Een prachtige keuken perfect geplaatst

Bij De Lange keukens kregen we alle ruimte om net zo lang materialen en kleuren te combineren tot we de keuken samengesteld hadden die we zochten. Goed advies en niet te vergeten de plaatsing door een absolute vakman met een scherp oog voor detail, maken dat we deze keukenzaak zeker kunnen aanbevelen.

Supertevreden met de mooie keuken

Prima kwaliteit en zeer professioneel bedrijf. We zijn superblij met onze mooie keuken

Geweldig!Ik ben zeer tevreden.

Zowel het proces als het resultaat beoordeel ik als uitermate positief. Van begin tot eind hebben alle betrokkenen en m’n Mike en Jan, zeer prettig,adequaat en professioneel gehandeld. Een extra compliment voor Mike omdat hij mij nog als klant had gedurende z’n stage en dus nog meer ervaring moet opdoen.Petje af Mike! Ook over de communicatie ben ik positief. Het enige wat ik gemist heb is een bezoek vooraf aan mijn huis.Ik hoorde van de monteur dat dit meestal wel gebeurde, maar bij mij is deze mogelijkheid niet ter sprake gekomen.Het had de besluitvorming van mijn kant wel een stuk gemakkelijker kunnen maken. Het resultaat echter is prachtig . Helaas kan ik de complete fotoserie nog niet maken omdat de vloer wat vertraging opsloot.Zodra dit af is zal de foto’s alsnog versturen.

Goede begeleiding en een prachtige woonkeuken als eindresultaat

We zijn prettig begeleid door Arjan. Hij heeft goed meegedacht bij het ontwerpen van onze droomkeuken.

Erg goed advies, mooie keuken en goede service.

Bij de Lange word je erg goed geholpen. Ze hebben de expertise en ervaring om in elke ruimte een mooie keuken neer te zetten. Ook voor de renovatie en montage kun je bij de Lange uitstekend terecht.

top service

zeer goed geholpen bij het ontwerpen van de keuken. we zijn enorm blij met het einresultaat!

Prachtige landelijke keuken tot in het detail! Als er vragen waren werd er snel en correct geholpen.

Uitstekend, een dikke aanrader!

De heren hebben een prachtige keuken geplaatst. Alles is perfect verlopen. Snel, klantvriendelijk en met veel verstand van zaken. Voor mij geen andere keukenleverancier meer. Dikke aanrader!

Teleurstellend

Nergens anders wezen kijken vertrouwd op het vakmanschap en op de goede ervaringen. Helaas heeft dit voor ons anders uitgepakt. Teleurgesteld, wantrouwend gevoel. Meer verwacht van dit bedrijf. Wel positief over de monteurs. We houden nog een klein beetje hoop op een goed eind resultaat.

Goedemorgen. Wat jammer dat u dit negatieve bericht schrijft. Afgelopen vrijdag 9 oktober is er een probleem geconstateerd en aan ons gemeld. Maandag 12 oktober schrijft u dit. Ik neem aan dat wij iets meer tijd kunnen krijgen om het op te lossen, dan een weekend? Nu lijkt het net alsof wij de handdoek in de ring hebben gegooid. Wij houden ons aan de afspraak om het op te lossen. Zo zijn we dat gewend en zo zijn ook onze klanten dan gewend van ons!!

Mooi aanbod aan keukens, prachtige keuken gekocht. Maurice heeft goed meegedacht bij het maken van de opstelling/indeling. zeer goede prijs/kwaliteit verhouding en uiteindelijk goede oplevering. Een absolute aanrader!

Deskundig advies

Wij zochten een landelijke keuken, via een kennis kwamen wij bij de Lange Keukens terecht. Vonden hier de keuken naar onze smaak. Hebben op advies van jullie de opstelling nog veranderd. Goede keus geweest veel meer werkruimte . Installatie van de keuken prima en snel verlopen. 2 kleine probleempjes prima en snel door de monteur opgelost. Ben helemaal tevreden en kan de Lange keukens dan ook bij iedereen aanbevelen.

Groet v Fam Paarhuis Dalfsen.

Keuken perfect ontworpen en gemaakt op onze wensen

Vanaf het begin een goed gevoel bij de Lange Keukens, de showroom en de gastvrije medewerkers ademden de sfeer die we in ons huis wilden creëren. Dit werd vertaald in een aansprekend ontwerp en we werden goed begeleid in alle te maken keuzes. Het eindresultaat is dan ook prachtig en we zijn zeer tevreden.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel kookplezier gewenst !

Dacht mee.

Een kleine keuken gekocht voor mijn vakantiehuis. Ziet er goed uit. Een prima monteur. Dacht echt goed mee.

Veel plezier gewenst in uw nieuwe keuken !

Geduld is een schone zaak!

Onze klusjesman heeft ons deze winkel aanbevolen. Toen we binnen kwamen begrepen we ook waarom. Wat een prachtige keukens hebben ze hier. De sfeer voelt als een warme deken om je heen en zo werden we ook geholpen,fantastisch! We konden dan ook niet wachten totdat het zover was.Maar toen begon t..Het weekend voordat ze kwamen kregen we de mededeling dat de schouw niet meegeleverd zou worden omdat de afmetingen niet juist waren.Vervelend want dan zou je dus na die 2 dgn nog meer vrij moeten nemen en de klusjesman kan ook niet verder volgens de planning. Maar goed dat kan gebeuren en moeten we ons hierover heen zetten.Maar dan blijkt t nadat de keuken geplaatst is dat er wbt de afwerking ook nog het één ander te wensen over laat.Teleurstellend!Dit alles heeft behoorlijk wat vertraging opgeleverd en was voor ons t plezier in de keuken tot een ergenis gedaald. Na veel contact met Arjan de Lange die ons daarentegen heel erg heeft geholpen heeft uiteindelijk tot een prachtige keuken geleid. Nu blijkt dat de eerste uitvoering door een extern bedrijf is gedaan (wat dus niet netjes was)De corrigerende vakkundige afwerking is door eigen mensen gedaan en het verschil is erg groot. Dit is helaas het resultaat van de enorme werkdruk waar we in dit land allemaal mee te maken hebben. En kunnen we niks anders dan de Lange keukens bedanken voor de goede service en de prachtige keuken.

Het is inderdaad niet helemaal soepel verlopen, het eindresultaat is uiteindelijk naar volle tevredenheid. Wat een eerlijke beoordeling, daar kunnen we wat mee ! Bedankt en een fijne jaarwisseling gewenst. Voor het nieuwe jaar, veel kookplezier in uw mooie nieuwe keuken !

Klantvriendelijk, en fijne samenwerking gehad.

Wij hebben de aankoop van de keuken als zeer prettig ervaren. Er werd goed met ons mee gedacht en prettige samewerking. We zijn erg blij met onze mooie keuken en krijgen heel veel positieve reacties.

Fijn om te horen ! Veel plezier in uw nieuwe keuken.

Onze oude keuken uitgebreid met nieuwe spullen van de Lange. Goed advies en service

Wij zijn er heel blij mee!!!

Onze ervaring is Prima !!! Goed geholpen door Maurice. De Monteur Albert ook. Luisterd naar de klant en overlegt goed met de klant voor dat hij er aanmaakt of monteerd !!! Heel prettig !!!! GOED GELUKT!!! Nog kleine verandering in keuken op 9 dec. Maar komt goed !!! Zijn zeer tevreden tot nu toe .

Bedankt ! Veel plezier in uw nieuwe keuken.

Fantastsiche keuken

Heerlijke keuken en tevens heel praktisch. Een plezier om aan de slag te gaan!

Geniet ervan !

Uitstekend bedrijf

Een uitstekend bedrijf. Echt nog een bedrijf die weet waar ze over praten. En waar service op een hoog niveau staat. Goede uitleg. nemen de tijd voor je, oplossing gericht. Monteurs zijn echte vakmensen. gewoon heel fijn.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel plezier in uw nieuwe keuken !

Zeer tevreden met het eindresultaat

Ook een uitstekende service.

Supermooie keuken., goede service

Onze keuken is in juli geplaatst. Geheel naar onze wens. Goede monteurs met veel verstand van zaken. Geweldig mooie showroom.

Fijn om te lezen ! Bedankt.

We zijn super geadviseerd door Gery met prachtig resultaat. TOP

Wat Gery afgesproken had met ons, na verschillende aanvullende voorstellen om de keuken compleet te maken, is helemaal goed geleverd en deskundig geplaatst! Daar waar wij onze ideeën hadden en Gery gaf haar mening, eens of niet eens, zijn we zeer tevreden met het resultaat. Duidelijk kennis van zaken. Héél fijn.

• Prijs
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer tevreden

• Prijs
  • Personeel