Oplichters liegen en bedriegen

Wilde snel na bestellen annuleren, maar kon niet meer omdat het artikel al onderweg zou zijn uit China. 3 weken later krijgen we een mail dat de bestelling die dag verzonden wordt. Natuurlijk naar deze oplichters alleen mailen niet bellen. Dan kunnen ze je bestelling negeren. Artikel is niet gekomen en ik krijg geen geld terug, want er kan geen contact gemaakt worden. Trouwens, het artikel is een halsband dat op Aliexpress 6,95 kost incl verzenden. Zijn rekenen 16,95 en ook nog postnl kosten van 4,95. Die pakketjes passen altijd door de brievenbus. Eigenaresse is trouwens Maartje Breukers adres en woont aan de Snip 35 in Groningen. Helaas nog niet achter haar privenummer gekomen. Maar ik geef niet op.

Oplichters

Bestelling nooit ontvangen, geld wel kwijt. Geen reactie op mails. Oplichters dus. En onbegrijpelijk dat die dat al maanden kunnen blijven doen, ondanks de ene klacht na de andere. Waar is justitie?

Oplichtersbende

Inmiddels 4 weken verder en na een ontvangstbevestiging van de order... niets meer dan radiostilte... Twee weken geleden een mail gestuurd naar hun klantenservice met de vraag wanneer de bestelling wordt geleverd. Reactie was onze artikelen komen uit China we hebben geen voorraad. Maar het artikel zal komen. Ik had beter kunnen bestellen bij Ali Express. Daar is de order tenminste te volgen en wordt eea wel binnen redelijke termijn geleverd. Dus wees gewaarschuwd bestel niets bij deze oplichtersbende.

OPLICHTING

Mijn oma besteld eind juli traphekjes welke nooit aangekomen zijn. Zij wil de bestelling annuleren op 7 augustus 2020 waarop zij op 13 augustus 2020 bericht ontvangt dat dit niet mogelijk is. Het pakket zou namelijk al onderweg zijn. Nu, 4 september 2020, is er nog steeds geen pakket ontvangen of een track en trace code. Telefoonnummer is lastig te vinden, na even zoeken had ik deze gevonden. Maar dit telefoonnummer is helemaal niet in gebruik. Daarnaast zijn er 2 email adressen welke de klantenservice voor zouden moeten stellen. Dit bedrijf adverteert nog met 2 producten via Bol.com. Bol.com heb ik ook op de hoogte gesteld hierover. Daar zijn de recensies echter wel goed. Mijn oma kan fluiten naar haar geld. Ik wil alleen andere behoeden voor dezelfde fout.

Oplichters !

Gewiekste oplichters. Alles lijkt professioneel en betrouwbaar, met zelfs (vervalste) track-and-trace nummers, maar dit zijn gewoon dieven. Gemeld bij de politie en hopelijk wordt deze bedriegerij een halt toegeroepen !

Boeven! Criminelen!

Geld weg ...niets ontvangen! Geen reacties! Koop er niets! Doe aangifte! Melden bij consumentenbond!

Slecht

Heb een ketting gekocht nooit binnen gekregen....

Pakje nooit aangekomen

Geen communicatie, pakje zou verstuurd zijn maar niets ontvangen. Slechte service!!

oplichting

Ik bestelde twee items op deze website. Na heel wat weken wachten (ondanks de initiële belofte van een snelle levering) ontving ik eindelijk één van de twee en het eerste blaak nog onvolledig en van zeer bedenkelijke kwaliteit. Afzender was een postbus op naam van een Chinees bedrijf, geen retouradres. De pagina check die deal verwijst voor klachten naar hun retourpagina maar deze komt uit op een blanco pagina. Contact via e-mail bleef onbeantwoord. De zogenaamde traceringscode verwijst naar de app van een pakjesbedrijf die de traceringscode niet (meer) in hun systemen terugvindt. Schandelijke oplichterij is dit van iemand die zich voordoet als Nederlands bedrijf maar niets doet dan uitstalraam spelen voor Chinese nepgoederen.

Bestelling komt nooit meer aan

Bestelling komt nooit meer aan... Vaderdag cadeau besteld... Wel een bericht terug joh binnen zoveel werkdagen.. Komt door buitenlandse exporteur... Nou de ballen niks dus

Zwendelaars

Dit zijn oplichters! Maken afspraken niet na. Leveren goederen niet uit en reageren niet/nauwelijks op klachten. Daar naar houden ze je niet op de hoogte van uitgestelde leveringen etc. Ik hoop dat ik mijn geld nog terug krijg.

OPLICHTERS!

Begin mei sokken besteld. Tot op heden nog steeds niets binnen. Het is nu eind juli. Aantal mails waarin beloofd word dat het verzonden word...gebeurd niets. Waar ik vraag om geld retour, geen gehoor. Grootste oplichterij. NOOIT BIJ BESTELLEN!!

Oplichters

Oplichters krijg al maanden een standaard bericht dat mijn bestelling onderweg is.

Opgelicht

Ik heb meer dan een maand geleden bestelling geplaatst. Verteld dat het opgestuurd was, en daarna niks meer ontvangen. Ze reageren nergens meer op, email noch whatsapp, en een klantenservicelijn is er niet. Geen product geleverd.

Oplichters en dieven

Wacht nog steeds op mijn bestelling van eind mei, een paar mails maar nog niks gekregen, gaat klacht indienen bij de politie

Zeer slechte firma is geen ster waard.

Op 1 juni dompelpomp besteld en nog altijd niets ontvangen. Waar trekt dat op maar zo ik kan lezen op de reviews ben ik niet alleen. Zal bij deze firma nooit meer een bestelling doen.

Niet geleverd product. Levertijd zou 1 week zijn.

Inmiddels 3,5 verder. Heb een gepersonaliseerde halsband gekocht in twee maten (want we hebben een pup die groeit). Op de site staat een levertijd van 1 week. Na 2 weken ben ik maar gaan mailen en appen. Via de mail nooit reactie gehad, via de app werd mij verteld dat ik een product had gekocht met 21 dagen levertijd. 21 WERKdagen zelfs! Nou nee, op de site staat 1 week. Verder wordt er op de site vermeld dat je te allen tijde je pakket kunt volgen middels een verzendinfo link. Deze link werkt niet, dus weet je alsnog niets. Gezien alle andere recenties zijn dit overduidelijk oplichters die blijkbaar genoeg verdienen om ook nog eens positieve reviews in bulk op te kopen. Kortom: blijf hier weg!

Slecht, nul sterren

Artikelen die bij Aliexpres te koop zijn voor 2 euro, zelf aanbieden voor het tienvoudige. Da's makkelijk geld verdienen! Geen contactgegevens, alleen een vaag 06 nummer. Dit stinkt!

Het geleverde was totaal anders dan verwacht!

Wij kochten een prieel dak van zeil, bleek er in het midden een "gat"was op foto totaal niet te zien, erg jammer, want dan is het nog niet water dicht, op foto is absoluut niet te zien dat het midden stuk anders bevestig dient te orden, je zag op foto dak uit 1 stuk, hier had meerdere fotos een boel ellende kunnen voor komen voor ons als klant!! Zou dit graag vermeld zien ,door aanbeveling toch toe te passen om andere mensen hier op te attenderen.

Never received my order, just like other 20.000k people !!!

Guys ordered over 2 months ago and never received my order !!! it's a SCAM !!! do not order !!!!!

Grote oplichters

Na mijn niet ontvangen bestelling nog een paar mailtjes ontvangen maar allemaal gebakken lucht. Het mooie is dat een van de bestuurders van de beheer maatschappij Maartje Renee Sanne Breuker wordt voorgedragen als beste startende ondernemer!

Slecht niks geleverd

ik had een armband besteld en nog steeds niet geleverd. Inmiddels allang de levertijd overschreden. Ik had vooraf de reviews moeten lezen, zie dat ik niet de enige ben. Ik probeer nu mijn geld terug te krijgen.

Wel betaald, en na 5 maanden!!! Nog niets ontvangen

Slechte communicatie. Af en toe krijg je een mailtje terug met wat smoesjes maar leveren ho maar. En geld krijg je al helemaal niet terug. Geen fijne deal zeg maar.

Oplichters ! Nul sterren waard

Wordt deze site misschien gevuld met positieve reviews van de eigenaresse van CheckDieDeal (hierna: CDD) zelf? Of heeft ze al haar vrienden en familieleden daarvoor ingeschakeld? Ik zie namelijk belachelijk veel lovende kritieken en hoge cijfers. Om je rot te lachen …. wat een oplichting is dit (weer)! Maar, geïnteresseerde lezers trap er niet in: kijk maar eens wat andere reviewers op sites zoals Trustpilot, DailyDeals en zelfs NederlandReview over CheckDieDeal schrijven: CDD is een bende oplichters, oplichting e.d. Ikzelf heb inmiddels aangifte gedaan bij de politie (van oplichting) en raad iedereen aan dat ook te doen. En aan die superpositieve reviewers op deze site zou ik willen zeggen: kijk maar uit dat jullie door die onware positieve reviews van jullie niet als medeplichtigen aan oplichting (door CDD) worden beschouwd!

Hij zat goed en ik was er blij mee

Ik heb een witte en een zwarte gekocht pas vorm was goed tot ik hem ging wassen op 40 gr en hij verschrikkelijk gekrompen was en ik hem ook niet meer paste ! Ik kreeg geen gehoor als ik er over belde Geen aanrader