Snelle en correcte levering!

's middags besteld, de volgende dag geleverd!

Zelfs een oude accu geleverd voor een 20 jaar oude Sony camera.

boven verwachting goe

goed en goedkoop en snelle levering

Geleverd volgens afspraak

Goede en snelle levering alles uitgevoerd en geleverd zoals zij beloofd hebben.

Mijn ervaring is slecht

Heb een accu gekregen waarvan 1 lipje al afgebroken was toen die nog in het plastic zakje zat, maar dacht dat zal niet zo erg zijn want er zitten er nog 2 aan. Maar na het plaatsen in de laptop herkende de laptop de accu niet en gaf aan dat het er een was die niet van Lenovo was en niet opgeladen kon worden. Heb vele malen getracht foto's te sturen naar [email protected] maar die kwamen op 1 na allen retour als onbestelbaar. Tel. Contact opgenomen en kreeg van een Lindsey te horen dat zij een E mail zou sturen die ik heb gekregen en de 3 mogelijkheden uitgeprobeerd om hem aan de praat te krijgen maar dat hielp ook niet. Nogmaals mail gestuurd waarvan ik op 1 er van antwoordt kreeg dat ze het in behandeling zouden nemen met een ticket nr. En niets meer gehoord. Vandaag (anderhalve maand) later nog eens geprobeerd om een mail die kant op te krijgen en ja weer een antwoordt met een ticket nr. Gekregen. Ben benieuwd of men nu reageerd

Oplader besteld bij jullie

Heb op 17 oktober 2023 een oplader met jullie besteld... En heb deze natuurlijk ook ontvangen. Na het uitpakken en testen van deze oplader deed die het per direct. Mijn ❤️ maakte een sprongetje, ik was zo ontzettend blij dat hij kwam. Bedankt accu.nl, jullie hebben mij gered, en jullie zijn spotgoedkoop. Jullie zijn een dikke 10 waard!

Batterij nog steeds niet ontvangen ???!!!!

Batterij nog steeds niet ontvangen ???!!!! Herman Crauwels België

Snel en niet duur

Zeer snel geleverd voor een goede prijs

Versturen duurde erg lang, een van de accus's is stuk

Vrijdag 20 oktober besteld, maandag bericht dat het pakket overgedragen is aan de pakketdienst, woensdag bericht dat postnl naar me onderweg is en woensdagmiddag (eergisteren) daadwerkelijk bezorgd. Dat moet toch sneller kunnen lijkt me.... Bovendien bleek een van de bestelde negen accu's niet op te laden, waarschijnlijk stuk. Ik heb nog niet contact opgenomen met accu.nl hierover, dus mogelijk wordt dat laatste nog netjes afgehandeld.

Snel & goed

Vlot geleverd

goed product, moot geprijsd en snel geleverd

De aankoop was snel geregeld.

Snelle levering, efficiënt.

De dag na het plaatsen van de bestelling geleverd.

Benodigde accu net in de aanbieding

De accu die ik nodig had voor m'n accuschroevendraaier/boormachine was net in de aanbieding! Dat is mazzel. De volgende dag al geleverd dus perfect

heel goed..!

Ik ben klant vanaf lang tijd en de ervice was altijd goed.

Goede kwaliteit uitstekende prijs razendsnel geleverd

Prima verpakt zonder rompslomp besteld en geleverd. Kwaliteit is prima en perfect fit. Was in 12 minuten klaar om uit en in te bouwen. Nu 40% meer battery capacity en dochter superhappy.

Supersnel bezorgd, helemaal prima!

Supersnel bezorgd, helemaal prima! Niks op aan te merken, levering van de laptopaccu ging uitstekend.

Snel geleverd, niets op aan te merken

Werd snel geleverd, goed verpakt en was wat we besteld hadden. Dus niets op aan te merken.

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

Met goede informatie op de site is het goed kiezen.

factuurbedrag is lager dan wat werkelijk betaald werd !

factuur is niet correct. Werd reeds 4 weken geleden doorgegeven doch zonder enige gevolggeving. vandaag proberen we opnieuw dit probleem door te mailen doch het emailadres [email protected] blijkt plots NIET MEER TE BESTAAN ?! mx.google.com heeft uw bericht naar de volgende e-mailadressen geweigerd: [email protected] ([email protected]) Het e-mailadres waarnaar u het bericht hebt verzonden, is niet gevonden in het doeldomein. Mogelijk is het adres verkeerd gespeld of bestaat het niet.

ACCU NOOIT ONTVANGEN!!

S Dus NOOIT ontvangen en geen reactie op mijn navraag!!

top en simpel

vervangen van een accu is makkelijker dan gedacht en geeft je laptop een 2e leven

Zeer snelle levering en erg goedkoop!

Ik had 3 MK 2.3-12Volt batterijen besteld. Deze werden 2 dagen later geleverd en qua prijs ontzettend goedkoop. Ik had er nu 3 (helaas hadden ze er niet meer) voor nog geen eens de prijs van 1 ergens anders. TOP.

Prima prijs en snelle levering

Accu besteld en volgende dag binnen Top

Gemakkelijke bestelling en vlugge levering.

Bestelling en levering kan niet beter.

Perfecte service

Zeker een aanrader