Makkelijk en prima en snel geleverd

Makkelijk en prima en snel geleverd

Prima! snel en precies wat ik wilde

Accukabel was gesneuveld, snel een passende kabel terug.

goed, makkelijk en snel

Vandaag besteld morgen in huis, echt waar. Accus besteld voor kleine scootmobiel, volgende dag werd er al mee gereden, helemaal top.

Supersnelle levering en wat een verpakking!!!

Super verpakking!! Echt heel hoed

Accu doet zen ding

Ik heb hem besteld als vervanging van een oude accu en de tablet doet het nu weer dus meer kan ik niet vragen

Snelle levering van originele accu HP laptop

Laptop accu was helemaal op. Op de site nieuwe gevonden, kon kiezen uit originele of goedkoper merk. Heb voor de originele gekozen, andere dag in huis. Werkt weer perfect.

niks ontvangen

nog helemaal niks ontvangen dus geen beoordeling

Komen afspraken na

Prima. Makkelijk en snel het juiste type accu te vinden en dan nog gewoon een kwestie van bestellen. Bij mij kwam hij twee dagen na de dag van bestelling.

good

everything ok

Makkelijk stellen en snelle levering

Goede kwaliteit voor lage prijs

Snelle en goede levering

Een goed product voor een goeie prijs

Super snel!

Beter is niet mogelijk!

Ok

Ok

boven verwachting

alles ging correct en super snel goed verpakt een aanrader ik hoop dat de accu er erg lang over doet

volgende dag in huis

prima service

prima service

Uitgebreide info op website, snelle levering.

vlot geleverd, produkt niet helemaal wat je verwacht.

Aangeschaft: een batterij en lader voor een oud model schroefboor. De lader is echter geen lader, maar een opzetstuk voor een andere (oudere, niet meer verkrijgbare) lader. De omschrijving had duidelijker gekund, en bij zo'n artikel moet je zeker een link vermelden waar je de eigenlijke lader vandaan haalt. Levering is vlot, verpakking is prima.

Soepele bestelling en snelle bezorging

Bestellen ging makkelijk en de bezorging was zoals aangegeven de volgende dag. Nadeel: had post nl punt als afleverpunt gekozen maar die was als ontvanger op het pakket gekomen dus was het pakketje iets lastiger te vinden. Producten: (batterijen en oplader) Kwaliteit van de producten moet zich nog bewijzen daarvoor is het te vroeg.

Goed verpakt en snel en goed geleverd

Zeer snelle en correcte levering

De accu leveringen bij deze leverancier krijgen vaak zeer goede beoordelingen, dus dat lijkt wel de specialiteit te zijn. Daarom durfde ik hier te bestellen ondanks de vele zeer lage beoordelingen.

Eerst had ik besteld en daarna heb ik de riviews gelezen toen had ik zoiets van shit hopelijk gaat dit goed gezien de vele negatieve mensen maar de volgende dag had ik mijn accu zoals gezegd accu.nl bedankt

Super snel

Snelle reactie via mail en de volgende dag had ik mij accu's voor mijn scootmobiel Dik tevreden dus

Top service en top levering!