Teleurgesteld

Verkeerde producten binnen gekregen, en na drie weken nog steeds geen enkele reactie op mijn meerdere emails.Echt jammer. Wel had ik de bestelling ( ook al was het de verkeerde in mijn geval) al binnen 2 dagen in huis! Dus toch nog iets positiefs. Ik ga het nu maar terug sturen om mijn geld terug te krijgen. Maar had het liever om willen ruilen voor het juiste product. Maar doordat niemand reageert, gaat dit dus niet lukken.

Valt tegen

Heb een bestelling gedaan, volgende dag geleverd, toppie!!!! Nu blijkt artikel stuk te zijn, heb ik gelijk gemeld, wordt een keer terug gebeld maar tot nu toe hoor ik niets, Ik heb artikel nodig omdat ik moet wandelen ivm rug-problemen maar dan moet de verlichtingsband wel heel zijn anders wordt ik nog voor mn sokken gereden. Had graag gezien dat er iets eerder contact gezocht zou worden.

Bestelling

Op 18 november besteld. Vandaag 6 december mijn bestelling nog steeds niet gearriveerd. Ik geef jullie nog 1 week is het nog niet gearriveerd dan schakel ik kassa of rader in. Voel als pure OPLICHTING. Lees in de reviews dat er zoveel mensen hun bestelling niet ontvangen hebben.

Slecht

Op 27 oktober een badjas bestelt. Zou 14 november verzonden worden. Niets ontvangen. Ze zijn niet bereikbaar en reqagern ook niet op emails, buiten de mededeling dat ze het druk hebben en het iets langer kan duren. Ben waarschijnlijk m'n geld kwijt. Oplichting??? Dit is een 2e poging om een review te doen. De eerste werd gewoon genegeerd.

Geen reactie of spullen

Heb besteld maar krijg geen enkele info mbt levering of mijn geld.

Beste Hans, Bedankt voor je review. Je hebt een product besteld met een langere levertijd, deze langere levertijd werd ook aangegeven op de productpagina en in het winkelwagentje. Je product komt morgen bij ons binnen en zal daarna verzonden worden, er volgt dan een update per mail met het trackingnummer. Met vriendelijke groet, Webcare - Check Die Deal

NIET BESTELLEN, leveren niet!!!!

15 nov iets beteld. Nooit geleverd. reageren niet op mails etc. Trap er niet in, oplichters!

Snelle en goede levering

Keurig verpakt en prima bezorgd.Top

Snelle levering!

Een zeer snelle levering, ik kon snel m’n telefoon weer opladen.

Geen reactie op mijn mails

Begin september besteld, nog niets ontvangen, op mijn mails komt geen reactie

Snelle levering, prima service en produkt.

Had binnen 24 uur mijn producten al binnen

Geen product en geen reactie

Product zou 14 november verstuurd worden. Nog altijd niks ontvangen en na meerdere mails blijft het nog altijd stil. Zeer slechte service.

Niks ontvangen, geld weg?

Ondanks meerdere mails en vragen nog steeds (na drie weken!) geen reactie en pakket ontvangen. Helaas al betaald, dus is nu mijn geld weg? Ik ga maar eens kijken waar ik een klacht in kan dienen die dit bedrijf wel raakt...

Tevreden over bestelling

Helaas had ik de verkeerde wc bril uitgezocht (door te snel te willen zijn op mijn telefoon). Wilde het retourneren voor de kleur die ik uiteindelijk had willen hebben. Echter zag ik dat retourneren voor eigen kosten is. Dan zou het wel een hele dure toilet bril worden. Dus nu met enige tegenzin deze geplaatst. Door mijn eigen domme fout... De procedure snelheid, betaling, assortiment en levering is niks over te zeggen. Jammer dat ruilen dus kan tegen zelf betalen van de verzendkosten.

Prima service, snelle levering en leuk artikel ontvangen.

Prima ervaring, de levering was snel en het artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

Snelle levering, klasse.

SLECHT

GEEN COMMUNICATIE BIJ UITBLIJVEN TOEGEZEGDE LEVERDATUM , OOK NIET NA 3 KLACHTENMAILS AAN DE KLANTENSERVICE. IK WIL NU MIJN ORDER ANNULEREN MAAR KAN DAT ALLEEN MAAR DOEN VIA EEN EN HET ZELFDE EMAILADRES WAAR IK OOK MIJN KLACHTEN NAAR . TOE HEB GESTUURD. HET KEURMERK IS NIET TERECHT, WAARDELOZE FIRMA WAAR JE , VOLGENS MIJN .ERVARING, KAN FLUITEN NAAR JE RECHT ALS KLANT EN WAARSCHIJNLIJK OOK NAAR JE VOORUITBETAALDE GELD .

slecht

Had een pullover besteld begon dat ik een mail kreeg dat hij 5 dagen na de bestelling zou worden afgestuurd. Terwijl beloofd was i dag na bestelling. Na ruim een week nog niets binnen, Nee een mail gestuurd naar support. Heeft dus ook geen zin, Krijg je een mail dat mijn mail in goede orde is ontvangen Nou fijn, Er is niet gereageerd verder door support, Dus daggggggggg 30 euro

Wel betaald nooit ontvangen

Hoes voor BBQ en hang parasol besteld maar nooit ontvangen. Mail gestuurd en vriendelijk antwoord terug met excuses en toezegging dat alles binnen een maand verstuurd zou worden. Helaas dus niet en ben dus mijn geld kwijt. Niks bestellen

Nooit geleverd

Muursticker besteld maar deze is nooit geleverd. Op een eerste mail is beleefd gereageerd maar nadien bleven de mails onbeantwoord. Hier bestellen we nooit meer!

Na defecte levering wordt er helaas geen contact met ons opgenomen

Wij hebben een wc bril besteld omdat de recensies erg goed bleken te zijn maar helaas zitten er allemaal doffe plekken op de wc bril!!!! Wij hebben dit gemeld en foto’s getoond maar helaas wordt er niet gereageerd nadat we al meerdere keren een mail hebben gestuurd ! Als je klantgericht bent zou je juist moeten reageren? Dit is de reden waarom wij erg ontevreden zijn!!

Slecht

Ik heb sokken besteld en hoor verder helemaal niets ook reageren ze niet op de e mail ze zeggen 2 dagen het zijn er inmiddels 6 voor de rest kan je niks niet eens een telefoonnummer.

waardeloos!!!!!!!

Bestelling betaald maar nooit ontvangen. Geen antwoord op mails