Ik ben tevreden

goede ervaring

Zoals besteld netjes gekregen!

Levering duurde langer maar product is erg goed

Had de kentekenplaathouder eerder verwacht maar na 5 werkdagen is hij afgeleverd. Prima houder en de tekst staat er ook goed op.

Tevreden.

Dikke duim omhoog.

Streven naar tevreden klanten

Ik had een kentekenplaathouder met tekst besteld. Het product kwam mooi op tijd alleen het lettertype was anders dan ik had besteld. Na overleg is binnen afzienbare tijd een nieuwe kentekenplaathouder geleverd met het juiste lettertype. Ik ben een tevreden klant.

slecht

product heb ik nog niet, dus kan ik niet beoordelen. heb reeds 2 snipperdagen genomen...de 1e geen bezorger gezien, ons adres bestaat niet..nee we wonen hier nog maar ruim 30 jaar!! 2e poging bezorgen tussn 8.00 en 18.00 uur...ruim begrip dus weer een snipperdag....het is 12.30.. ik bestel heel weinig via internet...dus niet weer.

Super mooi dank u wel

Super zeker aan te raden

Na wat aanloopproblemen zeer tevreden

Tot nu toe 4 plaathouders besteld. Bij de eerste enig misverstand over de levertijd. Daarna alles zeer gladjes verlopen. Platen zijn van super-kwaliteit, ook de tekst. Zeer hoge attentie-waarde zo met de bedrijfsnaam onder het kenteken. Veel positieve reacties van klanten en relaties.

Supermooi !

Snel en goed geleverd

Prima service en kwaliteit

Bestelwijze en levertijden zijn goed

Exact zoals beschreven.

Prima service, kwalitatief een minpunt

19 juni savonds besteld, dus zou dan 24 juni wel binnen moeten zijn. Via de mail contact opgenomen en kreeg snel reactie. Uiteindelijk kwam het 28 juni binnen. Helaas is de tekst scheef op de houder gedrukt. Goede feedback via de mail, en product was voor ons op tijd. Dus ondanks latere levering dan aangegeven op de site goed geregeld. Het kan uiteraard dat er ergens vermeld staat dat de levering later mag dan aangegeven is. Het product was op tijd, dus ik heb me er niet erg in verdiept. Prijs is ook prima. Wel een minpunt voor de scheve bedrukking op de houder

Niet volgens afspraak

Op de site wordt vermeld levering binnen twee dagen. Het is eerder 4 dagen. Vermeld het dan duidelijk op je site!

Mooie platen precies zoals besteld

Nette houders goeie kwaliteit. Verzending heeft wel even geduurd.

GOED

ZEER NETTE PLATEN,MOOI AFGEWERKT,DUIDELIJKE LETTERS EN NUMMERS.DIK TEVREDEN.

Super snel en duidelijk

Duidelijk en simpel om de text te maken. Snelle levering met track en tracé.

Prima service en snelle levering.

Meerdere malen houders besteld en zoals beloofd op de website binnen 3 dagen geleverd. Tekst op de houder ook netjes afgewerkt.

3 kentekenhouders besteld 2 voor auto en 1 voor motor.. Mn naam van de zaak is zo goed en mooi duidelijk en in verhouding...echt super netjes gedaan. Ben er blij mee !!!!

Service zeer goed

Communicatie verloopt soepel, snel geleverd.

zeer goed

goede kwaliteit

Professionele uitstraling en maatwerk!!! Zeker je geld waard.

Vriendelijke en behulpzamen klantenservice!!!

Matig

Geen levering op 2 dagen Eerder 5 dagen

Met veel plezier geef ik een goede review! Ik bestel het en na twee a drie dagen heb ik het al! Beter dan plaathouder.com, want die antwoorden op niks en wacht nu al drie weken of meer op die plaat. Spijtig dat ik daar geen review kan schrijven, maar weet nu wel waarom... Super bedankt en tot de volgende keer!

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering mooi product

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd