Goed duidelijke berichten en overzichtelijk

Snelle levering goede communicatie

Snel

Product snel gevonden, vlotte bezorging.

• Bezorging

prima site, goede prijs, snelle reactie

Zeer positief: ik had bij mijn oven ook "pallets" (brandstof korrels) besteld, maar die passen niet bij het model oven. Ovenwinkel.nl nam meteen contact met me op, corrigeerde de bestelling en stortte het geld direct terug. Dat is nou eens attent! Verder een prima prijs, overzichtelijke site en snelle levering. Klein minpuntje: de bestelde infrarood thermometer was niet leverbaar. Maar dat wordt ook snel opgelost, werd me verzekerd.

Persoonlijke service!

Geweldige service. Snel. Scherp geprijsd en artikelen van hoge kwaliteit.

• Bezorging

Snelle levering, mooie producten, goed advies

Omdat we dichtbij wonen, werd de bestelling persoonlijk bezorgd. Daarbij veel advies gekregen en uitgebreid over de Petromax producten en toepassingen gesproken. De webshop kent een mooie product range, dus we gaan zeker nog meer bestellen de komende tijd.

• Bezorging

Zeer snelle levering. Ik heb het cadeau gedaan dus weet verder niet hoe het bevalt of gaat bevallen.

Snelle levering goed product

Idem

zeer tevreden

xx

Super geregeld

De service was goed, vriendelijk personeel. Snelle levering! Super bedankt

Fantastische service!

Werd zelfs opgebeld over de status en levering van mijn product.

Let goed op levertijd

Ik had graag willen weten dat mijn levering later zou komen dan gepland. Mijn bestelling is in twee├źn gesplitst en hetgeen dat ik op een bepaalde datum juist wilde hebben komt later aan. Als ik dit van te voren had geweten had ik daarop kunnen anticiperen. Verder is de levering van het product dat ik wel heb ontvangen netjes verlopen. Goed ingepakt, en mooi product.

• Bezorging

Helaas is er inderdaad iets misgegaan met de levering van 1 van de 2 bestelde artikelen. De levertijd welke wij vooraf hadden geïnformeerd bleek niet haalbaar te zijn. Omdat onze leverancier nog steeds geen duidelijkheid over de beschikbaarheid kan geven hebben we besloten om de bestelling van dit artikel te laten vervallen en het aankoopbedrag terug te betalen. Dit leek ons de meest passende oplossing voor deze situatie.

Mooie spullen een snelle levering

snelle levering goede kwaliteit

rooster keurig ontvangen en vooraf bericht van nalevering ivm voorraad

• Productinformatie N.v.t.
  • Bezorging

Even wat verwarring maar na het stellen van een vraag over de kleur van het product, een snel en duidelijk en begrijpelijk antwoord helemaal te reden.

• Bezorging

Hele fijn om daar te winkelen en iets.te bestellen en lekker vlug in huis

Kwaliteit

Gevonden via de webshop, heel interesant qua prijs en kwaliteit, top producten

Super gaaf product

Zeer netjes geleverd Erg blij mee

• Bezorging

Prima geleverd. Netjes verpakt.

We hebben een pizza oven besteld. Oven winkel raadde aan om er 2 metalen spatels bij te bestellen. Die blijken inderdaad handiger te zijn dan de houten spatels die bij de oven horen. Prima advies dus.

Betrouwbaar en goed

Goede en snelle levering. Je merkt ook aan de aandacht waarmee het verpakt is, dat men plezier heeft in zijn vak.

• Bezorging

Geweldige service en snelle levering.

Al mijn producten die moest hebben op voorraad en snel geleverd.

Heel degelijk product

De quiche vorm met uitneembare bodem van blauwstaal is precies wat we zochten. De service van Ovenwinkel.nl is dikke prima.

Zeer goede olie.

Omdat ik met mijn CNC regelmatig snijplanken maar zocht ik een voedselveilige olie om ze te beschermen. Zo het nu lijkt bevalt het product goed en ik gebruik het inmiddels ook voor andere werkstukken die een beschermlaag nodig hebben. Tot nu gebruikte ik daarvoor en transparante lak maar deze olie is misschien nog wel beter. Het is snel droog voor een eventuele tweede laag.

top product

top product, snel geleverd

• Bezorging

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie pannen voor een goeie prijs. De producten waren snel geleverd.

• Bezorging

De juiste broodbus, goede prijs, snel geleverd

Alles prima!

Over Ovenwinkel

Ik heet u van harte welkom in de Ovenwinkel. In de webshop vindt u een leuk aanbod aan ovens en andere kooktoestellen met bijbehorende accessoires. Voor mij staat u als klant centraal en streef ik er naar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. De Ovenwinkel biedt u na aankoop 30 dagen bedenktijd met gratis retour. Ook beschikt de Ovenwinkel over het Thuiswinkel Waarborg Certificaat waardoor u in een veilige en klantvriendelijke winkelomgeving shopt. Heeft u vragen over de producten in de Ovenwinkel of van algemene aard, neem dan gerust even contact met mij op. Graag tot ziens in de Ovenwinkel voor puur kookplezier! Met smakelijke groet, Rob Kamp