Jammer dat ze maar 3 dagen in de week telefonisch berijkbaar zijn. Maar ze hebben me super goed geholpen

Beste Sjoerd, Blij dat we u konden helpen en fijn dat u tevreden bent, bedankt voor de beoordeling! Wij zijn 6 dagen per week (van 09-21 uur) bereikbaar via WhatsApp, Mail, Facebook en Instagram. Omdat telefonisch contact heel arbeidsintensief en tijdrovend is, en er ook 'gewerkt' moet worden, hebben wij onze telefonische bereikbaarheid tot 3 dagen beperkt, we zijn tenslotte DrBeyk 'ONLINE'... Onze beperkte telefonische bereikbaarheid betekent echter niet dat u minder snel geholpen wordt. Bellen is zó vorige eeuw... 😉

prima service.

Gisteren fietssleuteltje kwijt bij Station de Rai. Vanmorgen formulier ingevuld voor afspraak om het slot open te breken. Monteur kwam stipt op tijd en heeft me prima geholpen!

Uitstekende ervaring!

Super bedrijf om je bakfiets te kopen! Communicatie is persoonlijk en snel. De levering was verbluffend snel. We konden veel extra opties kiezen op onze Urban Arrow Family. Deze werden allemaal afgemonteerd. Al met al alleen maar lof voor Dr. Beyk!

Snel en fijne communicatie

De superfietsenmaker die ik zocht

Na het besluit om een e-bakfiets te kopen zocht ik naar een betrouwbare fietsenmaker/leverancier die echt kennis van zaken had en stuitte toen op DrBeyk. Hele fijne ervaring. Geweldige winkel en kundig advies. Op korte termijn proefritjes kunnen maken en snelle levering.

Ik was op zoek naar een Urban Arrow maar overal was er een wachtlijst van een aantal maanden. Hier niet. Ze hebben de bakfiets of niet, hele ander filosofie. Binnen een aantal dagen was hij rijklaar gemaakt! Communicatie primair via de mail maar ze reageren erg snel. Wilde met credit card betalen, ze hebben het bedrag opgesplitst om dit mogelijk te maken. In de winkel erg vriendelijk geholpen! Eerste service beurt gratis!

Super advies en netjes afgeleverd

Misschien wel de lelijkste Website maar super goed geregeld een van de weinige winkels die de urban arrow bakfiets snel kon leveren. Gebeld omdat we twijfelde echt goed advies gehad. Fiets werd binnen 1 dag netjes bezorgt in Limburg. Echt een aanrader gaan voortaan alle fietsen hier bestellen!

Ik ben ontzettend blij met de service van DrBeyk. We stonden op de wachtlijst voor een Urban Arrow en de voorspelling van de levertijd klopte heel goed (zelfs nog iets sneller dan ik had gedacht). Vervolgens werd de fiets thuisbezorgd en toen de remmen na een paar dagen een vreemd geluid maakten, stonden ze 's avonds weer voor de deur om de fiets te checken en het probleem te verhelpen. Iedereen staat je super aardig te woord en mijn indruk (als leek) is dat het echte experts zijn die precies weten waar ze het over hebben. Kortom, ik ben heel blij dat ik deze aankoop bij DrBeyk heb gedaan en niet bij de fietsenhandel in mijn eigen woonplaats.

Een vakman, met passie voor zijn fietsen, maar bovenal voor mensen

Mijn vertrouwen in Dr Beyk is sterk als de frames. We werken samen als een tandem Delen de liefde voor het leven Hij behandelt mensen gelijk als de wielen Legt ziel en staligheid in fietsen Een wereld met wielerfantasieen Sleutels en werkbanken Aram helpt door heel Amsterdam Zwarte handen van het smeren Krullen met een eerlijk hart Sjaak Kroes

Geweldig aardige mensen, geweldige fietsen!

UA gekocht via DrBeyk. Voldoet 100% aan de verwachting. Vanaf het eerste contact moment tot de levering een hele fijne ervaring. Meedenkend, veel kennis van zaken en super vriendelijk!

Op mijn vraag werd snel gereageerd met een prima advies. Aanbevelenswaardig

Geweldige service!

Snelle levering van Urban Arrow, heldere en vriendelijke communicatie! Ook het nasturen van regenhuif verliep soepel. Nogmaals dank!

Klantvriendelijk

Website is fantastisch en de behulpzaamheid van de klantenservice ook. Echt maatwerk mogelijk.

