top geleverd

snel af gehandeld. top product

Goed ontvangen en zeer goed produkt

Heb het bij gesneden en was zeer gemakkelijk . zeker geen, tocht meer.

Iets lange levertijd,verder keurig netjes.

Geen aanmerkingen.

Perfect!

Zag een dompelpomp voor zo weinig geld, dat mijn verwachtingen erg laag waren. Wat een top ding! 800 liter per uur. Bezorging ging vlekkeloos, s’avonds besteld en volgende dag bezorgd.

batterij kaarsen

Geen angst meer dat kaarsen in brand vliegen. De kaarsen flikkeren zelfs en zijn met afstand bediening goed aan en uit te zetten .

Snelle service & goede kwaliteit!

Mijn pakket werd na 2 dagen reeds geleverd. Ondanks de breekbare inhoud, was het pakketje heel goed verpakt en was het onwaarschijnlijk dat het zou breken. Eveneens heel goede kwaliteit voor zeer weinig geld. Ik zal zeker nog bestellen bij Check Die Deal.nl

oplichters.

Het zijn ordinaire oplichters. De bestelling komt gewoon niet, En naar je geld kun je fluiten.

waardeloos

op 23 okt 2019 waterdichte kit tape-3,8CM en Waterdichte kit tape-2,2 CM besteld en betaald maar tot op heden 22 jan 2020 nog niets ontvangen ondanks div mails en chat waarop helemaal geen reactie of een valse belofte werd gedaan nog steeds geen tape!!!!! dus kijk uit nooit vooruit betalen bij deze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waardeloos

Beste, Ik heb op 23 december bij jullie een bestelling (ordernummer: 400174499) geplaatst. Deze bestelling heb ik ontvangen en weer retour gestuurd. Op 27 december heb ik jullie een mail gestuurd, hier heb ik geen enkele reactie op ontvangen... respectloos! Groeten, Tancu

Slechte service!

Op 26 november een bestelling geplaatst en betaald maar levering bleef uit. Na een vraag van mij per e-mail ontving ik een reactie met de melding dat de bestelling nog 1 tot 2 weken op zich liet wachten omdat deze nu uit het buitenland moest komen. Na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Diverse mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord meer. Inmiddels bijna 2 maanden verder, maar nog steeds mijn bestelling niet gezien. Ik raad niemand aan hier zaken te bestellen!!

Opgelicht

BBQ hoes besteld en betaald, maar niks ontvangen! Mijn geld terug gevraagd, maar niks ontvangen. Dus wel geld inpikken en niks leveren en nu nergens meer op reageren! NOOIT IETS BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS !!!

Dramatisch!!

Wat een drama club. Op 16/12 item besteld met de belofte; “voor 18u besteld is morgen in huis” Het is nu 10 januari en nog niks gezien. Noooooit meer!!

Dramatisch. Nooit meer!

Item besteld op 16/12. Zou direct geleverd worden. Nu op 9 januari nog steeds niks ontvangen! Dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Wat een amateurs

Niet gekregen wat ik wou

Door onduidelijke aanduiding op de website, en door bestelling toch te plaatsen omdat ik dacht juist te zijn niet hetgeen gekregen wat ik wou. Dus mail gestuurd al enige dagen geleden en nog steeds geen antwoord.

Zeer slecht

Bestel hier niks! geen support niks! ondertussen loopt er een incasso case tegen mij voor een niet ontvangen product....

Boxershorts niet zo comfortabel als verwacht.

De boxershorts vallen me tegen. Qua comfort en kwaliteit. Nu zit ik opgescheept met 12 stuks die ik liever niet had willen hebben.

Communicatie kan beter

Heb een deel van de bestelling gekregen, ander deel volgt nog. Maar het bleek nergens uit dat de bestelling in tweeën geleverd zou worden

het is ooit gied gegaan,maar nu NIET

Ik heb 2x een 100% echt schapenvacht besteld,ook 2xbetaalt ,maar tot op heden niets ontvangen.1e keer bestelt op 8-06-2019 en ook betaald,de 2e keer bestelt op 6-09-2019 wederom betaald en tot op heden niets ontvangen. Heb reeds 2x een mail gestuurd,maar ook daarop niets gehoord. Heel erg jammer,nu wil ik mijn geld uiteraard terug gestort hebben.

2 van de 6 glazen waren stuk!

33% van de aankoop was stuk.

Prima aankoop. De redding voor mijn bbq die stond te verpieteren in de wind en regen. Goede afmeting!

Snelle levering zelfs in de drukke periode

Snel en makkelijk!

Sokken zakken af

Heb speciaal sokken besteld, welke niet afzakken. Deze zijn waardeloos en zakken af zodat ik Blaren krijg.

laagste prijs,artikel als omschreven, snelle levering

laagste prijs,artikel als omschreven, snelle levering

Snelle levering, product naar wens!

Omschrijving correct van product en een snelle levering! Niets op aan te merken.

Slecht

Niet het gewenste artikel geleverd en ook geen reactie op mijn klacht gehad. Ik stuur het pakket nu terug.