Ik heb nog niets gezien

Ik heb als gast een laptopaccu geplaatst, die ijn eerste instantie aanwezig was. Communicatie als gast niet op orde. Geen melding dat de accu besteld moet worden. NIET oke dus

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Het artikel was ten tijde van het plaatsten van uw bestelling niet op voorraad. Dit is ook altijd zichtbaar op onze website. Wij hebben u een e-mail gezonden met de verwachte levertijd van uw bestelling. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

prima service en vlugge verzending

ben zeer tevreden van de service product zoals omschreven

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Super aanbieder

Product perfect,en snel verzonden

Snelle levering en uitstekende service

Accu voor de laptop besteld, deze bleek niet te laden omdat de laptop de originele vereist. Goed overleg via telefoon en e-mail resulteerde helaas in een retourzending, maar zelfs daarin werd optimaal ondersteund. Echt super!

Geen levertermijn

Bij het bestellen van artikels wordt er geen levertermijn gegeven. Nadat de bestelling geplaatst is wordt er geen mail verstuurd met de verdere afhandeling. Ik dacht eerst dat de bestelling verloren was gegaan en heb dan contact opgenomen via het online formulier. Daar werd mij verteld dat er een levertermijn was van twee weken. het is niet het feit dat er een levertermijn is dat mij stoort (het zijn geen standaard batterijen), wel het gebrek aan communicatie. Bij andere online winkels zoals bol.com weet je direct wanneer de goederen geleverd wordt, en ondertussen verwacht je dat ook van alle winkels.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw bericht. Onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak. Uw bestelling wordt deze week op voorraad verwacht. Zodra het artikel op voorraad is wordt deze direct naar u verzonden. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

super goed !

Zocht accu's voor mijn oude accu boormachine, dacht dat ze super duur zouden zijn, viel reuze mee ! had ik dat maar eerder geweten. bedankt allemaal

Snel verstuurd voor een mooie prijs !

Simpel bestelt en zeer vlot ontvangen. Ik kan Accu.nl bij iedereen aanraden

Snelle levering goede prijzen

Super prijs

Super prijs en vlug geleverd

super

super zeer goeie service top materiaal

Onduidelijkheid levertijd

Geachte dames en heren, Ik zie op de website dat het bestelde product in April wordt verwacht maar op de factuur staat levering 26 januari 2024. Nu ben ik wel in de war. komt het nu wel of niet?

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben u een e-mail verzonden met de juiste levertijd van het artikel. Onze excuses voor de verwarring en het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Team Accu.nl

Goed product en snelle levering

Perfect verzorgd. Goede wensite en goed afhandeling

Ik was op zoek naar een batterij voor een al behoorlijk oude laptop. Bij Accu.nl hadden ze een vergelijkbare accu van Yanec. Die heb ik al eerder gehad en dat zijn goed accu's. De verzorging door Accu.nl was prima. Makkelijke om een order te plaatsen. In weekend besteld en dinsdags geleverd. Perfect gedaan. Snel en zonder zorgen.

Snelle verzending

Product helemaal in orde en snel verzendproes

snel en voordelig

Bestelt via Bol en met 1 dag geleverd en tegen een goede prijs. Keurig verpakt.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

nog aan het wachten.

Ook u wacht ik nog op mijn accu's

Goedemorgen, U heeft van ons een e-mail ontvangen met de verwachte levertijd van het artikel. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijk groet, Klantenservice Accu.nl

Snelle levering van waardeloze accu's

De originele Sennheiser accu's laden op, maar deze immitatie accu's helaas niet.

Goedemorgen, Wat vervelend om te vernemen dat u een accu heeft ontvangen die niet naar wens is. Heeft u voor mij het verkoopordernummer, zodat ik gericht met u mee kan kijken? U mag deze mailen naar [email protected]. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Team Accu.nl

bedrijf wat zich aan de afspraak houdt.

Gewoon simpel: zoals een winkel 'moet' zijn: je bestelt wat, ze leveren het ;) en dat mooi op tijd.

Super snel en alles netjes verpakt

Een duidelijk antwoord op mijn vragen. Bestellen gaat makkelijk en soepel. Verzenden gaat snel. Alles is keurig verpakt en alles klopt.

Netjes geleverd

Goede accu. Op tijd geleverd.

snel !

Goed product, snelle levering

Topfirma

Prima prijs kwaliteit verhouding Uitstekende klantenservice

Helemaal prima

Goed gedaan