de konijnen naast de fiets meerennen blijft hij (wel zo strak als een pianosnaar) in de bak zitten. De fiets heb ik voor mezelf gekocht, omdat ik liever fiets dan in de auto zit. Maar als ik nu roep “kom Bono we gaan fietsen” holt hij gelijk naar de deur. We zijn heel blij met de fiets en met het goede advies. Gr, Pim

Super bedrijf

Super bedrijf, anders kan ik het niet verwoorden. Uitstekend advies! Vriendelijke en doortastende verkoper. Ik zocht naar een urban arrow bakfiets en op advies van Dr Beyk een prachtige urban arrow cargo gekocht. Zeer tevreden mee ... Ik dacht dat ik maanden op de levering zou moeten wachten, maar zoals afgesproken stond na 2 dagen de koerier met mijn fiets op de stoep. Niks was teveel gevraagd en alles was zowat mogelijk. Dr Beyk is zonder twijfel, zeer aan te raden. Nogmaals, ontzettend bedank Dr Beyk voor het goede advies en prachtige fiets . Het gaat jullie en het bedrijf, ontzettend goed!

A team of professional who ensure any issue you have is resolved with as little hassle as possible.

I’ve had my UA for a couple of years now and any time I’ve had a problem the Team at the shop and the support online is amazing. I would recommend using there service 100%!!

Ongedwongen & enthousiaste fietsspecialist

Ik heb hier mijn Bullitt Cargo Bike met veel plezier samengesteld. Snelle vriendelijke afhandeling, genoeg tijd en ruimte voor vragen. Duidelijk advies vanuit de praktijk. Wat betreft de fiets zelf...het kost je 'n rib uit je lijf, maar wel ééntje die je graag wil missen. Groet!

DrBeyk dacht goed met ons mee bij de aankoop van de urban arrow. De levering was bizar snel en de bakfiets bevalt erg goed. Ook in prijs zat hij door slimme inkoop honderden euro's onder andere aanbieders. Na aankoop kregen we goed advies over onderhoud en gebruik. Goede service, levering en voorwaarden alles in één, perfect dus!

Bedankt voor uw beoordeling en superfijn dat u tevreden bent!! Hoop dat we het ook in de toekomst waar kunnen blijven maken 🙂 Heel veel plezier en veilige km's gewenst met uw nieuwe bakfiets!!

Jammer dat ze maar 3 dagen in de week telefonisch berijkbaar zijn. Maar ze hebben me super goed geholpen

Beste Sjoerd, Blij dat we u konden helpen en fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling! Wij zijn 6 dagen per week (van 09-21 uur) bereikbaar via WhatsApp, Mail, Facebook en Instagram. Omdat telefonisch contact heel arbeidsintensief en tijdrovend is, en er ook 'gewerkt' moet worden, hebben wij onze telefonische bereikbaarheid tot 3 dagen beperkt, we zijn tenslotte DrBeyk 'ONLINE'... Onze beperkte telefonische bereikbaarheid betekent echter niet dat u minder snel geholpen wordt. Bellen is zó vorige eeuw... 😉

prima service.

Gisteren fietssleuteltje kwijt bij Station de Rai. Vanmorgen formulier ingevuld voor afspraak om het slot open te breken. Monteur kwam stipt op tijd en heeft me prima geholpen!

Uiterwaardenstraat 171 1079CL Amsterdam

202604077

Over DrBeyk Online

DrBeyk is al ruim 20 jaar gepassioneerd bakfietsspecialist in Amsterdam. Wij doen er alles aan om steeds op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen en sparen kosten nog moeite om stad en land af te reizen voor beurzen en cursussen. Onze werkplaats is uitgerust met de allerbeste gereedschappen en door onze mobiele reparatie service proberen wij het onderhoud nóg makkelijker te maken voor onze klanten. Kortom, onze klanten boffen maar met ons :-)