Snel geleverd Passend bij de laptop Prima product

Besteld in 13 november 2023 - wordt 10 april 2024 morgen pas geleverd

Persoonlijk vind ik 5 maand wachten op een product te lang. Graag had ik tussentijdse communicatie gehad (bijvoorbeeld, product kan wat langer op zich wachten, verwachte levertijd is ...) Prijs van product was wel goed.

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik zie dat het pakket vandaag bij u wordt aangeboden. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Wij zullen uw tip noteren en meenemen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Prima laptop accu

Ik vind 4 tientjes voor een laptop accu niet duur. Geen origineel, maar bijna niet van echt te onderscheiden. Daarmee kan een laptop van bijna 5 jaar nog een paar jaar mee. Dat vind ik een prima investering. Erin klikken, vastschroeven, opladen en klaar.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zullen het noteren. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Nog niet best

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet ontvangen.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Op onze website staat aangegeven dat het artikel momenteel niet op voorraad is. Dit artikel wordt midden april bij ons op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is wordt deze direct naar u verzonden en ontvangen u van ons de track and trace per e-mail. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

Keurig verpakt geleverd en gemonteerd !

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

heldere site, snelle levering, goed verpakt.

Sorry ik heb nog niks van de PTT gehoord

Dus ik heb nog niks ontvangen deze mail is de eerste van u. Dus u aan bevelen weet ik nog niet

Fietsaccu

Ik heb hier een fietsaccu besteld, werd in principe de volgende dag bezorgd, maar de postbode kon ons en de buren niet vinden om het af te leveren. Prima verpakt, ik kan weer fietsen.

Niets ontvangen.

Hoe kun je nu een ervaring neer schrijven als je nog altijd op je bestelling aan het wachten bent...

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals aangegeven op onze website is het artikel dat u in bestelling heeft geplaatst niet op voorraad. Het artikel wordt eind maart bij ons op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is zal deze direct naar u verzonden worden. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Vlotte bezorging

Snel en duidelijk. Had graag een betere connector op accu gezien.

Geen opmerkingen

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Bijna 2 maanden te laat geleverd

Zou 21 januari geleverd worden maar pas half maart ontvangen.

Goedemiddag, Helaas was het artikel niet op voorraad ten tijde van het bestellen en was de levertijd langer dan voorspeld. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Snelle en goed verzorgde levering

Goede prijsstelling en snelle levering

Een accu voor een lage prijs

De accu in noodverlichting gemonteerd, na ruim 4 uur ging de verlichting uit. (3 uur is wettelijk voorgeschreven)

Goede en snelle bezorging

Goed service en snelle bezorging

Perfect verlopen! Danku.

Idem

De verkregen accu was als beschreven op de site. Hij kwam netjes verpakt en opgeladen op het gevraagde adres. Woensdag besteld en donderdag geleverd. Top dus

Ik heb nog niets gezien

Ik heb als gast een laptopaccu geplaatst, die ijn eerste instantie aanwezig was. Communicatie als gast niet op orde. Geen melding dat de accu besteld moet worden. NIET oke dus

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het artikel was ten tijde van het plaatsten van uw bestelling niet op voorraad. Dit is ook altijd zichtbaar op onze website. Wij hebben u een e-mail gezonden met de verwachte levertijd van uw bestelling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

prima service en vlugge verzending

ben zeer tevreden van de service product zoals omschreven

Super aanbieder

Product perfect,en snel verzonden

Snelle levering en uitstekende service

Accu voor de laptop besteld, deze bleek niet te laden omdat de laptop de originele vereist. Goed overleg via telefoon en e-mail resulteerde helaas in een retourzending, maar zelfs daarin werd optimaal ondersteund. Echt super!

Geen levertermijn

Bij het bestellen van artikels wordt er geen levertermijn gegeven. Nadat de bestelling geplaatst is wordt er geen mail verstuurd met de verdere afhandeling. Ik dacht eerst dat de bestelling verloren was gegaan en heb dan contact opgenomen via het online formulier. Daar werd mij verteld dat er een levertermijn was van twee weken. het is niet het feit dat er een levertermijn is dat mij stoort (het zijn geen standaard batterijen), wel het gebrek aan communicatie. Bij andere online winkels zoals bol.com weet je direct wanneer de goederen geleverd wordt, en ondertussen verwacht je dat ook van alle winkels.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Uw bestelling wordt deze week op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is wordt deze direct naar u verzonden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

super goed !

Zocht accu's voor mijn oude accu boormachine, dacht dat ze super duur zouden zijn, viel reuze mee ! had ik dat maar eerder geweten. bedankt allemaal

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.