1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Totaal niet tevreden over dit bedrijf!! Ontzettend slechte klantenservice! Oplader na een aantal maanden kapot gegaan. Product teruggestuurd en betaalbewijs van de verzendkosten opgestuurd zodat deze vergoed konden worden. Krijg ik dood leuk te horen dat deze voor eigen rekening zijn. Dit klopt niet omdat ik hier vooraf niet over was geïnformeerd en het een defect van jullie kant betreft. Neem aan dat een lader normaal gesproken wel langer meegaat dan maar een paar maanden! Waarom moet ik daar dan voor opdraaien? Toen ik een nieuwe lader thuis geleverd kreeg bleek dit ook nog eens een heel ander model te zijn dan degene die ik had opgestuurd. Klacht ingediend waar in eerste instantie niet op werd gereageerd, opnieuw een mail gestuurd en daarna kreeg ik een mail die totaal geen antwoord gaf op mijn vragen. Wéér achteraan moeten mailen. Uiteindelijk werd beloofd dat de verzendkosten toch vergoed zouden worden wegens het ongemak, maar inmiddels 14 (!!!) dagen verder en nog steeds niks ontvangen!! Weer gemaild maar natuurlijk ook dit keer weer geen reactie op mijn mail. Ontzettend belachelijk en érg klantonvriendelijk. Ik ga nooit meer iets bij jullie bestellen. Schande!!

Pluspunten

Wat een top service, besteld en de volgende dag al in huis! Goed ingepakt en goed geïnformeerd op de site!

Geen tip

Pluspunten

snelle levering en goede beschrijving om het in eerste instantie niet matchende gedrag van de nieuwe accu om te zetten

Pluspunten

Snelle respons en vlotte levering.

Pluspunten

Goede service, snelle levering.

momenteel geen.

Pluspunten

Vervoerder GLS heeft er een dag langer over gedaan dan vermeld in hun track en trace. Was een verloren werkdag.

Pluspunten

Goed product, hele snelle aflevering. Men adviseerde mij ook nog waar ik de oude spullen naar toe kon brengen. Geweldig!!!

Ga zo door.

Pluspunten

Snelle levering en netjes verpakt om schade te voorkomen. Goed product (en omschrijving op de website), compatibiliteit klopt.

Pluspunten

snelle levering duidelijke site zodat juiste keuze gemaakt kan worden goeie communicatie tijdens afhandeling bestelling

geen

Pluspunten

Mijn laptop accu werd snel opgestuurd en ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering. Ik heb nog niet eerder een nieuwe accu gekocht, maar het was door deze site erg makkelijk om de juiste te bestellen.

Pluspunten

De bestelling, levering en opvolging van de zending verliepen perfect, heel tevreden.

Pluspunten

Dankzij eenvoudige stap voor stap vragen op de website was het makkelijk om de juiste accu te bestellen. Levering ging ook vlot (binnen twee dagen, naar Belgisch adres).

geen opmerkingen

Pluspunten

Duidelijke communicatie over de levering via email en tracking code. Geen leveringskosten! Snelle levering.

De product titel van mijn bestelde transformator leek op de originele en in de product omschrijving staat dat het 100% compatible is met de originele. Dus er staat niet direct , 100% duidelijke taal dat het om een 3rd party product gaat. Maar deze imitatie is heel goed.

Pluspunten

In plaats van bij de locale "expertwinkel" 135 euro te betalen en op anderhalve week levertijd te moeten wachten, bij Powerprofs besteld. 1 dag levertijd + 85 euro! (Goedkoopste die ik online kon vinden). Top levering & service dus.

Pluspunten

Goede service. Mijn product was defect. Geld terugontvangen.

Teruggave van geld moet twee weken duren. Onzin natuurlijk. Kan veel sneller. Verschuilen zich achter procedures. De klant komt op de tweede plaats. Na 6 weken mijn geld nog niet ontvangen.

Pluspunten

Pas als er iets misgaat leer je een leverancier goed kennen. In dit geval foute laptop accu ingpakt en verzonden. 1 telefoontje en volgende dag goede bezorgd en verkeerde opgehaald. Topservice!!

Ga zo door

Pluspunten

Duidelijke website Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding Goede klantenservice

Pluspunten

zeer correcte service , ook wanneer de (kopie origineel) accu niet blijkt te werken. Probleemloos retourneren , het artikel wordt zelf kosten loos thuis opgehaald. Andere originele accu werd zonder voorafbetaling van oplegbedrag opgestuurd met betalingsuitnodiging in verpakking. Zeer vertrouwelijk allemaal!

geen

Pluspunten

Powerprofs heeft mij uit de brand geholpen, door ontzettend snel een nieuwe adapter te bezorgen, waardoor ik mijn deadline voor een klant nog net kon halen!

Ga zo door!

Pluspunten

ze doen wat ze zeggen de avond ervoor besteld de volgende dag in huis

Pluspunten

Prima service, stipt geleverd!

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering van mijn laptop accu. De dag na mijn bestelling al thuis afgeleverd.

Pluspunten

Na levering van het product. Nog enkele mallen contact gehad, daarbij prima geholpen.

Beste Margreet, Fijn om te horen dat u tevreden bent, daar door we het voor :) Is het mogelijk om nog even de naam aan te passen naar uw eigen in plaats van Powerprofs? Nu lijkt het net of we onszelf beoordelen ;) Alvast bedankt!

Pluspunten

Snelle levering en bij D.O.A lossen zij dit direct en goed op!

Pluspunten

levering was snel, advies via telefoon was goed. product werkt en dat voor ongeveer 90 euro minder dan de prijs van het origineel.