Goede kwaliteit en goede service

Alles vlot besteld en netjes op tijd geleverd. Kwaliteit van het product is gewoon goed. Ik zou hier absoluut weer bestellen.

Product precies, als omschreven.

Goede prijs kwaliteit product en snelle levering.

Niet ontvangen

De kentekenplaathouders heb ik 1,5 maand geleden besteld en nu nog niet ontvangen. Terwijl erop de site staat dat het binnen 7 dagen verzonden zou worden.

Snel verzending de leters waar super er op gezet

slechte communicatie

Volgens website binnen 2 dagen verzonden dus bestelling geplaatst. Na 5 dagen niks gehoord te hebben een email gestuurd. Na 3 dagen pas een reactie met de melding dat door issue de dag later pas verzonden zou worden. Toen bestelling binnen maar niet compleet. Weer email gestuurd maar na 3 dagen nog geen reactie. Toen heb ik gebeld en werd pas het restant opgestuurd.

Past goed, letters goed zichtbaar, ik ben blij.

Fijne ervaring

Fijne ervaring en ze leveren goede kwaliteit producten

Prima product en service

Prima product en geboden service

Duidelijke site

Super ervaring

Super ervaring, op aanvraag zonder enige problemen op maat gemaakte kentekenplaathouders laten maken en snel geleverd!

Prima, helemaal goed

Persoonlijke tekst precies zoals gedacht. Erg blij mee.

Precies zoals aangegeven.

Mooi product

Mooi product maar communicatie en tijdig leveren: niet goed

Verkeerde kleur.

Verkeerde kleur letters gekregen.

Mooie kwaliteit duurde even voor het binnen kwam maar supper blij mee.

Prima product

Correct en snel geleverd prima prijs

Verzending ruim 2 weken, 2-3 werkdagen was belooft :-(

Wegens snelle (beloofde) levertijden hier besteld. Was zeker niet de goedkoopste, vervolgens heeft het ruim 2 weken geduurd. Kwaliteit van de kentekenplaathouder is ook matig, je moet het kenteken met 'geweld' erin drukken. Het liefst zou ik mijn geld terug krijgen!

Outstanding

Not only personal contact also the personal service and all that for a price you won't believe it would be possible

Alles oké

Ik heb alles perfect ontvangen zoals gevraagd en binnen een vrij korte termijn.

Ziet er mooi uit

Nog geen ervaring over het product, vraag me wel af hoe lang de tekst er op blijft zitten, vind het kwetsbaar

Redelijke letter kwaliteit

Vlotte levering . Goede nummerplaat houder . Letter kwaliteit wat betreft kleur vind ik matig . Had graag wat meer glans in de letters gehad .

Gewoon goed en duidelijk

Prima service, flexibel in meedenken en vlotte afhandeling

Kortom; een positieve ervaring! Eén contructieve tip: Het zou mooi zijn indien er ook voor een iets luxere variant van universele houder kan worden gekozen. Eéntje waarbij je de plaat ahw in de houder schuift ipv 'klikt' zodat de plaat zelf 'ingekaderd' wordt. En indien je dez dan ook in bijv. carbon look of chroom kan bestellen.

Prima spullen gekregen, ben erg tevreden!

Over Kentekenplaathoudershop.nl

Kentekenplaathoudershop levert gepersonaliseerde kentekenplaathouders vanaf 1 stuk. Wij bedrukken de houders. Er zijn meerdere kleuren mogelijk en u kunt zelfs kiezen voor een logo.