Makkelijke site en snelle levering

Goede serves en snel in huis

Vandaag voor het eerst gebruikt en bevalt prima.

Goed geholpen en snel geleverd

Ga deze schaal vandaag als cadeau geven. Misschien dat hij aankomend weekend gebruikt gaat worden. Daar wilde ik nog even op wachten voor ik een reactie wilde geven. Als hij het goed doet,meld ik het anderen, en anders jullie. Groet, Johnny Karst

goed product voor mooie prijs.

echt een goede pan.

en nog leuke kadotjes er bij in de doos.

Goede pan snelle service geen enkel probleem ­čĹŹ

Zie hier boven

prima shop. makkelijk bestellen. snelle levering.

Allemaal prima en vlot verlopen.

zeer correcte winkel

We hebben onze bestelling geretourneerd omdat het niet was wat we verwachten maar de eigenaar heeft inmiddels de goederen laten op halen en beloofd terug te betalen.

Mooie snelle service en een goed product!

Snelle levering en goed product!

Goede communicatie en service

Ik ben direct geinformeerd over latere levertijd ivm vertraging leverancier en kreeg de optie te annuleren. Ik heb erop gewacht en kreeg voor het ongemak nog een kortingscode. Oftewel super geregeld!

Graag gedaan Petra. Fijn dat je ons zo hoog hebt gewaardeerd daarom. Met vriendelijke groet, Rob Ovenwinkel.com

Snelle levering, mooi product.

Ik ben blij dat u zo blij bent met het product en onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Rob Ovenwinkel.com

Pluspunten

Goede prijs en snelle levering.

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Hallo Marijn, Dank je wel voor de zeer positieve beoordeling. Ik zou ook graag de bezorgkosten willen verlagen, maar dan moet ik dat in de verkoopprijs verrekenen. Wat dat betreft kies ik liever voor transparantie en wil ik ook dat de bezorger een eerlijke vergoeding krijgt voor het belangrijke werk dat ze voor jou als klant, maar ook voor mij als webshop, uitvoeren. Graag tot een volgende keer. Fijne zondag nog. Met vriendelijke groet, Rob Ovenwinkel.com

Pluspunten

Snelle antwoorden op mail. Zelfs in het weekend. Service staat hier zeker op nummer 1

• Snelheid/Levertijd

Heel fijn om te horen dat u zo tevreden over onze service bent.

Pluspunten

Klantvriendelijkheid. Persoonlijkeaandacht.

• Communicatie

Bedankt voor deze hele hoge waardering. We hopen u snel weer als klant te mogen verwelkomen. Team Ovenwinkel

Mailtje sturen als het pakje onderweg is

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. We zullen in het vervolg een bericht met track & trace versturen. Team Ovenwinkel

Pluspunten

Mooi product voor goede prijs. Snelle levering

Men was vergeten een track and trace code te sturen. Daardoor wist ik niet wanneer ik het pakketje kon verwachten

• Snelheid/Levertijd

Fijn dat u zo tevreden over onze service bent. Helaas zijn een aantal berichten met de T&T code's tijdens de drukke periode niet bij de geadresseerde aangekomen. We gaan hier in het vervolg beter opletten. Dank u wel voor uw melding hiervan. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden over onze service bent. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Pluspunten

zeer klantvriendelijk

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

SNEL, PRIJSVRIENDELIJK

GEEN

• Snelheid/Levertijd

Oh wow wat een hele fijne beoordeling. Dit is natuurlijk de perfecte score, maar niemand is natuurlijk perfect. Wel fijn dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer. Team Ovenwinkel

Pluspunten

Snelle en keurige aflevering.

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Pluspunten

dit was mijn eerste ervaring met aankopen via het net en kan dus niet vergelijken, maar alles is toch gelopen zoals het voorgeteld was dus denk ik dat het allemaal oke was

• Snelheid/Levertijd

Fijn dat uw eerste ervaring met het online kopen zo goed verlopen is en dat wij daar onze bijdrage aan hebben mogen leveren. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel dat u onze diensten zo hoog weet te waarderen. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Pluspunten

Zeer snelle levering voor een zeer goede prijs.

• Snelheid/Levertijd

Wow, wat fijn dat u onze diensten zo'n hoge waardering geeft. Dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Pluspunten

mooie G3Ferrari Delizia pizza steenoven mat besteld,,pizza was heerlijk .,binnen een paar dagen geleverd.

• Snelheid/Levertijd

Dank je wel voor de positieve waardering van onze diensten. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Pluspunten

juiste levering

Ik wacht op de factuur. De gegevens van mijn bedrijf voor het factuuradres heb ik ingevuld tegelijk met het het opgeven van het afleveradres (afwijkend van het factuuradres). Van wie kan ik de factuur verwachten? Beslist. nl bij wie ik de nodige gegevens heb ingevuld of komt het van ovenwinkel.nl ? Bakkerij van Zuylen Dorpsstraat 41 5241EA Rosmalen. De pakbon heb ik in goede orde ontvangen op Kruisstraat 9D, Rosmalen

• Snelheid/Levertijd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling. De factuur is naar u opgestuurd. Succes met de bakvormen. Vertrouwende u hiermee naar wens van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet, Rob (Ovenwinkel.com)

Over Ovenwinkel

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. In de webshop vindt u een leuk aanbod aan ovens en andere kooktoestellen met bijbehorende accessoires. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik ernaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd met gratis retour. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Thuiswinkel Waarborg Certificaat waardoor u in een veilige en klantvriendelijke winkelomgeving shopt. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier!