Super snel en alles netjes verpakt

Een duidelijk antwoord op mijn vragen. Bestellen gaat makkelijk en soepel. Verzenden gaat snel. Alles is keurig verpakt en alles klopt.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Netjes geleverd

Goede accu. Op tijd geleverd.

snel !

Goed product, snelle levering

Topfirma

Prima prijs kwaliteit verhouding Uitstekende klantenservice

Helemaal prima

Goed gedaan

Vlotte levering en een duidelijke webshop

Vlotte levering en een duidelijke webshop

Alles vlot en correct.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw goede recensie. Met vriendelijk groet, Team Accu.nl

Nog niets ontvangen

Bestelde product zou op 09 december (verwachte afleverdatum) af worden geleverd, maar tot op heden (12-12-2023) nog niets ontvangen.

Heb mijn bestelling nog steeds niet hoelang duurt het nog want ik zit er op te wachten

Prima en snel geleverd

Goed produkt, goede prijs en snel geleverd op een afhaalpunt.

Acculader van giant besteld en de volgende dag geleverd!

Gewoon perfect!!!!

Vlug ondanks de Sinterklaasdrukte en keurig verpakt!!! Complimenten!

Eerst leveren, dan om beoordeling vragen

Bestelling staat geregistreerd als "in behandeling" maar dat kom ik te weten door zelf in te loggen en niet dat jullie mij van die status op de hoogte houden via de mail Wel sturen jullie mij, nu voor de tweede keer, via de mail een beoordelings verzoek. Ik heb een week geleden meer dan €800 betaald maar heb alleen een bevestiging gekregen van de bestelling verder weet ik niets

op dit ogenblik niet zo goed

heb van u mail gekregen met levering op vrijdag 24 november, tot op heden is de batterij nog niet geleverd. heb mail gestuurd voor info en heb een ticket nr 1471263 gekregen op dinsdag 28 november. gaat oever bestelling 202319409149 vriendelijke groeten

Nette prijs en snelle levering

Nette prijs en snelle levering

Supersnelle correcte levering binnen 1 dag!

Top! Snel geleverd!

Snel en netjes behandeld Zeker een aanrader

Geen mening nog, nog niets ontvangen.

Zie aanhef

Accu was niet goed, tel lage spanning en niet oplaatbaar

Ging niet goed met de levering en om te retouren verkeerd antwoordnummer. Geld retour duurde wel lang en geen bericht hierover.

Super snel geleverd top

Was opzoek naar een accu voor mijn Metabo SuperPower boor/schroef machine van ca. 8 jaar oud. Vond hem op de website van Metabo niet meer, ben verder gaan zoeken en kwam bij Accu.nl uit. Die hade ze nog wel en tegen een sterk gereduceerde prijs nog wel! Jammer van de verzendkosten, maar dan had ik maar meer moeten bestellen.

Niets ontvangen

Tot op heden niets ontvangen dus kan geen review geven

Snelle en correcte levering!

's middags besteld, de volgende dag geleverd!

Zelfs een oude accu geleverd voor een 20 jaar oude Sony camera.

Bosbeemd 16 5741TR Beek en donk

085 20 84 222