Slechte service!

Op 26 november een bestelling geplaatst en betaald maar levering bleef uit. Na een vraag van mij per e-mail ontving ik een reactie met de melding dat de bestelling nog 1 tot 2 weken op zich liet wachten omdat deze nu uit het buitenland moest komen. Na 3 weken nog steeds niets ontvangen. Diverse mails gestuurd maar ik krijg geen antwoord meer. Inmiddels bijna 2 maanden verder, maar nog steeds mijn bestelling niet gezien. Ik raad niemand aan hier zaken te bestellen!!

Opgelicht

BBQ hoes besteld en betaald, maar niks ontvangen! Mijn geld terug gevraagd, maar niks ontvangen. Dus wel geld inpikken en niks leveren en nu nergens meer op reageren! NOOIT IETS BESTELLEN BIJ DEZE OPLICHTERS !!!

Dramatisch!!

Wat een drama club. Op 16/12 item besteld met de belofte; “voor 18u besteld is morgen in huis” Het is nu 10 januari en nog niks gezien. Noooooit meer!!

Dramatisch. Nooit meer!

Item besteld op 16/12. Zou direct geleverd worden. Nu op 9 januari nog steeds niks ontvangen! Dit was de eerste en gelijk de laatste keer. Wat een amateurs

Niet gekregen wat ik wou

Door onduidelijke aanduiding op de website, en door bestelling toch te plaatsen omdat ik dacht juist te zijn niet hetgeen gekregen wat ik wou. Dus mail gestuurd al enige dagen geleden en nog steeds geen antwoord.

Zeer slecht

Bestel hier niks! geen support niks! ondertussen loopt er een incasso case tegen mij voor een niet ontvangen product....

Boxershorts niet zo comfortabel als verwacht.

De boxershorts vallen me tegen. Qua comfort en kwaliteit. Nu zit ik opgescheept met 12 stuks die ik liever niet had willen hebben.

Communicatie kan beter

Heb een deel van de bestelling gekregen, ander deel volgt nog. Maar het bleek nergens uit dat de bestelling in tweeën geleverd zou worden

het is ooit gied gegaan,maar nu NIET

Ik heb 2x een 100% echt schapenvacht besteld,ook 2xbetaalt ,maar tot op heden niets ontvangen.1e keer bestelt op 8-06-2019 en ook betaald,de 2e keer bestelt op 6-09-2019 wederom betaald en tot op heden niets ontvangen. Heb reeds 2x een mail gestuurd,maar ook daarop niets gehoord. Heel erg jammer,nu wil ik mijn geld uiteraard terug gestort hebben.

2 van de 6 glazen waren stuk!

33% van de aankoop was stuk.

Prima aankoop. De redding voor mijn bbq die stond te verpieteren in de wind en regen. Goede afmeting!

Snelle levering zelfs in de drukke periode

Snel en makkelijk!

Sokken zakken af

Heb speciaal sokken besteld, welke niet afzakken. Deze zijn waardeloos en zakken af zodat ik Blaren krijg.

laagste prijs,artikel als omschreven, snelle levering

laagste prijs,artikel als omschreven, snelle levering

Snelle levering, product naar wens!

Omschrijving correct van product en een snelle levering! Niets op aan te merken.

Slecht

Niet het gewenste artikel geleverd en ook geen reactie op mijn klacht gehad. Ik stuur het pakket nu terug.

Ander artikel dan besteld afgeleverd.

Had een boompje voor buiten met kerst lichtjes besteld voor mijn ouders als kado. Ik had een boompje ter hoogte van 1 meter 80 besteld. Is er een boompje ter hoogte van 1 meter 50 afgeleverd. Maar wel voor dezelfde prijs!!! Ik ben hier niet van op de hoogte gesteld. Dit vind ik niet netjes. Als het niet leverbaar is meld dit dan gewoon en ga niet zomaar iets anders afsturen en ook nog kleiner van formaat en ook nog voor dezelfde prijs!!!

Deels oke

Heb mijn bestelling zeer snel geleverd gekregen maar er was een foute levering en heb dit direct gemeld met foto maar nog geen antwoord gekregen

Late reactie.

Na het retourneren lang moeten wachten op bevestiging, hierdoor ook een betaal herinnering gehad wat ik zelf niet fijn vond. Uiteindelijk wel opgelost maar je zit dan toch niet lekker.

2x nix

Product incompleet en totaal geen reactie via de klantenservice... normaal vul ik deze dingen niet in maar ik vind dit nu wel erg sneu worden

Juiste levering van de bestelde producten

Goed product voor een goede prijs.

Goed geregeld

Levert zoals beloofd

Ik ben tevreden

Ik kocht diabetes sokken (maat 38). Ze werden snel geleverd, passen goed en blijven goed in de was. Er zijn geen storende naden en de boorden knellen niet. Ik ben dus heel tevreden.

Goede kwaliteit

Had een maat kleiner gekunt maar ben tevrede.

Perfect sokken passen goed.en snelle levering