Vlotte levering

Snel geleverd en prima prijs

Zie boven…. Gewoon goed

niet geleverd

Accu besteld en betaald. Na 10 dagen nog geen accu geleverd. Ook geen mededelingen over levertijd

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht over de levertijd. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Excellente probleem oplossing om verkeerde bestelling te veranderen

De bestelling van een fietsaccu vermelde een kleur die niet in stock was. Door de klantendienst omgezet naar een andere kleur die wel in stock is, waardoor ik mijn fiets vlugger kan gebruiken. Dit allemaal in twee dagen

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Kan nog niets zeggen,heb nog niets

Is wel niet van de vlugste

Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Zou u een mailtje willen sturen naar [email protected] met het ordernummer, zodat ik gericht met u mee kan kijken naar de levertijd van uw bestelling? Ik zie uw mail graag tegemoet. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Plaatsen en hij werkt

Gelukkig in het nederlands

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

prima side van de voor accu s

snelle levering , goed verpakt .

Prima accu's voor mijn oude Black en Decker accuboormachine, snel geleverd en niet duur

Snel geleverd en conform bestelling.

Prima winkel en goed assortiment

Het enige is dat ze niet echt de goedkoopste zijn maar daarintegen is de service goed.

Perfect!

Ik heb het door mij bestelde artikel binnen 24 uur deugdelijk verpakt ontvangen en ben derhalve zeer tevreden over Accu.nl.

heb nog geen ervaring

Allereest wil ik graag zeggen dat ik mijn pakket wat ik zondag heb besteld nog niet heb ontvangen dus dat is een minpunt verder kan ik nog geen oordeel geven maar eest hopen wanner het pakket komt. MVG A.Scholten

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Helaas was het artikel niet op voorraad zoals aangegeven op onze website. Zodra het artikel op voorraad is wordt deze direct naar u verzonden. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Fijne dag gewenst! Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Ik heb tot op heden de accu nog niet ontvangen

Het zou fijn zijn als er meer informatie wordt gegeven over de levertijd

Goedemiddag Peter, Bedankt voor uw bericht. Zou u een mailtje willen sturen naar [email protected] met het ordernummer, zodat ik gericht met u mee kan kijken naar de levertijd van uw bestelling? Ik zie uw mail graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

Snel geleverd Passend bij de laptop Prima product

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zullen het noteren. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Besteld in 13 november 2023 - wordt 10 april 2024 morgen pas geleverd

Persoonlijk vind ik 5 maand wachten op een product te lang. Graag had ik tussentijdse communicatie gehad (bijvoorbeeld, product kan wat langer op zich wachten, verwachte levertijd is ...) Prijs van product was wel goed.

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik zie dat het pakket vandaag bij u wordt aangeboden. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Wij zullen uw tip noteren en meenemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Prima laptop accu

Ik vind 4 tientjes voor een laptop accu niet duur. Geen origineel, maar bijna niet van echt te onderscheiden. Daarmee kan een laptop van bijna 5 jaar nog een paar jaar mee. Dat vind ik een prima investering. Erin klikken, vastschroeven, opladen en klaar.

Nog niet best

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Op onze website staat aangegeven dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Dit artikel wordt midden april bij ons op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is wordt deze direct naar u verzonden en ontvangen u van ons de track and trace per e-mail. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

Keurig verpakt geleverd en gemonteerd !

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

Sorry ik heb nog niks van de PTT gehoord

Dus ik heb nog niks ontvangen deze mail is de eerste van u. Dus u aan bevelen weet ik nog niet

Fietsaccu

Ik heb hier een fietsaccu besteld, werd in principe de volgende dag bezorgd, maar de postbode kon ons en de buren niet vinden om het af te leveren. Prima verpakt, ik kan weer fietsen.

Niets ontvangen.

Hoe kun je nu een ervaring neer schrijven als je nog altijd op je bestelling aan het wachten bent...

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals aangegeven op onze website is het artikel dat u in bestelling heeft geplaatst niet op voorraad. Het artikel wordt eind maart bij ons op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is zal deze direct naar u verzonden worden. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Vlotte bezorging

Snel en duidelijk. Had graag een betere connector op accu gezien.

Geen opmerkingen

Bijna 2 maanden te laat geleverd

Zou 21 januari geleverd worden maar pas half maart ontvangen.

Goedemiddag, Helaas was het artikel niet op voorraad ten tijde van het bestellen en was de levertijd langer dan voorspeld. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Bosbeemd 16 5741TR Beek en donk

085 20 84 222