Mooi verzorgt eindproduct

Mooi verzorgt eindproduct

Hoge kwaliteit, snelle levering

Kentekenhouder bedrukt en besteld, had hem binnen een weekje in huis. Prima afgewerkt, en bij contact had ik altijd snelle reactie! Word gewaardeerd!

Leuk product, snel geproduceerd en geleverd

Gewoon goed

Snel besteld, en geleverd

Professioneel en snel

Prachtige nummerplaathouders, goede prijs en vooral heel snel. Voorontwerp dezelfde dag nog! Wij bij STEPTOURS.be zijn zeer tevreden.

snelle reactie

jullie hadden een technische storing, via mail alsnog snel geregeld, Top!!

Goede service, snelle levering

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Goed meedenkend

Ze denken goed mee,, als het logo niet mooi is. Verder ziet het er erg mooi uit. De levertijd is een week.

Het kenteken ziet er super uit. Daarbij iitmuntende klantenservice! Toen ik belde over mijn pakket met de vraag of hij al verstuurd was, omdat mijn vriend de volgende dag jarig zou zijn, werd mij aangeboden om een ander cadeautje van hetzelfde bedrag te vergoeden! Aangezien het pakket niet optijd verzonden was. Hier heb ik geen gebruik van gemaakt maar ik vond het echt super!

Snel, correct, handig

Handig, duidelijk, snel en correct.

Mooie houder, maar had iets snellere levering verwacht

De houder ziet er mooi uit, blij mee. Op zondag besteld en donderdag geleverd, ik had 'm eerder verwacht. De auto op woensdag opgehaald en de houder kwam pas daarna, dat vond ik jammer. Inmiddels iemand gevonden die 'm gemonteerd heeft en het staat gaaf! Met de houder dus niks mis, alleen de levering had sneller gekund.

Prima kwaliteit

Dikke prima!!

Het bestellen ging erg gemakkelijk. Ik heb de houders zelf voorzien van text. Dit ging soepel en voldeed aan mijn wensen. Bezorging ging prima. Communicatie verliep goed. Enige minpuntje is dat de text niet exact in het midden is uitgelijnd.

Snelle verzending

Mooi gemaakt

Super product van goede kwaliteit

Snelle levering van het kwalitatief product geleverd zoals medegedeeld bij de bestelling, service is gewoon top.

Goeie service en produkt...

Erg vriendelijk aan de telefoon

Makkelijk te bestellen online alleen het opsturen duurde wat langer! Niet hun fout DHL doet er lang over ! Maar ze waren uiterst vriendelijk aan de telefoon! Zeker aan te raden

Product is prima, de rest van het bedrijf is niks.

+ Product voldoet aan verwachting + Product ontvangen zoals besteld - Verkeerde berichtgevingen ontvangen - Zeer lange levertijd - Geen informatie tussentijds ontvangen

Slechte kwaliteit

Eerste en de laatste keer dat ik dit product bestel. De plaathouder is van slechte kwaliteit en de belettering "the wiac" was reeds beschadigd op de letter "C" (stukje wit eraf). De kwaliteit is zo slecht dat ik zelfs denk dat dit in regen en wind het geen jaar vol houd. Ik vind het een schande om zoveel euro's te vragen voor één kentekenplaat en dan nog eens betalen voor transport waarbij 50% beschadigt is. Het er twee besteld en zal er één monteren en de andere is voor de vuilbak. Ik zal product aan niemand aanraden.

Beste Luc, Indien u wenst kunnen wij u kosteloos een nieuwe toezenden. Wij staan voor onze kwaliteit. Helaas komt het weleens voor dat een print beschadigd raakt in de eerste 24 uur na het printen. Deze vervangen wij dan altijd kosteloos. Wij horen graag uw reactie. met vriendelijke groet John

Slechte service

Heb bestelling geplaatst, na 3 weken mail gestuurd dat ik niets had ontvangen, lul verhaal over printer storing en dat ze te veel klanten hebben om iedereen te informeren. Echt heel slecht.

Beste, Het spijt ons dat uw bestelling door omstandigheden zo laat bij u terecht gekomen is. We hadden daadwerkelijk te maken met een printer probleem, die niet 1-2-3 opgelost was. We hebben inderdaad niet de moeite genomen om iedereen persoonlijk op de hoogte te brengen. Dit zou handmatig dienen te gebeuren en is inderdaad een tijdrovende bezigheid. Dus hebben we er dit keer voor gekozen om alleen te reageren op vragen van onze klanten. We zullen voor de toekomst kijken of en hoe we dit anders kunnen doen.

goede kwaliteit!

Dit is mijn 3e bestelling. Steeds uitstekende kwaliteit. De andere 2 kentekenplaten zijn na jaren nog steeds in perfecte staat. Heel tevreden over jullie service en producten!

Snel, correct

Snelle levering, mooie producten. Alles zoals het hoort

chaotisch

Hoewel ik geen bestelling geplaatst had, kreeg ik een mail dat mijn bestelling bezorgd was. Dit was midden in mijn vakantie. Bij thuiskomst, drie weken later, zag ik dat er niks bezorgd was. Op mijn mail aan kentekenplaathoudershop kreeg ik het antwoord dat ze vanwege vakantiesluiting niet bezorgd hadden. Ze waren toevallig net weer open. De bestelling zou een dag later alsnog bezorgd worden.Even later kreeg ik van hen een bevestiging dat ik niks besteld had. Ps. t.a.v. de AVG: ik ben dus geen klant geweest van dit bedrijf en geef geen toestemming tot gebruik / openbaarmaking van mijn gegevens.

Het was makkelijk in te vullen op de website en goed zichtbaar hoe het eruit zou komen te zien.

Over Kentekenplaathoudershop.nl

Kentekenplaathoudershop levert gepersonaliseerde kentekenplaathouders vanaf 1 stuk. Wij bedrukken de houders. Er zijn meerdere kleuren mogelijk en u kunt zelfs kiezen voor een logo.