zeer slecht

Nog niet eens 1 ster waard, accu moet uit China komen, duurt 3 a 4 weken. ga er van uit dat een Nederlandse site ze wel zelf op voorraad heeft. schande had in Duitsland na 2 dagen de accu al binnen kunnen hebben. 3 euro duurder!!!!!! zeker niet aan te bevelen. koop ergens anders in Duitsland ofzo.

uitstekend

Alles zeer snel en goed verlopen

Héél goed.

Via de site op zaterdag besteld en maandag komen ik het pakket al in ontvangst nemen.

Heb je nood dan bestel je bij accu.nl

In de avond besteld volgende dag binnen, perfecto.

zeer goed

zeer tevreden met de accu en levering..snel

Fijne website, grote keuze en vriendelijke prijzen

Mijn accu was stuk gegaan en voor een heel redelijke prijs had ik 1 dag later een nieuwe accu. Deze past perfect en geen startproblemen meer.

Qua bezorging niet tevreden.

We waren gewoon thuis. Ligt er een briefje dat we het pakket op kunnen halen bij een pakket punt. Er is niet aangebeld door de bezorger. Vandaag weer mail gehad dat we het pakket bij de Intertoys in Wijchen kunnen ophalen.

Beste Koert, Zojuist hebben wij telefonisch contact gehad over uw bestelling. Zodra ik meer informatie ontvangen heb van PostNL laat ik dit direct weten via de mail. Onze oprechte excuses voor het ongemak!

Top bedrijf.

Super goed geholpen bij een verkeerde bestelling, retour gezonden zonder probleem geld terug gekregen. Voor mij een Topbedrijf.

Prima & snel

Prima & snel

Niks op aan te merken

Makkelijk het juiste artikel te vinden op de website en op de afgesproken dag geleverd!

goed product, snelle service, goed prijs

goed product, snelle service, goed prijs.

Heel vriendelijk en goed geholpen

snelle levering en betaalbaar

Snel en goed.

Snel geleverd. Zeer tevreden.

super goed

zeer snelle levering

Alles volgens afspraak. Mer tekst is niet nodig

perfecte website

snel geleverd

Geen verkeerde winkel

Batterij voor MAC A1708 en een loodaccu besteld. Beide van goede kwaliteit. Verbeterpunten: de Accu was zo slecht verpakt dat de connectie tussen 2 delen wat vervormd was. Dat kan in minder ervaren handen een serieus probleem geven -> betere verpakking zou kunnen. Het is handig om ook voor gebruiksaanwijzingen te zorgen, dat zou een goede service zijn.

Bestellen en de volgende dag leveren

Ik bestel een accu voor een laptop die allang uit de tijd is echter snel te leveren en hij doet het....

Om 22 uur besteld, de volgende dag bezorgd! Super!

Om 22 uur besteld, de volgende dag bezorgd! Super!

goed service

mijn pakket snel gekomen, accu ik heb getest doet goed op dit moment

De volgende dag geleverd! Ook prima service aan de telefoon

Alles prima afgehandeld. Mijn complimenten

Zondag besteld en maandagmorgen in huis.

vlot

gemakkelijk uitzoeken en vlot geleverd