Snelle levering, goede prijskwaliteitverhouding

De titel verklapt mijn recensie al. Ik ben zeer tevreden over de service.

Snelle en correcte levering

• Bezorging

Levering snel en goed ingepakt.

Prima winkel!

Snel antwoord, snelle levering en goede kwaliteit.

Niets op aan te merken.

Ovenwinkel kende ik niet. Ik was op zoek naar de dubbele ovenwant van Crisp & Dene en kwam zo bij Ovenwant uit. Meteen de houten snijplank gekocht, omdat ik daar ook op zoek naar was.

Prima en snel geleverd

• Bezorging

Product bevalt goed. Receptenboekje helaas alleen in het Italiaans.

Superservice!

De online bestelprocedure was helder en snel, de verzending was binnen een dag, het pakket was degelijk verpakt en had diverse leuke en handige verrassinkjes. De concurrenten moeten vooral kijken hoe Ovenwinkel zijn zaken perfect voor elkaar heeft. Dank jullie wel!

Voldoet aan verwachting

Producten tijdig en netjes geleverd.

• Bezorging

Fantastisch product en goede levering

De ovenpan is heel mooi, kwaliteit! Snelle levering, netjes bezorgd.

• Bezorging

Bestelling snel geleverd conform belofte

• Bezorging

Goede kwaliteit en snelle service

• Bezorging

Super klantvriendelijk en de tijd nemend voor advies.

Fysiek in de winkel kunnen zijn en uitleg gekregen over de vele verschillende mogelijkheden om te kunnen koken, grillen en bakken buiten. Top, Rob.

Hele fijne service!

Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, bleek het product landelijk uitverkocht. Ik kreeg direct een vriendelijk, persoonlijk mailtje met daarin uitleg en de vraag of ik wilde wachten of de bestelling wilde annuleren. Stelde ik erg op prijs, geen standaard mail, maar echt aan mij gericht. Besloten te wachten op het product en zaterdag in goede orde mogen ontvangen. Bedankt!

Super service en kwaliteit

Bestel hier vaker Super service en advies en super kwaliteit en zeer snelle levering ook als je vragen hebt beantwoord Rob zeer snel je vraag Ga zo door Rob

• Bezorging

Product nog niet gebruikt ,ivm vaderdag kado

• Bezorging

Goede informatie, snelle afwikkeling.

• Bezorging

De Petromax Pergolator is precies zoals het op de website beschreven stond! Top product!

Product is wat ik zocht

Goed product vlotte levering

Product voldoet en vlotte levering

meedenkend , welwillend , servicegericht

Als je in de "winkel" komt dan denk je...waar ben ik belandt. Het pand geeft niet veel vertrouwen. Maar als je dan het gesprek aan gaat met de eigenaar dan proef je de passie, het enthousiasme en dan weet je dat het goed gaat komen. Wij hebben een lange weg gehad naar de aankoop van onze houtgestookte pizza oven. We wilden er een onderstel bij en dat moest elders gemaakt worden op bestelling maar daarvoor hadden we maten nodig. De oven is besteld speciaal voor ons om te kunnen meten zonder aanschafverplichting. Toen alles in kannen en kruiken was is de oven volgens afspraak thuisgeleverd met een aantal extraatjes zoals wat hout . !! fijn samengewerkt en de eigenaar heeft echt wel een stapje extra voor ons gezet !!

• Levertijd N.v.t.

Snelle levering, goede service

Blij met mijn bestelling

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering

Volgens verwachting geleverd

Volgens verwachting geleverd

Over Ovenwinkel

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. In de webshop vindt u een leuk aanbod aan ovens en andere kooktoestellen met bijbehorende accessoires. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd met gratis retour. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Thuiswinkel Waarborg Certificaat waardoor u in een veilige en klantvriendelijke winkelomgeving shopt. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp