Geen reactie op mijn mail

Eerst graag een reactie op mijn mail, ging over retour sturen van een artikel. Graag een reactie eerst daarop

Levering niet binnen 24 uur maar wel goed

Met 2 dagen de accu geleverd dus prima service.

Snel geleverd zonder verzendkosten. Netjes verpakt. Mijn fietsaccu laadt nu weer prima.

Snelle levering, fijne site, prima prijzen!

Aanrader, fijne winkel en goede levering

Snelle service en redelijke prijzen

Snelle service, netjes op tijd

Verkeerde product geleverd op advies van medeweker

Verkeerde product en wacht al twee dagen op retour code

Snel en correct

snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

Vreselijke oplichters om te vermijden

Ik heb een oplader voor mijn laptop gekocht. Accu.nl heb me er een gegeven die niet werkt. Vanaf daar zijn ze onbereikbaar. De telefoon gaat niet door, tenminste niemand antwoordt, mijn klantaccount op hun pagina is verdwenen. De pagina zegt zelfs dat mijn e-mailadres onbekend is. Geen manier om ze te vertellen over mijn nood. Zodra ze je bedriegen, zorgen ze ervoor dat je nooit contact met ze kunt opnemen. Vermijd met alle middelen

Snelle levering en goede spullen

Prima levering en service. Vandaag besteld volgende dag al in huis. Dus top.

Zeer snel en accuraat

Zeer snelle verzending van een goed product

Dat is service!

Het ging iets mis... Niet verklaarbaar, na de tweede telefontje, gratis retourneren en vervangen. Fantastisch!

Vandaag besteld morgen in huis

supersnel

supersnelle levering, makkelijke installatie

goede prijs, correcte levering.

zie boven.

snelle levering voor goede prijs

Keurig geregeld binnen 24 uur in huis voor een concurrerende prijs. Ik zal anderen aan raden via deze site te kopen

Goed product, snelle levering!

Onze bestelde accu is top en zijn we dus blij mee. De levering was ook super snel en doen ze dus wat ze zeggen!

Je krijgt wat je besteld

Accu's doen het goed (passen op oude Makita) , even afwachten hoe het over een tijdje is, maar heb er wel een gevoel bij.

Goede service!

Kabel goed! en mooi op tijd!…dank je wel!

geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak hopelijk gaat deze accu langer mee dan 18 maanden, eerder een accu gekocht deze ging maar 18 maanden mee.

Order is geannuleerd zonder iets te laten weten. Moest hier zelf voor bellen.

Order is geannuleerd en ze konden geen alternatief aanbieden. Ben vervolgens naar een andere winkel gegaan en zou hier niet zo snel iets bestellen.

Duidelijke website, bestelling afgeleverd volgens afspraak.

Een accu besteld voor een oudere laptop. Er waren meerdere keuzes in capaciteit. Er was ruim voldoende informatie om te controleren of de accu die mijn voorkeur had bij het type laptop paste. Levering was snel en zonder bijzonderheden. De accu werkt (week ervaring) zoals gehoopt.

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd