chaotisch

Hoewel ik geen bestelling geplaatst had, kreeg ik een mail dat mijn bestelling bezorgd was. Dit was midden in mijn vakantie. Bij thuiskomst, drie weken later, zag ik dat er niks bezorgd was. Op mijn mail aan kentekenplaathoudershop kreeg ik het antwoord dat ze vanwege vakantiesluiting niet bezorgd hadden. Ze waren toevallig net weer open. De bestelling zou een dag later alsnog bezorgd worden.Even later kreeg ik van hen een bevestiging dat ik niks besteld had. Ps. t.a.v. de AVG: ik ben dus geen klant geweest van dit bedrijf en geef geen toestemming tot gebruik / openbaarmaking van mijn gegevens.

Het was makkelijk in te vullen op de website en goed zichtbaar hoe het eruit zou komen te zien.

Heb me pakket niet ontvangen

Het contact is goed alleen heb nog niks ontvangen het is nu al 3 weken

Uitstekend product

Goed verpakt en snel geleverd

Perfect zoals ik het had verwacht en snel

Doet niet wat er wordt beloofd!

In twee dagen geleverd? Nee dat is een leugen! En dan moet je er zelf ook achteraan. Echt waardeloos. Je kan beter een andere leverancier kiezen.

Super service en kwaliteit.

Goede communicatie en een snelle levering.

Service ok, drukwerk kan beter

Service was goed maar de bedrukking op de houder op sommige plekken was beschadigd.

Goede kwaliteit voor een lage prijs

dik in orde

helemaal top

perfecte en snelle service. Ze denken mee en geven aan wat betere keuzes zijn. Zelfs wanneer ze dan een credit moeten sturen (op eigen verzoek). Prima service

Zeer vlot en correct!!!

Zeer mooie nummerplaathouder

Duidelijke communicatie en klantgericht

Gepersonaliseerde plaathouders besteld. Na een vraag heel vlot antwoord gekregen.

Zeer slecht

Kwam zeer laat Ik heb een email gestuurd om te vragen? Werd pas na 1 week beantwoord

Werkt prima om via de website een tekst in te voeren. Voorbeeld dat je op de site ziet wordt ook exact zo geleverd. Ik ben heel tevreden over de kentekenplaten!

Snelle service, prima prijzen

Geweldige service

Op eigen initiatief hebben ze iets veranderd aan mijn logo om deze beter zichtbaar te maken. Dit was een aangename stap. Het resultaat ziet er geweldig uit. Super service!

Producten zijn goed

Als ze iets meer zouden kunnen communiceren zou dat zeer wenselijk zijn Producten en verzending zijn goed

top

geen opmerkingen

Aanrader

Goederen lijken me redelijk kwalitatief. Bedrukking ook, maar dit zal de tijd uitwijzen. Je krijgt melding dat je bestelling geplaatst is. Daarna heeft het toch meer als een dikke week geduurd eer dat je melding krijgt dat de goederen verzonden zijn. Redelijk goed verpakt aangekomen. Prijs valt ook mee in vergelijking met de concurrenten. Dus momenteel niet te klagen. Aan te raden.

goede kwaliteit en mooi maar lange levering

de kwaliteit van de platen zijn prima en ook de tekst erop is goed dat is zeer positief. ook het telefonisch contact is uiterst vriendelijk en behulpzaam. enigste minpunt wat ik heb en daarom dat ik ook maar zoveel sterren geef is de verzendtermijn. er wordt met op voorraad gezegd binnen 2 werkdagen maar het duurt echt toch dik een week voordat het binnen is. vind ik verder geen probleem wat langer wachten maar pas dit dan ook aan bij verzendmethodes en verwerking . verkomt teleurstelling bij velen denk ik. maar zie dit dan ook als positieve kritiek , verder alles top.

Communicatie mag beter

Ik had kentekenplaten besteld voor de verjaardag van mijn man. Het zou dan op tijd geleverd worden, gezien 2 werkdagen ... Helaas kreeg ik de platen pas 1,5 week na mijn bestelling bezorgd, vanwege personeelsproblemen. Dat is mogelijk, maar had wel hiervan op de hoogte gebracht willen worden.

Goed product, zeer lange levertijd

Verzending in 2 dagen klopt niet, na mailen werden de platen eindelijk verstuurd. Heeft een week geduurd, de track en trace kreeg ik een dag na de levering. Niet echt handig, slechte communicatie. Product zelf is we goed.

Prachtig resultaat

Het was 100% zoals verwacht Goede klanten service!

Kwaliteit is goed

De kwaliteit van de kentekenplaathouder is goed het is alleen jammer dat het niet zo duidelijk is hoe je het lettertype vergroot. Hierdoor staat de tekst nu te klein op de houder.

Kwaliteit teleurstellend

Ik had graag meer betaald voor een mooier resultaat, de twee aangeleverde platen zitten vol schreven op de bedrukking.

Handelsweg 9

7641AC Wierden

Over Kentekenplaathoudershop.nl

Kentekenplaathoudershop levert gepersonaliseerde kentekenplaathouders vanaf 1 stuk. Wij bedrukken de houders. Er zijn meerdere kleuren mogelijk en u kunt zelfs kiezen voor een logo.