Snelle levering. Bakvorm ziet eruit zoals omschrijving. Zelf (nog) niet gebruikt. Was cadeau voor mijn moeder.

Prima product

De taart pizza schaal van staal is super

• Bezorging

heel snelle service en een perfect product

ik bestelde een ovenvorm in silicone van dr oetker. De bakvorm is niet alleen mooi maar ook heel degelijk. De bestelling was ook heel snel ter plaatse!

• Bezorging

Snelle levering van een prima ovenschaal.

De eerste maaltijd uit de Römer topf was werkelijk heerlijk. Ga hem gauw weer gebruiken.

Heel blij

Blij met mijn bestelling. Snel en netjes verpakt

Perfect!

Snelle,levering, goed product, flexibel, makkelijk contact

Snelle goede service

Besteld en meteen binnen gekregen

• Bezorging

Was snel bezorgd, degelijke pan

Altijd ruimte voor verbetering

Voor de rest is de site goed en de service is prima

• Bezorging

snelle levering. Alles in orde.

• Bezorging

Snelle levering en heldere uitleg aan de telefoon.

Snelle levering en heldere uitleg aan de telefoon.

• Bezorging

Bestelling door buur ontvangen... géén mededeling van PostNL ontvangen... zegt meer over de courier

Service OK Courier bedrijf = niet OK

• Bezorging

Deze klant had aangegeven dat het pakket bij de achterdeur mocht worden neergezet. Hoewel wij deze verzoeken begrijpen, valt dat helaas buiten de standaard afspraak welke wij met de vervoerder hebben. Indien een klant niet thuis is dan wordt het pakket bij de buren aangeboden of de volgende dag een tweede keer op hetzelfde adres aangeboden. In dit geval is het pakket bij de buren aangeboden. Indien dit ongewenst is kan je als ontvanger het bezorgmoment online aanpassen via de track & trace informatie. De klant heeft uiteindelijk zijn pakket binnen 24 uur ontvangen. Hierbij ging het ook nog eens om een zwaar pakket van bijna 20 kg, dus dat dient ook nog in ogenschouw te worden genomen. We doen ons uiterste best om de verzending en het ontvangen van de bestelling zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen. Spijtig dat dit deze keer tot een minder goede ervaring en beoordeling heeft geleid. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Zeer prettige klantervaring

Ondanks dat ik de bestelling last-minute geplaatst had, kon ik mijn product alsnog ophalen op de gewenste tijd. De communicatie hierover verliep goed. Ook ben ik blij met de aankoop, een Ooni pizzaschep.

• Bezorging

Snelle levering en goede communicatie

Erg tevreden.

Perfect-correct

Bij aankoop werden de problemen snel opgevolgd en weggewerkt Dank u wel Nu ben ik heel tevreden met mijn aankoop

• Bezorging

Geweldige oven, heerlijke pizza's. We zetten hem regelmatig aan.

• Bezorging

Goede product omschrijving en foto's. Makkelijk bestellen.

Mooie artikelen

Alles is keurig op tijd geleverd en de artikelen zijn van goede kwaliteit. Ik ben er blij meem

Mooie spullen maar....

Ik heb erg mooie spullen gekregen maar een beoordeling is er erder dan het antwoord op mijn vraag dus vandaar een 3,5 ster.

• Bezorging

Excuses dat uw vraag aan onze aandacht ontsnapt is. We hebben deze wel beantwoord. We zullen erop toezien dat we sneller op vragen zullen reageren. Met vriendelijke groet, Team Ovenwinkel

Wat een service en aandacht voor mijn wensen

Ik belde omdat ik een vraag had over een stove. Alle werd tijd genomen om mee te denken. Een winkel met veel ervaring en vakkundig. Er werd snel geleverd met een extra cadeautje. Zoek je een goede (Joy) stoof, hier te koop met de nodige uitleg.

goed kwaliteit

Snelle verzending, product zoals het moest zijn.. Ik zal zeker terugkomen!!!

• Bezorging

De levering vond plaats volgens afspraak, product voldoet aan de verwachtingen.

• Bezorging

Snelle levering, goede pan!

Wij kochten de gietijzeren poffertjespan waar 30 poffertjes mee gemaakt kunnen worden. We hebben de pan nu 4 dagen en hebben al 3 keer poffertjes gegeten. Mijn man en kinderen zijn er dol op! De pan is perfect, poffertjes komen goed los en de pan is heel fijn, omdat je er met deze 30 per keer kan bakken. Wij zijn blij!

• Bezorging

Top service en vlotte levering

Super service bedankt

• Bezorging

goed produkt en zeer snel geleverd

supper tevreden ga binnen kort weer super brood bakken

Over Ovenwinkel

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. In de webshop vindt u een leuk aanbod aan ovens en andere kooktoestellen met bijbehorende accessoires. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd met gratis retour. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Thuiswinkel Waarborg Certificaat waardoor u in een veilige en klantvriendelijke winkelomgeving shopt. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp