Keuken perfect ontworpen en gemaakt op onze wensen

Vanaf het begin een goed gevoel bij de Lange Keukens, de showroom en de gastvrije medewerkers ademden de sfeer die we in ons huis wilden creëren. Dit werd vertaald in een aansprekend ontwerp en we werden goed begeleid in alle te maken keuzes. Het eindresultaat is dan ook prachtig en we zijn zeer tevreden.

Dacht mee.

Een kleine keuken gekocht voor mijn vakantiehuis. Ziet er goed uit. Een prima monteur. Dacht echt goed mee.

Geduld is een schone zaak!

Onze klusjesman heeft ons deze winkel aanbevolen. Toen we binnen kwamen begrepen we ook waarom. Wat een prachtige keukens hebben ze hier. De sfeer voelt als een warme deken om je heen en zo werden we ook geholpen,fantastisch! We konden dan ook niet wachten totdat het zover was.Maar toen begon t..Het weekend voordat ze kwamen kregen we de mededeling dat de schouw niet meegeleverd zou worden omdat de afmetingen niet juist waren.Vervelend want dan zou je dus na die 2 dgn nog meer vrij moeten nemen en de klusjesman kan ook niet verder volgens de planning. Maar goed dat kan gebeuren en moeten we ons hierover heen zetten.Maar dan blijkt t nadat de keuken geplaatst is dat er wbt de afwerking ook nog het één ander te wensen over laat.Teleurstellend!Dit alles heeft behoorlijk wat vertraging opgeleverd en was voor ons t plezier in de keuken tot een ergenis gedaald. Na veel contact met Arjan de Lange die ons daarentegen heel erg heeft geholpen heeft uiteindelijk tot een prachtige keuken geleid. Nu blijkt dat de eerste uitvoering door een extern bedrijf is gedaan (wat dus niet netjes was)De corrigerende vakkundige afwerking is door eigen mensen gedaan en het verschil is erg groot. Dit is helaas het resultaat van de enorme werkdruk waar we in dit land allemaal mee te maken hebben. En kunnen we niks anders dan de Lange keukens bedanken voor de goede service en de prachtige keuken.

Het is inderdaad niet helemaal soepel verlopen, het eindresultaat is uiteindelijk naar volle tevredenheid. Wat een eerlijke beoordeling, daar kunnen we wat mee ! Bedankt en een fijne jaarwisseling gewenst. Voor het nieuwe jaar, veel kookplezier in uw mooie nieuwe keuken !

Klantvriendelijk, en fijne samenwerking gehad.

Wij hebben de aankoop van de keuken als zeer prettig ervaren. Er werd goed met ons mee gedacht en prettige samewerking. We zijn erg blij met onze mooie keuken en krijgen heel veel positieve reacties.

Fijn om te horen ! Veel plezier in uw nieuwe keuken.

Onze oude keuken uitgebreid met nieuwe spullen van de Lange. Goed advies en service

Wij zijn er heel blij mee!!!

Onze ervaring is Prima !!! Goed geholpen door Maurice. De Monteur Albert ook. Luisterd naar de klant en overlegt goed met de klant voor dat hij er aanmaakt of monteerd !!! Heel prettig !!!! GOED GELUKT!!! Nog kleine verandering in keuken op 9 dec. Maar komt goed !!! Zijn zeer tevreden tot nu toe .

Bedankt ! Veel plezier in uw nieuwe keuken.

Fantastsiche keuken

Heerlijke keuken en tevens heel praktisch. Een plezier om aan de slag te gaan!

Geniet ervan !

Uitstekend bedrijf

Een uitstekend bedrijf. Echt nog een bedrijf die weet waar ze over praten. En waar service op een hoog niveau staat. Goede uitleg. nemen de tijd voor je, oplossing gericht. Monteurs zijn echte vakmensen. gewoon heel fijn.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij wensen u veel plezier in uw nieuwe keuken !

Zeer tevreden met het eindresultaat

Ook een uitstekende service.

Supermooie keuken., goede service

Onze keuken is in juli geplaatst. Geheel naar onze wens. Goede monteurs met veel verstand van zaken. Geweldig mooie showroom.

Fijn om te lezen ! Bedankt.

We zijn super geadviseerd door Gery met prachtig resultaat. TOP

Wat Gery afgesproken had met ons, na verschillende aanvullende voorstellen om de keuken compleet te maken, is helemaal goed geleverd en deskundig geplaatst! Daar waar wij onze ideeën hadden en Gery gaf haar mening, eens of niet eens, zijn we zeer tevreden met het resultaat. Duidelijk kennis van zaken. Héél fijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

zeer tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

vriendelijk en kennis van zaken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijn familiebedrijf, korte lijntjes met elkaar. Je wordt fijn geholpen en alle tijd wordt genomen. Prachtige showroom met voor ieder keus. Wij hebben bewust voor de Lange gekozen om de bijzondere authentieke landelijke keukens. Eerdere ervaring met de Lange was zodanig positief dat we geen enkele twijfel hadden en dus onze nieuwe keuken ook hier gekocht hebben. Je weet bij dit bedrijf dat het goed komt. Dat is een fijn gevoel. Complimenten aan het team!

Nee, jullie staan voor jullie producten! Blijf vooral zo jullie zelf, dat maakt jullie bijzonder,

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

een ontzettend fijn bedrijf die met je meedenkt en een uitstekende service verleend

gewoon zo doorgaan

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles

Niet

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede communicatie, denken goed mee!

Veel in nalevering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een mooi bedrijf met ruime keuze aan keukens en toebehoren. Vakkundig personeel.

Het zou ideaal zijn als de gehele bestelling in 1x klopt en afgewerkt kan zijn.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niet vermijden van contact bij problemen, problemen niet bij de klant neerleggen ofwel laten betalen, beter communiceren over tijden van plaatsen, slecht agenda beheer.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed, deskundig en prettig overleg en advies

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer positief over de monteur! Een echte vakman.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Veel geduld voor jou, voor het ontwerp en materialen. De mensen nemen alle tijd om jouw wens te leren kennen. En geven goed weer welke keuzes je hebt en wat de voor- en nadelen bestaan. Ongeacht de grote van de keuken; je voelt je als klant uniek.