Bestelling komt nooit meer aan

Bestelling komt nooit meer aan... Vaderdag cadeau besteld... Wel een bericht terug joh binnen zoveel werkdagen.. Komt door buitenlandse exporteur... Nou de ballen niks dus

Zwendelaars

Dit zijn oplichters! Maken afspraken niet na. Leveren goederen niet uit en reageren niet/nauwelijks op klachten. Daar naar houden ze je niet op de hoogte van uitgestelde leveringen etc. Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.

OPLICHTERS!

Begin mei sokken besteld. Tot op heden nog steeds niets binnen. Het is nu eind juli. Aantal mails waarin beloofd word dat het verzonden word...gebeurd niets. Waar ik vraag om geld retour, geen gehoor. Grootste oplichterij. NOOIT BIJ BESTELLEN!!

Oplichters

Oplichters krijg al maanden een standaard bericht dat mijn bestelling onderweg is.

Opgelicht

Ik heb meer dan een maand geleden bestelling geplaatst. Verteld dat het opgestuurd was, en daarna niks meer ontvangen. Ze reageren nergens meer op, email noch whatsapp, en een klantenservicelijn is er niet. Geen product geleverd.

Oplichters en dieven

Wacht nog steeds op mijn bestelling van eind mei, een paar mails maar nog niks gekregen, gaat klacht indienen bij de politie

Zeer slechte firma is geen ster waard.

Op 1 juni dompelpomp besteld en nog altijd niets ontvangen. Waar trekt dat op maar zo ik kan lezen op de reviews ben ik niet alleen. Zal bij deze firma nooit meer een bestelling doen.

Niet geleverd product. Levertijd zou 1 week zijn.

Inmiddels 3,5 verder. Heb een gepersonaliseerde halsband gekocht in twee maten (want we hebben een pup die groeit). Op de site staat een levertijd van 1 week. Na 2 weken ben ik maar gaan mailen en appen. Via de mail nooit reactie gehad, via de app werd mij verteld dat ik een product had gekocht met 21 dagen levertijd. 21 WERKdagen zelfs! Nou nee, op de site staat 1 week. Verder wordt er op de site vermeld dat je te allen tijde je pakket kunt volgen middels een verzendinfo link. Deze link werkt niet, dus weet je alsnog niets. Gezien alle andere recenties zijn dit overduidelijk oplichters die blijkbaar genoeg verdienen om ook nog eens positieve reviews in bulk op te kopen. Kortom: blijf hier weg!

Slecht, nul sterren

Artikelen die bij Aliexpres te koop zijn voor 2 euro, zelf aanbieden voor het tienvoudige. Da's makkelijk geld verdienen! Geen contactgegevens, alleen een vaag 06 nummer. Dit stinkt!

Het geleverde was totaal anders dan verwacht!

Wij kochten een prieel dak van zeil, bleek er in het midden een "gat"was op foto totaal niet te zien, erg jammer, want dan is het nog niet water dicht, op foto is absoluut niet te zien dat het midden stuk anders bevestig dient te orden, je zag op foto dak uit 1 stuk, hier had meerdere fotos een boel ellende kunnen voor komen voor ons als klant!! Zou dit graag vermeld zien ,door aanbeveling toch toe te passen om andere mensen hier op te attenderen.

Never received my order, just like other 20.000k people !!!

Guys ordered over 2 months ago and never received my order !!! it's a SCAM !!! do not order !!!!!

Grote oplichters

Na mijn niet ontvangen bestelling nog een paar mailtjes ontvangen maar allemaal gebakken lucht. Het mooie is dat een van de bestuurders van de beheer maatschappij Maartje Renee Sanne Breuker wordt voorgedragen als beste startende ondernemer!

Slecht niks geleverd

ik had een armband besteld en nog steeds niet geleverd. Inmiddels allang de levertijd overschreden. Ik had vooraf de reviews moeten lezen, zie dat ik niet de enige ben. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen.

Wel betaald, en na 5 maanden!!! Nog niets ontvangen

Slechte communicatie. Af en toe krijg je een mailtje terug met wat smoesjes maar leveren ho maar. En geld krijg je al helemaal niet terug. Geen fijne deal zeg maar.

Oplichters ! Nul sterren waard

Wordt deze site misschien gevuld met positieve reviews van de eigenaresse van CheckDieDeal (hierna: CDD) zelf? Of heeft ze al haar vrienden en familieleden daarvoor ingeschakeld? Ik zie namelijk belachelijk veel lovende kritieken en hoge cijfers. Om je rot te lachen …. wat een oplichting is dit (weer)! Maar, geïnteresseerde lezers trap er niet in: kijk maar eens wat andere reviewers op sites zoals Trustpilot, DailyDeals en zelfs NederlandReview over CheckDieDeal schrijven: CDD is een bende oplichters, oplichting e.d. Ikzelf heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie (van oplichting) en raad iedereen aan dat ook te doen. En aan die superpositieve reviewers op deze site zou ik willen zeggen: kijk maar uit dat jullie door die onware positieve reviews van jullie niet als medeplichtigen aan oplichting (door CDD) worden beschouwd!

Hij zat goed en ik was er blij mee

Ik heb een witte en een zwarte gekocht pas vorm was goed tot ik hem ging wassen op 40 gr en hij verschrikkelijk gekrompen was en ik hem ook niet meer paste ! Ik kreeg geen gehoor als ik er over belde Geen aanrader

Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen

Duurt wel lang, is het pakketje wel verzonden?

Tot nog toe niet best

Heb het ondertussen een 2 week terug besteld. Terwijl er stond voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Oké het was na 18.00 dus zou een dag langer duren. Maar ondertussen al bijna 3 weken verder. Eerst duurde het al lang voor we een verzendbevestiging kregen. En vervolgens al 3 dagen wachten en nog niets binnen. Dus tot dusverre niet echt te spreken over hoe het gaat.

Heel erg slecht

Mijn ervaring is heel erg slecht ik wacht al meer dan 7weken op een product die tot vandaag niet is geleverd. Heb tig van keren gemaild en geappt op hun WhatsApp, en kreeg een heel ongemanierde dame die niet wist hoe die met klanten moet omgaan. Nooit geleerd. Ik heb er genoeg van en wil mijn geld terug. Voor mij grote OPLICHTERS. Geen 1 ster waardig. Het is dat ik dit pagina niet kan afsluiten. Dus dan maar 1 met tegenzin.

Zeer slechte kwaliteit

zoals het beschreven en gedateerde video brengt het niet in shape, zogenaamd zou het een maatje kleiner shape geven .... dus niet... eerste en de laatste keer via check die deal

Niet tevreden

Bestelling duurt te lang voor levering.

Heb het bestelde helemaal niet gekregen!!

Het bestelde nooit gekomen, wel betaald

Ik heb nog niets ontvangen

Alsnog ik heb nog niets ontvangen

slechte service

heb na een week mijn bestelling binnen gekregen. bij het open maken zag ik dat er een productie fout in zat. meteen een app en een email gestuurd. waarop twee dagen later een reactie op kwam. Na mijn antwoord meteen te hebben terug gestuurd te hebben. kreeg ik pas na 3 dagen een oplossing terug ge-appt. Ik kreeg een gratis retourlabel en een nieuw artikel. waarop ik na een week later nog zit te wachten...… dus nu 3 weken later en tot op heden niks ontvangen.

(Te) Dunne stof

De hoes is van erg lichte stof. Valt hierdoor niet lekker over de bbq heen. Met harde wind hoor je hem bewegen. Gad liever zwaardere stof gehad.