We rijden er zo mee weg ;-)

Top. Fijne mensen, persoonlijke benadering, vriendelijk. Ze hebben het heel druk maar geven je het gevoel dat ze alle tijd voor je hebben. Heel integer, lijken niks te verkopen dat niet nodig is. Ik kan zo nog een tijdje doorgaan. Niet geloofwaardig misschien maar wel de waarheid wat ons betreft!

Geat and friendly service!

We bought a bakfiets from Dr Beyk a few months ago. They helped us find the right model with our life style. Follow up maintenance was also great. They are always responsive by email (and it's fast!) and super friendly. I highly recommend Dr Beyk !

Uitmuntende service

Vanaf het eerste tot het laatste contact gaf het team mij het gevoel dat zij mij echt wilde helpen en geen vraag was teveel. Ik werk zelf ook in de service industrie en weet wanneer het een ‘echte’ en ‘fake’ emotie was en ik voelde dat duidelijk dat de klanten hier met liefde en plezier worden geholpen worden.

Goed, vriendelijk en eerlijk - de fijnste (bak-)fietsenwinkel van Nederland

Dit is zo'n fijne winkel. Top service, heel vriendelijke mensen, en altijd eerlijk advies. DrBeyk Online voor de electrische bakfiets, en DrBeyk voor de reguliere fiets. Nooit meer anders.

De koning van de bakfietsen

Heel af en toe gebeurt het dat je als kritische consument een winkel binnenloopt en overvallen raakt door een gevoel van vertrouwen. Bij DrBeyk was dit het geval. Van het eerste telefoongesprek tot de laatste servicebeurt zorgen de eigenaar en zijn team ervoor dat je vertrouwen hebt in wat je koopt. Want soms is die prachtig gekleurde fiets simpelweg niet wat je nodig hebt, of geeft een schijfrem meer sores dan gemak. Een fietsenmaker die doet wat hij doet omdat dat is wat hij wíl doen, is een fietsenmaker waar je op kunt vertrouwen. Eigenlijk jammer dat je zo’n dure aankoop niet elke maand kan doen ;)

wonderen blijken toch te bestaan bedankt DrBeyk

Hi I often get the error message E010 does anyone know a solution Paar maanden geleden naar DrBeyk gebracht en het is daarna niet meer gebeurt wonderen blijken toch te bestaan bedankt DrBeyk voor deze fantastische reparatie

Snelle en nette levering van Urban Arrow Family

Waarbij de regionale dealer te kort schoot in het tegemoet komen van onze wensen bleek dat bij Dr Beyk de samenstelling van de bakfiets die wij voor ogen hadden wél mogelijk was. De Urban Arrow werd fietsklaar afgeleverd en dat binnen 3 dagen! Al met al zeer tevreden met de levering door Dr Beyk en natuurlijk met de Urban Arrow!

Vriendelijke en snelle service!

Onlangs problemen gehad met onze accu waarbij deze vlot werd vervangen onder garantie. Fiets werd tegelijkertijd ook voorzien van een een eerste onderhoudsbeurt. Opgehaald en binnen een dag reed ik weer.

Hier wil je je Urban Arrow kopen

DrBeyk zet voor €1 extra een carbon belt op een bij hun aangeschafte Urban Arrow. Dat is niet alleen een korting van €3-400, het betekent ook nog eens dat ze minder geld verdienen op onderhoud aan de ketting. Een duidelijk voorbeeld van hoe DrBeyk de prioriteiten legt. En het zijn ook nog eens leuke luitjes!

uitstekend

Altijd tevreden met de service bij DrBeyk.

Wij zijn enorm tevreden met onze urban arrow die wij na goed advies hebben gekocht. Service is zeer vriendelijk, meedenkend en behulpzaam.

Fijn contact, denken mee en snelle respons.

Heel fijn om bepaalde afwegingen te maken iom dr Beyk. Ze zijn eerlijk en hun adviezen, ook al zorgt dat er soms voor dat je minder geld besteedt. Zelfs in covid-tijden kregen we een snelle reactie.

Uiterwaardenstraat 171

1079CL Amsterdam

202604077

Over DrBeyk Online

DrBeyk is al ruim 20 jaar gepassioneerd bakfietsspecialist in Amsterdam. Wij doen er alles aan om steeds op de hoogte te zijn van nieuwe ontwikkelingen en sparen kosten nog moeite om stad en land af te reizen voor beurzen en cursussen. Onze werkplaats is uitgerust met de allerbeste gereedschappen en door onze mobiele reparatie service proberen wij het onderhoud nóg makkelijker te maken voor onze klanten. Kortom, onze klanten boffen maar met ons :-)